![]() |
Doorvreten...
Iedereen kent het denk ik?! Je hebt wel ff zin in wat snoep/chips en je pakt een zak en als je al genoeg gehad hebt blijf je toch dooreten. Als je dan 's avonds dan moet eten lust je niet meer en ben je misselijk :/
Hebben jullie dit ook vaak en met wat voor zoets? Ikke vooral m&m's en winegums |
schepsnoep van Jamin of het Kruidvat... ik vreet me er altijd kotsmisselijk aan, de vieze vette zooi :D
|
Citaat:
|
Hm nee vrijwel nooit. Bij mij is het meestal de overtallige alcohol :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
*bah* |
Citaat:
ga alleen niet uit de fles drinken, dat is wel goor :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M&M's vooral
|
Na flink aan de pils te hebben gezeten
is een glaasje Fanta met Paprika chips wel lekker |
Citaat:
Een klokje van je vader? |
Inderdaad M&M's en winegums! :D Maar ook met tumtummetjes, zure latjes, biggenkoppen en die zachte dieren/zure griezels van Red Band! :D
|
Er is geen legitiem excuus om een bitterbal te weigeren, mits correct geprepareerd en gegarneerd.
|
toblerone
|
Van die stokjes met korreltjes zout erop, als zo'n zakje eenmaal open is moet ie ook op :s
Offeuh, bakken ijs... Niet dat ik dat nou zo vaak eet, maar -als- ik het eet moet het ook in 1 keer leeg... : / |
Citaat:
|
Citaat:
|
mjaa met chocola.. :)
|
Citaat:
wist ik al.. is heel lekker.. in duitseland hadden ze dat al in twee jaar geleden al.. het smaakt echt lekkerz.. :) |
ik heb trouwens altijd trek ook als ik de hele middag chips heb gegeten en s avonds ook moet eten. :)
|
ja heppik ook zeer vaak, maar dat komt omdat die chips of snoepjes er dan zo lekker uit zien dat ik t zonde vind om ze te laten liggen :o want stel je voor dat ze strax op zijn, dan heb jij niet de eer gehad om de laatste op te eten en dan kan niet! ;)
|
Chips of chocola.
|
drop
|
alles wat echt lekker is.. :o
|
Ik heb dat met Oreo's,die dingen zijn echt verslavend :o
|
bij een warm en koud buffet. Dan ken je me meestal wel wegrollen. Achteraf vaak spijt van (nou ja, soms dan)
|
VANDAAG had ik nog last van zo'n vreetbehoefte, terwijl ik eigenlijk aan het lijnen ben. Ik heb het niet vaak met erg zoete dingen, meestal met koekjes en de andere dingen die ik lekker vind. Dan kan ik weer 'ns het avondeten niet op, maar anders ook niet.
|
Citaat:
|
ik heb het met die kutbanaantjes...... 1tje gegeten en daarna niet meer kunnen stopppen. Of ook met yoghurtgums
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die obscure Japanse noodles... 't lijkt op Unox Supernoodles, alleen dan zonder vieze smaakstoffen.
|
Citaat:
|
Engelse Drop :o
|
ik eet me eigenlijk haast nooit misselijk.
|
khoorde ooit iets, van Lebbis en Jansen enzo, over zo'n rol stophoest .. een NORMALE kan je wegwerken, zodat je nét niet misselijk wordt .. maar dan, dan stoppen ze er 10% extra (helemaal graaatis) bij, en dan, jaah, dan is het nekken ..
ent klopt ook nog :D |
k heb ut altijd met flugel
|
Citaat:
|
M&M's inderdaad, en ijs (ben & jerry's vooral)
|
Citaat:
|
Toevallig. Ik heb daarnet teveel spek gegeten en ben nu zoo misselijk. :(
|
Banaantjes.
Pas als de zak leeg is weet je dat het ook dit keer verkeerd was om hem in een keer leeg te eten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dropveters :o Pas nog een heel zakje in een avond naar binnen zitten werken, waren ze niet zo blij mee :D
Verder chocola, dat kan ik altijd en overal wel eten :) |
pringles!!!
die dingen zijn zooooooooo verslavend! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |