Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   112 gebeld? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429387)

DaRealEvE 12-07-2002 19:22

112 gebeld?

Hebben jullie wel eens 112 gebeld?? en waarom dan?

Ikke wel..

1 keer want toen zag ik een roekeloze rijder op de weg en me ma zei dak maar ff moesst bellen haha

Paige 12-07-2002 19:24

1x.. :o

Voicemail-nummer van Libertel (nu Vodafone) is 121..Tja..Dan kan je je nog weleens vergissen.. :o

Mortischa 12-07-2002 19:30

Citaat:

Paige schreef:

Voicemail-nummer van Libertel (nu Vodafone) is 121..Tja..Dan kan je je nog weleens vergissen.. :o

whahahah ik dacht altijd als ik maar geen 112 bel (zei ikooit ook tegen iemand, en die vond het wel erg dom als je dat zou doen :p )

Ach kan gebeuren toch, maar je schrikt wel als je opeens NIET hoort, WELKOM BIJ VODAPHONE blabaallba

maantje tuurt 12-07-2002 19:33

ik zelf nog nooit.
maar een keer zij een jongen in de klas tegen een andere als je honderdtwaalf belt (hij zij expres geen 112 dus) kan je gratis beltoontjes aanvragen. hij ging het dus echt bellen whahaha was echt lachen, hij werd helemaal rood :D

Joris 12-07-2002 20:03

Ja, ik wassaan het fietsen om 2 uur snachts en toen zag ik aan de overkant van de maas allemaal rookwolken komen...

112 gebeld (wat ben ik toch weer een oplettende burger)

jellerd 12-07-2002 20:10

Citaat:

maantje tuurt schreef:
ik zelf nog nooit.
maar een keer zij een jongen in de klas tegen een andere als je honderdtwaalf belt (hij zij expres geen 112 dus) kan je gratis beltoontjes aanvragen. hij ging het dus echt bellen whahaha was echt lachen, hij werd helemaal rood :D

hahahaha lachen NOT en iemand anders zit in levensnood en kan 112 niet bereiken, omdat jullie een te grappig NOT grapje aan het uitvoeren zijn....

! am mE 12-07-2002 20:11

Alleen in mn droom. Ik was aan t oppassen en ineens viel mn zusje KEIhard op de grond. Ze lag helemaal in verkeerde houdingen en ik moest keihard janken en ging 112 bellen. Dacht dat ze dood zou gaan en ineens stond ze weer op net toen die ambulance voor de deur stond. Stond ik daar lekker voor lul dat ik hen had gebeld. Dit heb ik dus gedroomd nog eens voor de duidelijkheid. :)

WolterB 13-07-2002 07:46

ja, gek hé als je buren worden bedreigd met een mes door andere buren
is dan toch wel handig dat er zo'n nummer bestaat.
maar dan moet je nog 15 mins op de politie wachten, echt erg, durt veel te lang, is toen gelukkig niemand gewond geraakt

S 13-07-2002 10:57

alleen 0800-tuig.

Omdat er op Zondag een school in de buurt open stond.

willowette 13-07-2002 11:06

nee nog nooit gebeld :D

Rabbi Daniel 13-07-2002 11:07

Deze maand 4x 112 en 4x 0900-TUIG (eerste helft van de maand dus pas).

Niet echt veel, in vergelijking met andere maanden. :)

Waar het om ging:

112:
-pinautomaat werd voor m'n ogen gesloopt.
-straatracers betrapt in buitengebied.
-bijna aanrijding gezien, vrachtwagen met dronken chauffeur zwabberde over de weg, met 80km/h slingerend door de stad.
-iemand probeerde een verzinkbare wegafsluiting te vernielen.

0900-TUIG:
-zéér luidruchtig buurtfeest veroorzaakte veel overlast.
-bijna aangereden door dronken bestuurder.
-ontsnapte chloorwolk bij zwembad.
-lantaarnpaal werd kapot gegooid voor m'n ogen.

Lang Leve Het Burgerlijke Zutphen! :rolleyes:

Rabbi Daniel 13-07-2002 11:08

In totaal denk ik wel zo'n 25x 112, alle mobiel, en zeker 100x 0900-TUIG of vroeger, het oude nummer (591111).

KontraDix 13-07-2002 11:19

Citaat:

Fleet Admiral schreef:
Bizarre posts
Hoe krijg je dat voor elkaar??
*gaat eens naar Zutphen afreizen en neemt z'n mobiel mee*

Paulaah 13-07-2002 11:40

Ik nog nooit :) hoop het niet hoeven doen ook..

italianboy 13-07-2002 11:42

ja, toen ik d8 dat er inbrekers waren en toen mn vader een hartaanval kreeg

PV 13-07-2002 11:43

nog nooit :)

Rabbi Daniel 13-07-2002 11:44

Citaat:

KontraDix schreef:
Hoe krijg je dat voor elkaar??
*gaat eens naar Zutphen afreizen en neemt z'n mobiel mee*

Gewoon, even buiten zijn...
En je ogen open zetten.

Overigens, de pinautomaat was in Apeldoorn. Dat was na de meeting van 30 juni, rond middernacht.

Monica 13-07-2002 13:22

Nog nooit, gelukkig maar :)

Wel bleek onze buurman (verhuisd intussen) in het drugscircuit te zitten, betaalde niet weet ik veel. Toen kwamen er mannetjes over de vloer met geweren die dat opeisten. Er vielen schoten, de hond is vergiftigd en de buurman door de ruit van de achterdeur gesprongen. Gelukkig was ik toen niet thuis..

shanli 13-07-2002 14:38

1x

toen ik klein was,voor de lol,met mijn broer,toen er iemand 'hallo' zei hebben we vlug toegelegd.
Ze belden dan terug,mijn ma pakte op en ze was vree vies,ze zei dat de politie echt ging afkomen. :o

wabbit 13-07-2002 14:51

fleet admiral: lul niet zutphen is een hele rustige gemeente man er gebeurt nooooooit wat :D:D:D

LM 13-07-2002 15:10

Citaat:

Paige schreef:

Idd :p

miro 13-07-2002 15:24

1x

Toen ik een vrouw zag vallen met haar fiets. Haar hoofd bloedde, en dr staken botten uit dr been. En het bloed kwam ook nog door dr schoenen heen. Mja toen heb ik toch wel een ambulance gebeld (en sloom dat ze waren!! Even de naam herhalen, ik moest uitleggen waar t was want ze wist niet waar die was, vragen hoe oud ze was enz.)

Aaaaaart.. 13-07-2002 17:49

Ik ging 's ochtends naar school toe en ik zag inneens een oud omaatje op de grond liggen.. Ze was helemaal in de war, maar het bleek dat ze gevallen was.. Toen ik dr vond was door de val de bril in dr hoofd gesneden.. Heb snel 112 gebeld en naar het dichtsbijzijnde huis gelopen om een vochtige doek, een stoel en een deken te regelen.. Uiteindelijk kwam het weer helemaal goed met die vrouw..

Voelde me super de rest van de dag.. Alleen ze geloofden op school niet waarom ik te laat was :p

Rollo Tomasi 13-07-2002 18:14

Toen het nog 06-11 heette. 't Was weekend, er kwam rook van de school, gebeld, 15 minuten later was de brandweer er. Een brandje. Stonden nog een paar gasflessen vlakbij, die hadden de halve school kunnen opblazen....

Wat ben ik toch braaf. :o

Optima 13-07-2002 18:24

112 belt MIJ

- God-

MCH 13-07-2002 18:30

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Toen het nog 06-11 heette. 't Was weekend, er kwam rook van de school, gebeld, 15 minuten later was de brandweer er. Een brandje. Stonden nog een paar gasflessen vlakbij, die hadden de halve school kunnen opblazen....

Wat ben ik toch braaf. :o

Je had ook een paar weekjes vakantie kunnen krijgen...

Rabbi Daniel 13-07-2002 18:40

Citaat:

wabbit schreef:
fleet admiral: lul niet zutphen is een hele rustige gemeente man er gebeurt nooooooit wat :D:D:D
Duh, jij woont hier duidelijk niet. :rolleyes:

Wat verwacht je van een stad waar het gemiddeld inkomen onder dat van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht valt...
50.000 inwoners en geen 24/7 politie. (n)

Ik kan je verzekeren dat al die dingen echt gebeurt zijn.

Misschien ligt het er ook wel aan dat ik meer oplet dan de gemiddelde Hollander met z'n 'ik-heb-er-niets-mee-te-maken mentaliteit'. :(

MCH 13-07-2002 18:44

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Wat verwacht je van een stad waar het gemiddeld inkomen onder dat van Amsterdam, Rotterdam en Utrecht valt...

Misschien ligt het er ook wel aan dat ik meer oplet dan de gemiddelde Hollander met z'n 'ik-heb-er-niets-mee-te-maken mentaliteit'. :(

Jij kickt gewoon op aandacht...

DarkRaven 13-07-2002 19:01

ja 0611 ofzo, ik had niks te doen :)

disaster 13-07-2002 19:39

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Waar het om ging:

112:
-bijna aanrijding gezien, vrachtwagen met dronken chauffeur zwabberde over de weg, met 80km/h slingerend door de stad.

0900-TUIG:

wow zutphen is egt de place 2 be als ik dat zo hoor...

damn u is triest

jellerd 13-07-2002 19:41

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Waar het om ging:

112:

0900-TUIG:

Heb jij een leven?

Jules 13-07-2002 19:50

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

Waar het om ging:

112:

0900-TUIG:

aahhh nee ga je daar serieus voor bellen .. aaah aaahhhh wat .. naja laten we mijn reply maar houden op n nutteloze post

girlmetwijdebroeken 13-07-2002 19:55

nog nooit

LisanneOUD 13-07-2002 20:01

Ik heb 1 keer 06-11 gebeld op de basisschool met een vriendinnetje. We hadden geen echte reden maar vonden het wel spannend om te bellen en daarna de haak erop te gooien. Toen m'n ouders erachter kwamen heb ik natuurlijk wel straf gehad :o

Blubje 13-07-2002 20:31

hm neej nog nooit zelf (wel een xtje perongeluk bijna, toen ik idd mn voicemail wou bellen van Vodafone en ik 112 ipv 121 drukte :s)
dr is wel een xtje voor mij gebeld, toen had k een ongeluk gehad, en iedereen loopt altijd te zeggen dat t altijd zolang duurt voor de politie/ziekenwagen er is, maar bij mij waren ze er echt binnen 5 min. (nou komt dat misschien omdat wij die centrales allemaal in de buurt hebben liggen?)

wabbit 14-07-2002 03:59

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

sorry sukkel ik woon er wel

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

whehe de politie is hier 24/7 aanwezig, mja dat mis jij natuurlijk omdat jij als een nsb-er vanachter je geraniums elk wissewasje bij de politie meld
Citaat:

Fleet Admiral schreef:

gefeliciteerd, gefeliciteerd o wat zijn we blij

Citaat:

Fleet Admiral schreef:

who gives a fuck!!

MCH 14-07-2002 03:59

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
hm neej nog nooit zelf (wel een xtje perongeluk bijna, toen ik idd mn voicemail wou bellen van Vodafone en ik 112 ipv 121 drukte :s)
dr is wel een xtje voor mij gebeld, toen had k een ongeluk gehad, en iedereen loopt altijd te zeggen dat t altijd zolang duurt voor de politie/ziekenwagen er is, maar bij mij waren ze er echt binnen 5 min. (nou komt dat misschien omdat wij die centrales allemaal in de buurt hebben liggen?)

Wat had je?

p-chez 14-07-2002 04:00

Ik heb 122 nog nooit gebeld.

MCH 14-07-2002 04:08

Citaat:

p-chez schreef:
:D

wabbit 14-07-2002 04:10

Citaat:

p-chez schreef:
hehe!

p-chez 14-07-2002 04:11

Ja lach maar ! !@##$% wacht maar .. wacht maar!

MCH 14-07-2002 04:13

Citaat:

p-chez schreef:
Ja lach maar ! !@##$% wacht maar .. wacht maar!
:eek:

Lucky Luciano 14-07-2002 08:52

Citaat:

p-chez schreef:
Ik 112 ook niet ;)

BleuQueen 14-07-2002 10:57

ik nog nooit gebeld

Sommetje 14-07-2002 19:41

Nooit, want nooit is dat nodig geweest.

REIE 14-07-2002 21:00

2 maanden geleden was ik aan het fietsen met een vriend. Hij wou een 4x4 inhalen en zag toen een tegenligger niet aankomen. Hij reed daar dus frontaal op (gelukkig reed die tegenligger stapvoets) en ik belde gelijk 112, daarna z'n ouders, en ik heb zijn broertje van de kermis opgepikt. Iedereen maar zeggen dat ik zo goed mijn hoofd koel heb gehouden (de tegenligger was in shock) maar ik beschouw het als normaal. Je kunt meer met je verstand dan met emoties in zo'n situatie.

REIE (hoopt dat zijn vriend zo goed mogelijk hersteld)

Onlyme 14-07-2002 21:05

Hey, Fleet Admiral...ik wist nie dat er ook zoiets als vrijwillige politie bestond?..

Onlyme 14-07-2002 21:07

Nee, nog nooit 112 gebeld btw :)

Main 14-07-2002 21:17

Citaat:

Paige schreef:

had ik dus ook.......ze werden gelukkig niet boos, moest voortaan wel beter opletten tijdens nummer intoetsen....

Rabbi Daniel 14-07-2002 21:23

Citaat:

wabbit schreef:
sorry sukkel ik woon er wel
Sukkel, jij begint hier met schelden.
Citaat:

whehe de politie is hier 24/7 aanwezig, mja dat mis jij natuurlijk omdat jij als een nsb-er vanachter je geraniums elk wissewasje bij de politie meld
Ik accepteer NIET dat iemand mij vergelijkt met een NSB-er. Dat vat ik op als een ernstige belediging. Nog éénmaal en je krijgt ook een feedback-topic cadeau.
Citaat:

gefeliciteerd, gefeliciteerd o wat zijn we blij

who gives a fuck!!
:rolleyes: (n)
Zielig figuur ben jij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.