![]() |
Kijk; dat je hier als scholier begint en dan doorgroeit tot student kan net (toch?)
Maar dat je je hier aanmeldt als student op een scholierensite is uit den boze!! medestanders? |
Het blijft een openbaar Forum......
Maar als je uitgestudeerd ben dan zou je die mensen maar bannen. [edit] ohkay dat was dus heel krom nederlands. Ik bedoel dus dat mensen die al uitgestudeerd zijn zich niet meer kunnen aanmelden hmm volgens mij is deze zin ook al krom...[/edit] |
Wouter, Beuk
oprotten :D |
heb jij last van een topicideeënontploffing (leuk woord voor galgje) in je hoofd??
|
NEE!
je kan je als je afgestudeerd bent toch nog gewoon voordoen als een 16 jarige als je wilt, is niet te controleren. Waarom de mensen die zo eerlijk zijn om toe te geven dat ze niet meer op school zitten cq. via scholier student zijn geworden een ban geven terwijl je als uigestudeerde of student ook je profiel zo kan maken dat niemand erachter komt. |
Ik denk dat het voor de scholieren ook best nuttig kan zijn dat de studenten hier op het forum blijven.
Dit wat betreft vragen, tips e.d. Zij hebben alles waar jullie nu mee bezig zijn al gehad. |
jij hebt trauma's over studenten ofzo?
(herrinnert zich je topic over stuck-up studenten) |
Ik blijf lekker waar ik ben en jullie kunnen me niet wegkrijgen :D
|
wat een loze stelling :rolleyes:
bestaat er ook een studenten.com? |
Citaat:
|
Als Jon dat in zijn slechtheid beslist gebeurt het :p
jij hebt helemaal geen beslirecht hiero |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel er kunnen zich dus ook leraren onder deze mensen massa bevinden :eek: :p :p :p |
Je bent gewoon bang dat wij het forum overnemen dus... *evil* :p
|
Mmmjah, ik wil jong bloed hebben :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vindt het wel gezellie :D :D
|
maar wat heeft het forum "School & STUDIE" dan voor zin??? :p
|
en wie moet 't niveau van de topic's dan 'n beetje hooghouden he :D :p
*student is* |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
:eek: |
Citaat:
:D |
Citaat:
{edit}ik vergeet mzzl helemaal!{edit} |
Dan gaan hier veel leden weg moeten denk ik :D
Niet mee eens dus ;) |
Citaat:
Bovendien zijn wij *kuch* toch wel de intellectuele elite hier. |
Iedereen die op een school zit is een scholier.. Ik bedoel er bestaan geen stuuds (scholier-->school, student-->stuud?). En anders mogen 4de-, 5de- en 6deklassers ook niet meer aanmelden (studiehuis-->student)
:rolleyes: |
Ik zou het als een compliment zien als studenten zich hier zouden aanmelden....het zegt naar mijn mening wel wat over de kwaliteit van dit forum en hoe gezellie het hier is :D !! En hoe meer ziel hoe meer vreugd zeg ik altijd maar :o !!!
|
Citaat:
|
Ach .. met al die studenten hier voel ik me niet meer zo'n ouwe lul ;)
|
Citaat:
jij bent toch ook student, nbtje trouwens wij zijn toch heel nuttig hier, voor antwoorden op huiswerkfora (vooral het superdeluxe-megacoole-actieve exacte vakken forum :D (y) ) en om raad te geven ofzo. |
studenten zijn ook scholieren... alleen van een "grotere school"
niet zo zeuren, zij zijn de meest verstandige onder ons (ook al betwijfel ik dat AF EN TOE) :p |
waarom? dit forum is gewoon veelste leujk :D:p
|
Citaat:
|
Flauwe kul man, laat ze ze toch lekker aanmelden als ze het zo graag willen. :rolleyes:
|
Het is openbaar.
|
Citaat:
Ik volg een schriftelijke HBO opleiding naast mijn fulltime werk. Citaat:
Al was ik daar 4 jaar geleden waarschijnlijk beter in geweest :o |
Het is een openbaar forum en je kan het niet controleren of iemand een scholier of student is. Iedereen kan zich voor van alles uitgeven. Dus heb je ook een praktisch probleem.
|
haha
wat een onzin en de topic's op het forum gaan ook zeker niet alleen over school. |
Citaat:
|
Oneens! :p Tis toch een openbaar forum?!
|
Citaat:
|
Citaat:
ben er zelf ook eentje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat: