![]() |
Citaat:
Citaat:
|
de sterken overleven, weg overbevolking :p
|
Citaat:
|
wat een kut opmerking: de sterken overleven, volgens mij weet jij niet wat het eigenlijk wel niet eens is, zo'n beetje. Als jij het krijgt en dan ziet hoe weinig mensen er helpen, dan zul je wel zien hoe erg het allemaal is. :mad:
|
Done, maar veel verschil zal het niet maken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ow, Lucky Duck staat er ook bij. :) |
En nu is m'n naam weer weg van de lijst?
:confused: |
Citaat:
Hoe heb je m'n naam onthouden :confused: :eek: ;) |
Ik snap niet dat jullie niet inzien, dat er ziekte's moeten zijn die een groot deel van de bevolking uitmoorden.
Ik ga niet tekenen. Ik ben het met Talon eens. |
Citaat:
|
er is maar een zin wat ik wil zeggen DOE HET VEILIG.. ja sorry hoor maar ik ga niet mensen helpen die het zelf hebben veroorzaakt..
|
*getekend*
al teken ik liever voor meer preventie en van 1 kant is 't trouwens beter als die mensen wel dood gaan, dan kunnen ze het niet meer verspreiden.... bovendien wordt de angst voor aids dan waarschijnelijk groter, zodat mensen beter opletten... maar aangezien de mensen daar al dood gaan kan de angst niet groter worden denk ik. maar 'k vind het ook verkeerd als mensen niet geholpen kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
...er móest natuurlijk weer iemand een drogreden maken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
1 iemand voelt zich kut, Talon 1000 mensen voelen zich heerlijk, omdat talon t heeft.. |
aids is een middel van de natuur om de mensheid te beperken....
degene met voldoende ratio en verstand zal het slechts door andermans fouten overkome ( bloedtransfusie) ..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*en ik denk dat het iig nuttig is om te laten zien aan de rest van de wereld dat er ook mensen zijn die WEL proberen aids te bestrijden en die iig meeleven met die 40 miljoen slachtoffers, ik zeg niet dat het direct nut zal hebben om hiervoor te tekenen, maar dan heb je iig IETS gedaan, al is het niet veel* |
ik denk dat medelijden ze niks helpt;
stuur dan geld als je zo met ze meeleeft :rolleyes: |
Citaat:
Net als bij Pim Fortuyn, allemaal gaan tekenen, want dan laat je zien dat je aan ze denkt; wat een onzin.. En alsof al die handtekeningen regeringen kunnen overtuigen meer geld te geven; ze weten zelf ook wel hoe groot t probleem is.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over het algemeen zijn dit soort reacties emotioneel, maar probeer nou eens rationeel te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok, overtuig mij er dan maar eens van dat je vaker dan 1x in de maand aan aids patiënten denkt, zonder er door reclames van bewust gemaakt te zijn. dan leef je pas mee, met die eenmalige handtekening (y) |
Citaat:
|
40 miljoen maar?
ook niet echt veel, ik d8 dat het er honderden miljoenen zouden zijn... |
Citaat:
maar hoe klein is de kans dat van de 40 miljoen (op de 4,5 miljard(als t al niet meer is) mensen eentje daarvan in jouw vriendenkring zit, en de kans is al helemaal klein, omdat het merendeel vand e aids-patiënten in Afrika leeft.. Europa heeft "maar" 500.000 aids-patiënten |
Citaat:
stel: jij hebt aids, wat zie je dan liever? mijn geld of mijn medelijden? |
Citaat:
medelijden; geld krijg je al genoeg van al die andere miljoenen die je dan gaan steunen volgens sommigen hier ;) |
Citaat:
|
sorry, teveel moeite.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach er zijn zoveel 'erge' dingen op de wereld. Waarom zou ik júíst hiervoor tekenen? AIDS is een ziekte als alle anderen. Als we ons eens niet zo zouden overgeven aan de vleeschelijke lusten zou de ziekte ook lang niet zo wijdverspreid zijn. Het is dus vooral onze eigen schuld dat er zoveel slachtoffers zijn. Bovendien is de wereld zeer overbevolkt dus een beetje minder mag wel. Waar het dan ook is (en het maakt mij echt niet uit of het Afrikanen, Amerikanen of Europeanen zijn die het onderspit delven). De mensen die de medicijnen kunnen maken/krijgen overleven de ziekte. Ik zie niet in waarom dat bij aids zoveel anders ias als bij de pest, tyfus, geelzucht, cholera en andere ziekten. |
Citaat:
|
Citaat:
Aids hebben we geen medicijn voor om het te voorkomen of volledig te genezen; dus we zijn er 'bang' voor |
Is het in plaats van het tekenen van deze lijst niet veel zinvoller om collectief die seniele Pool in Vaticaanstad om zeep te helpen, die met z'n jurkje aan predikt dat de arme gelovigen niet met een condoom mogen fokken? Dáár zou de wereld nou van opknappen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |