![]() |
mogen je ouders/zusje/broer dan gewoon binnenlopen?ookal ben je naakt?
of als je nog maar iemand aan de klink hoort komen roep je dan al luid buiiiteeeeen!!?? zelf vind ik dat er een verschil is tussen je ma en je pa ;) |
nope :mad:
|
ehm ja. Ik bedoel, dr wonen 5 mensen in huis die allemaal s'ochtends vroeg willen douchen. Enne... wat maakt t nou uit? Tis toch je familie? Ik vind een piemel niks om van te schrikken hoor.
|
wij hebben een schuifdeur zonder slot, dus nix aan te doen (n) :o
|
Citaat:
|
als de deur niet op slot is iedereen welkom (y)
(de deur gaat alleen op slot als ik ga doesjen) |
Hmnee, voel ik me toch niet helemaal gemakkelijk bij. Maar ik doe de badkamer gewoon op slot, iedereen hier trouwens.
|
eigenlijk nooit echt last van, k woon als enig kind bij mn moeder, dus zijn met zn 2-en, ik moet altijd heel vroeg op en in t weekend ben ik heel laat, dus meestal ontlopen we elkaar in de douche
|
k heb liever niet dat m'n vader me naakt ziet, kweenie waarom...?
En m'n moeder of broertje dat maakt me echt nix uit.... |
aja:genante situaties kan je hier altijd kwijt :D
|
'k heb de deur altijd op slot, iedereen thuis.
'k heb 't een keer vergeten en toen kwam m'n broertje de badkamer binnen, 'k heb hem op de schuld gegeven dat hij de deur had los gepeutert, terwijl ik 't zelf vergeten was maar goed, ik heb liever niet dat ze zomaar de badkamer binnen komen als ik aan 't douchen ofzo ben duzzzzz |
Citaat:
|
Neej.. opzouten... dat slot zit er niet voor niets ;)
|
Mij interesseert het niet...
edit: soms zet ik 'm juist expres open omdat het anders zo'n verschrikkelijk stoomhok wordt bij ons... |
Ik heb de deur op slot, dus nee, liever niet
|
Citaat:
alleen mijn pa komt uit zichzelf niet meer binne en ik niet bij mijn pa ik weet niet het is gewoon zo gegroeit.. |
Citaat:
|
deur heeft slot en sleutel, en die gaat standaard vast :)
|
Wij hebben niet eens een slot op de deur!! :eek: (n)
|
deurtje gat gewoon op slot, maar dat hielp vroeger niet; mn zus kwam altijd met een emmer koud water de douche ingehuppeld:(
|
Citaat:
|
Hier in huis houden we rekening met elkaar..
Als iemand onder de douche staat loopt de ander langs de andere kant naar het andere deel van het huis enzo.. Het gebeurt weleens dat er 2 personen tegelijk in de badkamer moeten zijn..Tja, who cares..Die andere persoon gaat toch niet naar de douche lopen loeren.. De deuren van de badkamer staan gewoon altijd open.. |
Ik heb er weinig problemen mee, als ik niet wil dat ze binnenkomen dan doe ik gewoon de deur op slot.
|
m'n ma en m'n pa en zijn vriendin mogen me allemaal naakt zien hoor. maar andere familieleden niet.
|
'k Doe de deur altijd op slot - 't is een automatisme geworden.
|
Citaat:
|
deur is bij ons nooit op slot, lukt ook heel moeilijk, en als je hem dan dicht hebt, gaat ie niet meer open
|
kep liever niet dat mn familieleden me naakt zien en khoef hun eigenlijk ook niet in hun nakie te zien, blegh (n)
op de badkamer beneden van mn ouders zit geen slot, dus daar kan iedereen gewoon in en uit lopen..als mn moeder of zus dat is, vind ik dat niet erg, maar mn pa of broer vind ik niet zo leuk.. gelukkig zit er boven wel een slot :p |
mwoah, is wel af en toe gebeurd
vroeger (2 jaar geleden ofzo) vond ik het nog wel erg, maar nu boeit het me geen kont... er zit trouwens ook geen slot op onze deur |
Hm. Mijn ouders zijn bijna altijd weg als ik opsta dus ik heb er geen problemen mee :D.
|
Citaat:
|
Mijn zus doucht 's ochtends na mij en sleurt me dus de douche uit. Je kan er wel van uitgaan dat ze me dan naakt ziet. Het maakt me niet zoveel uit, meestal slaap ik nog half dus realiseer ik t me niet:D.
Ik heb geen broers dus ik weet niet hoe ik dat zou vinden, wel anders vrees ik. Mijn ouders zie ik ook wel eens naakt maar we maken er geen traditie van. |
Yepz why not, kheb geen geheimen voor ze.
Ik mocht wel nooit binnenkomen als mijn zussie naakt in de douche stond :D d8 ik zo bij mijn eigen: "Stomme burgertut" :D;):p |
Mn vriend mag (natuurlijk) binnen komen lopen maar voor de rest niemand hoor :eek:
|
De deur zit meestal op slot, maar als ie een keer open staat ik heb niks te verbergen. Ik bedoel bij de sportclub douche ik ook altijd gewoon...
|
mwah mijn ouders douche in hun slaapkamer beneden.
enn ik doe de deur al1 op slot als ik weet dat ik niet alleen thuis ben ofzo anders staat'ie wageweid open... mn zus is toch nooit thuis en mn broer tjah hij heeft toch het zelfde? |
Bij mij zit de deur altijd op slot... gewoon een beetje privacy...
|
bij mij ook
|
Damn wat boeit het nou of je ouders je naakt zien of andersom :confused:
|
Ik doe de deur standaard op slot. 'k vind het trouwens best vervelend om te douchen in een badkamer zonder slot bij een vriendin met broers.
|
Citaat:
|
Als ik douche wil ik alleen zijn; klinkt raar; maar ik doe altijd toneelstukjes in de douche, ik ga er niet eens over verder
|
Weinig moeite mee. Bij ons houden ze er wel rekening mee. En als ze willen dat ik er onderuit ga doen ze meestal de warme kraan beneden aan. :mad: Stelletje kl**tzakken. ( sorry voor het taalgebruik)
|
Is hier niet zo'n probleem. Alleen bij m'n zussie een beetje, maarja die is ook 13...Kan dat wel begrijpen.
|
ik doe gewoon de deur op slot .. easy
|
altijd op slot
|
Citaat:
Mjah, ik heb altijd de deur op slot. Is gewoonte ofzo?! Doe ik gewoon.. Kweet niet waarom. Ben ook de enige hier. Iedereen heeft gewoon de deur open. Ikke niet! :p |
Zelf als ik mijn haren aan het kammen ben, doe ik de deur al op slot. Dat zegt genoeg lijkt me. Dat komt ook omdat ik eens mijn haren aan het kammen was en mijn broertje me hardhandig uit de badkamer verwijderde :mad:, omdat hij vond dat hij wel even recht had om te gaan douchen. Nee, zonder het slot voel ik me absoluut niet veilig.
|
ik doe gewoon de deur op slot. klaar. :D
|
Wij wonen met 3 vrouwen in huis, mn moeder, mn zus en ik. Dus dat maakt helemaal niet uit, de badkamerdeur gaat alleen op slot als er meer personen in huis zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |