![]() |
Frituren
http://www.xs4all.nl/~nubreed/fotos/makker.gif
de Princess 2620. Vier-en-een-halve liter, 1200 watt. Geheel te demonteren en afwasbaar. Koelzone voorkomt aanbranden van resten. Wat voor pan heb jij? (incl. specificaties) |
Iets wat er op lijkt...volgens mij wel dezelfde jah...alleen glimt die van ons nooit zo mooi...
|
*jaloers*
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
geen id... een ronde iig
|
Citaat:
|
daar komt ie, DE
http://www.zowned.com/dikkuh/frietpan.jpg capaciteit van 5liters click systeem op het controlepaneel vlekkeloos staal koude handvaten 3200 Watt 230 Volt 3 dubbel beveiligingssystem verwijderbaar olie resevoir |
Iemand de 2635 gezien? Ik ambiëer er een aan te schaffen..
|
praat je dan ook over de nieuwste frituren met je vrienden ipv over de nieuwste scooters?
|
Citaat:
Laatst in het vliegtuig nog een heel gesprek met iemand gehouden, die woonde in amerika en miste de frituur wel. Hij zat erover te denken om er 1 te importeren. |
Citaat:
:o |
check deze "makker" de princess 2640
http://www.durada.nl/i/princess_2640.jpg Inhoud (liter) 6 :D (y) Vermogen (Watt) 3000 Mogelijkheden Regelbare thermostaat ja Uitneembare binnenpan ja Timer nee Koude wand nee Koude zone ja Geurfilter nee Vetfilter nee Kijkvenster nee Volledig demontabel ja Hittebeveiliging ja |
OMG :eek: wist helemaal niet dat er een 2640 was..
de 2635 is die dubbele, ook stoer :cool: nadeel is dat hij een kleine inhoud heeft, 3 liter per bak maar ofzo :( |
2 liter per bak! :)
|
Ik vind die van Princess wel een professionele en degelijke uitstraling hebben. Die plastic Tefal dingen zijn zo burgerlijk.. alsof ze door een 40-jarige huisvrouw bedient worden (n)
|
inderdaad, ik ben tegen ronde witte dingen, maarrr mijn fritel bakt ook tegen de 30 stuks bitterballen per keer (y)
|
6 kroketten tegelijk is wel het maximum hier. 30 bitterballen lijkt me nogal veel :confused: terwijl jij maar een halve liter inhoud meer hebt...
op welke temperatuur frituur je? ik meestal 190 graden.. |
30 lukt echt wel...
trouwens nok eens met die frituurpraatjes... ik krijg weer honger :s |
ik ook gewoon 190, die beschrijvingen op de verpakking van de bitterballen cq snackpakketten slaan nergens op, 180 graden my ass, sloebers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we nog eens een onderwerp aansnijden: sauzen.
Kroket: mosterd bitterbal: idem frikandel: mayo of curry patat: mayo/curry kaassouffle: naturel kipnugget: curry vlammetjes: curry of naturel |
Kroket: mosterd
bitterbal: idem frikandel: minimaal 2 van de 3, Mayo/curry/uitjes (uitjes thuis is voor de echte pro) patat: pindasaus kaassouffle: naturel!!! kipnugget: curry bamihapjes/nasihapjes/kaashapjes/gehakthapjes/groentenhapjes: Curry vlammetjes: 100% naturel |
Voor frituur troep (alles bij elkaar):
Franse mosterd Calve Mayo Vlammetjes saus Curry |
is er eigelijk een opleiding voor, friturist?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar m'n zus werkt nu in een cafetaria waar ze de hele dag frituurt en je ziet echt verbetering. Ze benadert qua skills bijna m'n broertje (echte pro cq junk). |
Citaat:
en de beter horecaspeciaalzaak... Perfect bij 't bittergarnituur, de tosti's nu ik er aan denk... bijna alles :p |
wat vind je trouwens van die mini kaassoufle's of nog erger de MAGNETRON kaassoufle, het is een schande voor de prof. friturist, blijkt maar weer dat de gemiddelde burger geen verstand van zaken heeft en gewoonweg niet van de smaak van een echte goed gefrituurde kaassoufle geniet
|
Citaat:
|
Kroketten:
10%,20% of 25% rundvlees? 70 of 100-grams kroketten? We hebben nu 100gr. 25% :cool: heb ze nog niet getest.. |
Citaat:
|
omg, van dobben natuurlijk!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet toegeven dat ik een keer zo'n magnetron frikandel op heb (mja me moeder is reclamegevoelig) en dat die best te eten zijn... en 40 sec in de magnetron tegenover een 15 opwarmen en wat is 't... 3 minuten? in de frituur... voor 1 of 2 frikandellen... dan kan ik wel begrijpen waarom er vraag naar is... aan de andere kant... de snackbar is bij mij niet zo ver... dus als ik echt de neiging heb loop ik daar wel heen... ben ik nog goedkoper uit ook... |
Citaat:
alleen voor speciale gelegenheden eigenlijk. |
Citaat:
|
Ik kan even geen plaatje op de tefal site vinden, maar we hebben een witte vierkante vrij nieuwe frituurpan. Van tefal dus, de inhoud is 4liter en hij heeft een koude wand en koude zone. Hij is geheel demonteerbaar en kan in zijn geheel in de vaatwasser en de nieuwprijs was destijds fl. 285 gulden.
Heej als we allemaal zo stoer gaan doen over frituurpannen, wat was jullie nieuwprijs......... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
9.50 per doos, exclusief belasting |
Citaat:
|
Citaat:
en van Dobbe is niet voor een speciale gelegenheid... iemand met een beetje frituur en een beetje vriezer moet die eigenlijk in huis hebben... want je gunt jezelf toch alleen 't beste?? kijk dat je op een feestje er een 10 pak kroketten van mora ik gooit... is niet erg... das toch maar voor de gasten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|