![]() |
Ik ben volwassen
Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open :D
jaja ik ben 18 |
Gefeliciteerd
|
GEFELICITEERD!!!!!!!! *hangt slingers op*
|
proficiat!
maar volwassen zijn is nog net ff wat anders :P *zegt de oowk 18-jarige* :rolleyes: :D |
*geeft taart met 18 kaarsjes* blazen!
Happy birthday! |
Citaat:
|
Fijn!
|
Jij volwassen echt een gekke gedachte :D
|
Congratulations :D (y)
|
heb ik al gezegd, maar gefeliciteerd:D
|
welcome in/2 the world of madness ;)
feli |
Niet volwassen - slechts meerderjarig :p
|
ja uhh...gefeliciteerd ofso dan maar heh :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En soms zelfs ouder :( |
Gefeliciteerd
*Geeft cadeautje* Volwassen op papier is wat anders dan volwassen zijn hoor ;) |
Gefeliciteeeeerd :)
autorijden? |
gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd
|
Wow Secreet maakt er een mooi kunstwerk van. ;)
Maar gefeliciteerd! (en de rest die vandaag jarig is :) ) |
FeliFeliFeli hoowr! En veel plezier op je verjaardag :)
|
is te laat :o
*heeft 40 uur niet geforumd :eek:* Gefeli |
Ook alsnog gefeliciteerd. :o
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd met uwe volwassenheid!
|
Btw wordt er vaak niet gezegd dat je pas op je 21e volwassen bent??! :p
|
hartelijk gefeliciteerd