![]() |
sta jij ook in het fotoboek ?
en hoe voelt dat nou, ik bedoel het is natuurlijk, een nieuwe ervaring..
cijfers krijgen, commentaren lezen, vertellen wie je bent.. dus welk effect heeft het fotoboek op jou ? :p |
En daarom sta ik dus niet in het fotoboek. Kan de waarheid niet aan. :p
|
Citaat:
|
Alsjeblieft niet zeg... :D
|
Nop, kost me weer zoveel moeite :(/:)
|
Ik sta er wel in, ik kijk er af en toe...
Niet zo bijzonder eigenlijk:) |
Ik kijk nooit in het fotoboek, laat staan dat ik mezelf erbij zet :o.
|
jah
maar volgens mij heb ik nog geen cijfer gehad, staat ook ni zo'n duidelijke foto op van mij :/ *gaat ff veranderen* |
sta er wel in, maar kijk er nooit naar :p
|
me staat er ook
*oeyeah* :D |
nee :p
|
ik sta erin, maar volgens mij heb ik al maanden geen reactie gehad :D
|
Citaat:
|
ik sta er wel in, het kost niet veel tijd en er staat ook niet veel bijzonders dus ja het heeft geen invloed whaha blaat
|
Ik sta er niet in, and I'm proud of it :rolleyes:
|
Ik stond in het oude... In het nieuwe zet ik mijn foto niet... ik vind het belachelijk dat er cijfers en berichtjes bij zitten... krijg je zo'n groepjes idee, en krijgen sommige geen cijfers of reacties en anderen wel... En dat wil ik niet... ik hoef niet te horen/zien dat ik niet populair ben :)...
|
Citaat:
|
Nee.. '
Het lijkt me echt niet leuk om te zien dat iedereen je enorm lelijk enzo vindt.. |
nee, en dat ben 'k voorlopig ook niet van plan :)
|
Ik sta er wel in, maar ik kijk er nit zo vaak naar
|
yep, ik sta er ook in
maar aan de reacties hecht ik niet zoveel waarde. Ze zijn meestal wel positief, maar bij iemand die je gewoon aardig lijkt zet je al snel iets van "mooie foto's"of iets dergelijks neer. En mensen die je niet mag, daar kijk je niet eens naar en een negatieve reactie plaatsen is ook zo kinderachtig... |
Jah, maar t valt me op dat iedereen bij de meest lelijke foto's zegt: Leuke fotows!! Coole fotows! Mooi meisje!
Asjeblieft zeg... get real... of zeg nix :) X Kronkel |
hmm kben hier al een paar uur lid, maar kdenk nie dak int fotoboek ga.. ik op fotows is best wel een probleem :D
|
Citaat:
|
Ik sta erin, en heb na aanleiding van dit topic mijn foto's maar weer eens ge-update. Want ik was het vergeten :o
|
nee geen behoefte aan :D
|
ik sta er wel in maar er wordt weinig op me gereageerd.. :)
|
Ik sta er niet in, want ik wil niet dat sommigen mensen die ik ken weten dat ik hier post..
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier op dit forum kan je anoniem zijn en het zal de rest van de forummers een zorg zijn..Maar die mensen kennen mij en kunnen dan gelijk hun conclusies gaan trekken.. |
Citaat:
|
nee :)
|
ja :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sta er wel in, maar kijk er niej vaak in.....er staat nooit een reactie bij dus jah....
|
ik krijg nooit cijfers
|
Citaat:
|
*krijgt nooit commentaar / cijfers*
|
uhm. ja? :confused:
|
Aaah... ksta geeneens in het fotoboek! Ernstig!!
|
Nee, puur omdat ik er geen goeie foto's voor heb.. :/
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi :) |
ja, daar sta ik in. Welke invloed het heeft?? Weinig, ik kijk er bijna nooit. Reacties zijn wel positief dacht ik, dat is dan toch wel weer leuk.
|
ik sta er wel in, maar mn foto's doen het niet meer, dus ff nieuwe foto's opzetten (jpg'tjes ofzo)
|
Citaat:
|
Fok het fotoboek en al dat soort shit, cu2 enzow..
Bah, kots erop, heb wel een cu2, maar geen foto, fukit |
Citaat:
|
Het was heel moeilijk, maar ik stond sterk in mijn schoenen en heb het allemaal doorstaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |