![]() |
wat neem je mee naar een feestje?
een vriend van me geeft een feestje en zegt: "neem maar wat lekkers mee"
wat is dat dan :confused: k heb geen verstand van feestje, drank en wat lekker is :p dus help me ff als jullie willen :d bij voorbaat dank |
drop
|
- Chips/nootjes e.d. Je weet toch wel welke chips ofzo jij of die vriend lekker vindt?!
- Bier, wijn, wodka... Tsjah, kweet niet wat en hoeveel alcohol jullie drinken? En anders neem je gewoon cola ofzo mee. Is dit nou zo moeilijk?! Bedenk gewoon iets dat jij lekker vindt ofzo en het komt goed! :p ;) |
ja maar ik drink alleen bier :p
ik heb echt geen idee wat je behoort mee te nemen naar een feestje... geloof ook dat dit t eerste feestje is dat k heb sinds mn 12e ofzo :o maar ja... nog meer suggesties?? |
Martini + bitter lemon (y)
zak borrelnootjes :) |
Citaat:
:p |
drank
of als het een verjaardagsfeestje is een kadootje :rolleyes: maar als ik naar een feest ga hoef ik bijna nooit iets mee te nemen |
snack a jack...
|
neem jezelf gewoon mee
|
naar verjaardagsfeestjes gewoon een cadeautje, naar een gezellig zuipfeestje iets om te zuipen
|
Citaat:
t is geen verjaardagsfeestje... dus iets om te zuipen.... maar WAT??? |
Citaat:
|
Gewoon twee flessen lambrusco ofzo, dat is lekker goedkoop.
En anders neem je nog ff wat te eten mee, sjippies. Bier zou ik niet meenemen, is niet zo 'leuk'. Of als je er meer geld aan wil uitgeven: vodka of bacardi, ik neem aan dat ze zelf wel jus d'orange en cola hebben om te mixen? |
fles passie! van de ap hap, goedkoop en goed te drinken
|
Wit poeier wil ook nog wel eens sfeerverhogend zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rosé
|
Of een flesje bier natuurlijk
|
M'n zusje enzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mjah.. een fles drank ofzo
|
Kratje Heineken of een flesje Rose :D.
|
eeem me kleren denk denk tog echt niet dat ik naakt ga :D en ja geld dat is het wel owja en me vervoer
|
cola :confused:
|
grote fles blue curacoa ofzo
weetikveelman! wees es ff creatief zou ik zeggen :rolleyes: whaha, het feestje is nu zeker lang voorbij:D |
wiet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
weet niet waarom ik het zo triest vind...vind het gewoon triest :D |
aanmaaklimonade
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neem blue curacoa mee en sambuca door elkaar mixen aansteken en de lucht die daar dan vrijkomt opsnuiven en daarna ehet glaasje atten :cool: :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
koop dan meteen limonade. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga nooit naar feestjes en hoef dus ook niets mee te nemen. Maar ik denk dat chips toch altijd wel goed zal zijn.
|
Een vriend van jou geeft een feestje he?
waarom moet jij dan drank meenemen? das toch zijn taak? |
Pepsels!!! Uh... zoute sticks in normaal Nederlands, haha!
|
Ik zou iets meenemen wat ik graag zelf drink en waarvan je bijna zeker weet dat hun dat niet nemen, en dan de fles claimen :eek:
|
Iets lekkers? Nou ehehehm bijvoorbeeld bier, bacardi, passoa, desparados, breezers, flugel :D:D:D
En voor te knabbelen uiteraard chips :) |
Citaat:
|
mes, dynamiet, shotgun(afgezaagde), Silencer, pipe-bombs ennuh 4 granaten
|
worst
|
het feestje komt altijd naar mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |