![]() |
Wat heb je vandaag gedaan?
IK heb vandaag deze zondag 7 juli
was ik bij iemand weesten logeren want we waruh de dag ervoor naar spiderman geweest die b.t.way kei gaaf is. Om 10 uur uit bed,gegeten gecomputerd,naar casteren jaarmarkt geweest naar huis gegaan,met bezoek geklets en nu aan computeren vanavond oppassen (dnek ik nu oppeens aan S: ) en jullie? xx lynn |
Wakker worden tijdens een nachtmerrie (er zat een wesp in me oor..) en dan merken dat je je poten niet meer kan bewegen.. PANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK! Is gewoon de helft van je hersenen nog niet helemaal wakker ofzo, maar het is wel eng :D
Toen ffies naar Scheveningen geweest (gekijken naar een schooltaas, maar niet gekocht).. Naar me oma geweest.. Nu i-netten en net dansen omdat Percossa op 16 augustus op waterpop komt spelen! Percossa roeleeeeeeeeeeeeeert heftug!!! :D (dat mambo-orkest en die slagwerkgroep zijn ook heftig natuurlijk, maar Percossa is koeler :D) |
Om 8.45u. Wakker geworden van de kerkklokken ( :mad: ) en de oppashond in de tuin gegooid.
Terug mn bed in en om 11 uur opgestaan. Hond laten plassen. De hond terug naar binnen en achter de PC gedoken. F1 gekeken, met de hond gewandeld. Opgeruimd, af gewassen, tennis gekeken. En nu ff rustig puteren :) |
12 uur wakker geworden zonder kater (wel apart :o). F1 gekeken. Beetje gehackt enzo :p kiddin' :p
|
10 uur opgestaan
rond 12 uur begonnen met het opruimen van de schuur tussendoor de pc van me broertje geinstalleerd daarna ff zitten chatten met een fb :o rond 17:30 gingen we eten, die zooi hoefde ik niet, dus ging ik verder chatten :D Nu zit ik recepten op internet te zoeken van dingen die ik wel lust.. het lijstje is nog maar kort.. :D |
Van London naar Groningen rijden met de auto :|
|
om 6.00 uur gaan slapen en om 15.45 uur uit mijn bed gekomen. :o Gegeten, tv gekeken en nu even aan het forummen
|
om twee uur gaan slapen ongeveer, om acht uur terug opgestaan, gegeten, aangekleed, gewassen, tanden gepoetst, dan naar 't Circuit van Zolder gereden, daar rondgehangen tot we om kwart na vijf vertrokken en vanaf toen ben ik achter de computer gekropen :D
|
Ik vind dat jij een raar taaltje spreekt :)
|
gewerkt (en ik ben nu dan ook erg gesloopt!)
|
Ik ga dalijk met 2 of 3 vriendjuhs cluedo doen:D
|
vanaf 12 uur s'nachts aan de lijn gehangen met een bepaald iemand, 6 uur gaan slapen, half drie wakker geworden :o, ouders uitgezwaaid, geinternet - mn cu2 geupdate, gekookt voor mezelf, en zit nu te eten bij de comp :)
|
Wakker worden, ontbijt maken, leren, winkelen, treinen wachten, eten, leren, msnen,dadelijk slapen.
|
me ontieglijk verveeld (n)
|
niks
|
jah waz om hmm drie uur s'middags wakker :o *feesjuh gehad :p * en toen naar huis gegaan heel even achter de pc gezeten en daarna naar buiten even en dan weer thuis achter de pc gekropen ..*denk dat ik zo naar bed ga*
|
Geslapen tot 11 uur.. Naar beneden.. tv kijken en nix doen..
Eten, douchen.. ehm computeren tv kijken computeren tv kijken enz.. :) kamer beetje opruimen.. Naja.. nix boeiends dus :) |
Ik werd om kwart over 1 wakker. Toen moest ik me ff haasten, want om 2 uur zou mijn vriend bij mij komen. Om 10 over 2 kreeg ik van hem een smsje dat ie 's avonds pas zou komen als ik dan tenminste wel zin had. Dus toen belde ik hem dat ie al 10 minuten bij mij had horen zijn. Toen kregen we ineens ruzie! :confused: :o Was heel vaag en sloeg nergens op. Toen kwam ie een uur later toch maar naar mij toe. Was niet echt gezellig ofzo, want we waren allebei nog een beetje sjaggo enzo. Toen ging ik naar huis om te eten en ben daarna gaan chatten. Met wat vrienden afgesproken om vanavond naar de discotheek te gaan, maar daarna wilden ze ineens niet meer ofzo. Dus dit wordt weer een avondje forum voor mij ofzo. Daarna ff met vriendinnen afgesproken om morgen te gaan zwemmen. En ondertussen ben ik nog steeds aan het forummen en chatten. Straks ga ik ff een film kijken met mijn ouders en de voorraadkast leeg eten. En dan tot diep in de nacht onzinnen ofzo. :D :p
|
Om 5.30u ging ik slapen, om 15.00u weer opgestaan. Wat eten en drinken gepakt, weer in bed gaan liggen met een boek. Om 18.00u wat soep gemaakt, tv gekeken, toen naar de stad voor Harley Herrie dag, maar dat was al ongeveer afgelopen toen ik daar kwam, dus samen met een vriendin helpen opruimen en toen naar de McDonalds, een Happy Meal gekocht, toen weer naar huis. En nu ben ik net een half uurtje thuis ofzo... Jaa, dat was weer spannend.
|
naar opa geweest en pannenkoeken gegeten...
|
Hmmz.. niet veel spannends.. gepjoeterd, naar verjaardag geweest & gelezen
|
opgestaan, computeren, smsen, computeren, naar de wc gaan, eten, computeren, tv kijken, had ik computeren al gezegd? :p
|
tevergeefs op iemand zitten wachten
heel boos geworden op diegene geslapen terasje gepakt in 't dorp naar t strand geweest triviant gespeeld tv gekeken |
Ik ben naar een rommelmarkt geweest en heb daar enkele koele platen gekocht... en een boek van Hubert Lampo.
|
Uit eten geweest... Nog aan een tafeltje gezeten naast 't tafeltje waar de zanger van di-rect zat... \o/ :rolleyes:
|
Uitgeslapen, cadeautjes uitgepakt, taart gesneden...ach, vandaag was ik jarig :)
|
Uitgeslapen
Silverstone gekeken gePaperMarioot en nu ffies inet |
1 uur geslapen, dalijk naar de graafschap ( 1e training ) en daarna naar mijn vriendin als die thuis is
|
tot nu toe bedoel je :p Euh... opgestaan! Achter de computer gaan zitten, me moeder en broertje uitgezwaaid (zijn op vakantie. Ik=alleen thuis nu.) enneh... ontbeten ook nog. Boeiend programma tot nu toe
|
Gedoucht, muziek gedownload, en straks ff kranten lopen.
|
k Had vandaag vrij genomen.
Lekker tot half elf geslapen, een beetje in m'n pyama gerommeld, gedoucht, pianogespeeld, gewinkeld en nou ff lekker computeren. Straks naar pianoles. |
In de hangmat gelegen en wat op het internet gekut :D.
|
Even denken.......................
*iets na twaalven:uit de badkamer gestapt *nog vlug wat dagboekaantekeningen gemaakt *0.38u:ben gaan slapen *8.20uben ook weer opgestaan *8.30u:een afspraak met de huisarts assistente gemaakt *tanden gepoetst, omgekleed, enz. *de krant gelezen en ontbeten *oude kranten weggebracht *mijn benen geëpileerd *12.10u: naar Ratjetoe gekeken *een voetbad genomen *wat gelezen *'mijn kamer gestofzuigd *wat info over mijn vakantiebestemming doorgeworsteld *mail gechekt en ben toen maar gaan forummen (ik zal heus wel wat vergeten zijn op te noemen. |
uitgeslapen tot half 12..
ontbeten tv gekeken gedoucht naar het winkelcentrum geweest weer terug lunchen nu! |
tot half 12 in bed gelegen dan achter de pc ..effe snel naar de stad en nu zit ike weer achter de pc ...*tjhaa verslaafd* ... :p
|
Uitgeslapen ( tot 10 u ), geMSNd, gedoucht en aangekleed enzo, boodschappen gedaan bij de c1000 en gelijk een sollicitatie brief gehaald.
|
weinig...
Wakker worden/boekje lezen/douchen/aankleden/btje computeren/strijken (ben alleen thuis ;)) / nieuwe telefoon gekocht... en dat was het wel zo'n btje |
* Met de oppashond gewandeld
* Gedoesjt * Naar Ikea geweest * Mn al een jaar gekneusde enkel gestoten (doet au :() * 13 pakken laminaat-vloer een trap op gesjouwt * Nu ff puteren |
Gewerkt... eigenlijk genikst want er was geen werk voor me maar ik heb wel geld verdiend dus toch wel weer gewerkt. Volgens mij doe ik vaag.......
|
Citaat:
|
0:00 - 0:15 TV kijken
0:15 - 6:18 slapen 6:18 wekker uitzetten 6:18 - 6:55 eten/omnkleden/douchen 6:55 naar werk 7:00 - 16:15 werken 16:20 terug van werk 16:20 - 17:00 wat eten/driken/tour kijken 17:00 - Heden Computeren |
4:30 opstaan
4:45 douchen 5:15 koffie drinken 5:30 op scooter naar ut werk 5:45 aankomst op werk 6:00 werken 16:45 klaar met werken 17:00 thuis 17:30 eten 18:00 comp. |
eerst tot 16.30 gewerkt, daarna nog even wat geknutseld aan lampen die aanstaande zaterdag op het optreden goed moeten werken
|
niks, eigenlijk.. :)
|
9:00 opgestaan
9:10 tot 11:45 gecomputerd 1145 naar station gefietst 1200 tot 2009 geminimeet, gezellig gepraat heel de dag, lekker mensen afgezeken enzo :D 2012 Computer tot ik naar bed ga |
9.30 opgestaan (door me pa wakker gemaakt want men wekker had ik uitgezet en was gewoon door gaan slapen :D)
10.30 weg, met een vriendin naar den haag, ff langs school, cijfer ophalen(4.8 :() 11.30 ofzow naar amsterdam met dezelfde vriendin, shoppen enzow :) 1800 ofzow thuis 1815 eten 1830 muziek luisteren 2000 ofzow internetten nog steeds internetten ;) |
um.. om 6.30 ging mijn wekker ben ik om 6.40 opgestaan wassen aantrekken .... naar mijn werk fietsen... daar om 7.30 aankomen..
12.00 klaar met werken... weer naar huis wat eten douchen... wat tv kijken konijntje voeren hondje uitlaten rond 17.00 gegeten en daar na effe met een vriendin gebeld... toen ben ik om 20.00 naar een vriendin gegaan en was om 20.30 trug.. en toen um denk jah forum effe op gegaan :p en msn! heb eigenlijk niet veel gedaan als ik het zo bekijk... |
Citaat:
*heeft nu Police Acadamy-liedje als ringtone* :cool: |
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan,heerlijk!
Eerst lekker uitgeslapen (moest 2 1/2 week elke dag vroeg op :( ) Daarna beetje geluierd. Ben ook een beetje ziek,dus :( |
7 uur opgestaan
8 uur aanvang werk 17 uur stoppen met werk naar huis 17:45 eten 18:45 motorrijles 19:45 weer thuis 20:00 koffie gezet 20:30 tv gekeken / forum / chat / enz ... ben daar nu nog mee bezig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |