![]() |
meisjes en jongetjes
Als reactie op de nijntje-topic.
En Pino dan? Is Pino nou een meisje of een jongetje, aan die stem zou je dnkene een meisje, of een jongetje..?? En ik ben er pas geleden achtergekomen dat Ernie een jongetje is! Nou ja! Ernie en Bert! Meisje en Jongetje! maar nee.... :( |
grappig is dat; als je als kind naar Sesamstraat kijkt hou je je daar totaal niet mee bezig:)
Ik geloof trouwens dat Pino een jongen moest voorstellen, Iniminie was geloof ik het enige meisje van dat groepje. |
huh is toch logisch dat ernie een jongen is :o en tis toch logisch dat nijntje een meisje is en tis toch logisch dat pino een jongen is :confused: mja anyway keb nooit met zulke problemen gezeten t staat voor mij altijd wel vast wat voor geslacht die tekenfilm dingetjes zijn...
En anders moet je opletten als een ander sesamstraat figuurtje zegt "kijk daar loopt hij" en als dan pino een hoek om komt dan ist een hij :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ofzoiets :D |
Pino = jongetje!
Denk ik! :o :p |
pienjo is een jongen (vind ik dan he)
|
pino is een meisje
|
pino is een baal veren en een stel ogen met een snavel, bestuurd en ingesproken door een mens, en wat een vogel voor moet stellen.
Geen jongetje, geen meisje, maar een ordinaire POP Sorry, maar soms doet de waarheid even pijn :P |
Citaat:
en er bestonden ook jongens als poppen dusch |
Citaat:
dusch |
Citaat:
en toch vind ik pino een jongen! :D |
Pino is een jongen, maar wordt gespeeld door een vrouw :S
|
Hij klinkt in ieder geval erg nichterig :D.
|
Ik vind Pino een jongen :)
Net als Nijntje een meisje en Ernie ook een jongen (das logisch, dat hoor je al aan de stem, naja je ziet het ook gewoon) :) |
Big Birrrrrrrrrrrrd! (waarom Pino in Nederland in godsnaam blauw moet zijn ipv geel..)
En Pino is een jongetje toch? |
hm ik vind Pino een mannetje...ik zal wel s sesamstraat gaan kijken, misschien zeggen ze wel iets als 'hij loopt...' of zij dat zou ook kunnen, maar ik vind t een jongetje :P
|
iedereen behalve inie minie is een jongetje
tommie is lief:) |
ik dacht dat hy een jongentje was !!! hy heeft wel een meisjesstem ....
|
het zijn allemaal jongens
|
Citaat:
ik denk een jongen. luister naar z'n stem.. |
Citaat:
|
In de Nederlandse sesamstraat wordt Pino idd door een vrouw gespeeld :) Maar in de Amerikaanse misschien niet ;)
|
ik dacht dat nijntje een jongetje was :eek:
En pino is toch ook een jongen? |
wat is koekiemonster dan :D
|
Citaat:
|
Ik denk dat dit ook in het nijntje-topic kan. Als we van elk figuurtje een topic zouden moeten maken of die meisje of jongen is........
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |