![]() |
heb jij ooit de verjaardag van een vriend/vriendin vergeten?
Is me nu net overkomen
:( ik voel me zo vreselijk... |
nee niet echt:)
|
die van pa en ma en mijn broer :) Die cadeau's zijn me te duur :P
|
nee ik vergeet verjaardagen op zich nooit, maar soms 'vergeet' ik ze expres omdat ik ze op dat moment niet uit kan staan ofzo... k heb er een hekel aan om 'lief' tegen mensen te doen terwijl ik ze het liefst kan schieten, dus zodoende
|
Ik ben niet zo goed met data, dus mensen moeten mij echt een dag van tevoren vertellen dat ze jarig zijn anders vergeet ik het standaard
|
Nee.
Maar een vriendin was wèl die van mij vergeten.. Een andere vriendin zat tegen haar na een half uur ongeveer zo van: "Wat voor datum is het vandaag?" Toen pas kwam er iets boven drijven.. Das nu twee jaar geleden, ze krijgt het iedere keer nog te horen :D:p |
Als ze het me ff melden dan vergeet ik het niet, maar vraag me niet wanneer m'n vrienden jarig zijn :o
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
nee, wel eens mijna, maar kom dr gelukkig altijd optijd achter
|
Ja, 1 keer.. De verjaardag van m'n (toen) beste vriendin.
Ik schaamde me echt dood toen! :o |
Citaat:
|
Zo vaak, maar daar doen we bij ons in de groep niet moeilijk over...
De meeste mensen weten dat ik een warbol ben. |
vaak zat :o kben daar zó slecht in!
maar goed, zo zijn d'r nogal veel bij mij in de klas, dus zodra je op school komt rent d'r wel één op je af om je in te fluisteren dat *** jarig is :D:D gelukkig ;) |
Citaat:
|
Nee. Wel 1 keer die van m'n vader :/
|
Mja, 1 keer..
Had de persoon in kwestie op school gezien, en toen ik weer thuis was dacht ik: verrek, Wolter is vandaag jarig :D |
ja, paar keer; maar dat trekt zich zelf weer gelijk als zij het weer eens vergeten..
:D |
ik hoop juist dat ze het vergeten, ik vind cadeaus niet leuk want het is toch voor 99% van de kere shit, maar wel blij doen enzo blegh
+ tis toch gewoon een dag als alle andere, ik ben alleen een jaar ouder...big deal |
uhm... :o :o een keertje wassik een feest vergetuh dat was echt zoooo errug!!! Toen wassik 10 ofzo en ik was de uitnodiging vergetuh thuis af te geven...dus toen belde ze me op *oepsie*
Myrthe |
Shit, nu je het zegt :eek:
|
Not really, ik kan goed data onthouden. Ik herinner zelfs nog verjaardagen van mensen/vrienden van vroeger (basisschool etc.)
Een vriendin van me is de mijne wel vergeten... ze weet het nu nog steeds niet... :( Nou ja, maakt niet veel uit. |
juwel maar dat heb je als je elkaar maanden niet spreekt...
mijn verjaardag (me 18e nog wel!!) was vergeten door 1 van me beste vriendinnen die ik al me hele leven ken enzow... ze kwam er wel 17 dagen later achter (n) ik ben er nog steeds wel beetje boos om... |
Meestal gaat het zo van: Owja jij bent volgende week jarig!!
En die volgende week ben ik het vergeten :) |
Ik feliciteer iedereen altijd zodra ik eraan denk dat ze heel binnenkort jarig zijn, ik vergeet het echt altijd :o
Zodoende ben ik ook altijd de eerste met het feliciteren :D |
Ik vergeet te veel de laatste tijd :(.
|
Ja.
{ Hoi Nicole! * Hoi Laura! { Nicole, weet je wat voor een dag het vandaag is ?? * Ja, het is vandaag woensdag (de rest kan je vast zelf wel raden :D :o ) |
Citaat:
|
nee niet echt.
|
Is een keer voorgekomen. Ik heb toen mijn excuses aangeboden en gelukkig vond 'hij' het niet zo erg. Ik vond het zo lullig :(
|
Citaat:
|
ik probeer ze niet te vergeten, maar het gebeurt wel eens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |