![]() |
Ouders...
Ik vertel mn moeder net dat ik een gitaar wil gaan kopen. Dit was haar reactie:
"Je bent gek" en "Wat moet je daar nou mee?"(ik: euhm op mn kamer zetten voor de show):rolleyes: Ongelofelijk, hebben jullie ouders ook wel eens van die irritante uitspraken? |
Kun je al gitaar spelen dan?
|
Nee, maar daar gaat het niet om :P
|
Nee, alleen m'n tante (bij wie ik woon) zegt alles altijd zo'n acht keer.. Net zolang tot iemand toch maar besluit dat het misschien wel slimmer is om haar te vertellen dat ze dat al eens gezegd heeft...
|
Lastige figuren zijn dat, idd. :( :p
|
ik heb ook een gitaar gekocht en hij staat nu inderdaad weg te rotten in me kamer (voor het interieur zeg ik altijd maar)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"als ge daarmee gaat rondlopen gade ni mee met mij" (ik kleed me eigenlijk nog redelijk normaal)
ik was over optreden van Arno aan het vertellen, zij:"is het nu opeens 'stoer' om bejaarden goe te vinden" what hte fuck, ik probeer gewoon conversatie te maken over mijn herexamens "moet je dan ook volgend jaar weer die excursies meedoen?" ze ging er al vanuit dat ik ga falen, alsof dat te verwachten is. FUCK THAT en dan is ze verbaast dat ik niet thuis blijf om te leren ... |
Heb ook een gitaar, speel er ook nooit op, ding is vals en er is een snaar af en heb geen zin hem erop te zetten...
|
Mijn moeder vraagt standaard: "Doe je de achterdeur op slot als je vertrekt?" al 8 jaar lang.. Het is intussen wel routine geworden, dat deuren sluiten, hoeft ze echt niet meer te melden :rolleyes:
|
Citaat:
zucht :\ |
Mja mijn ouders kunnen alleen maar vaak lachen om mijn aankopen. Zo had ik me laatst maar eens zo'n DVD set met alles erop en eraan gekocht. Toen ik en 4 vrienden het hele handeltje naar binnen sleepten begonnen mijn ouders te lachen :D.
|
Citaat:
|
ehm....je moeder heeft wel een heel klein beetje gelijk...
waarom zou je in hemelsnaam een gitaar kopen (die dingen zijn best wel duur...) als je nog niet een kan spelen... vind het niet zo'n domme reactie van haar hoor |
'Waarom luister je niet gewoon top40 muziek net zoals iedereen doet?'
|
Citaat:
of zijn er mensen die ineens uit het niets kunnen gitaarspelen? |
als ik met de fiets wegga "heb je je sleutel bij je?"
JAH DUH die zit aan dezelfde sleutelbos als me fietssleutel dus :rolleyes::p |
Citaat:
|
waarom vertel je dat nog tegen je moeder als je 20 bent??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde vorig jaar een brommer... "Zet dat maar uit je hoofd, dat gaat nooit met je epilepsie". Stuur ik een meeltje naar de epilepsie vereniging nederland: "Als er niks over in de polisvoorwaarden staat mag het gewoon". Uiteindelijk konden ze me dus niet meer tegenhouden en zondag over een week (op m'n verjaardag) krijg ik geld van ze voor een Zundapp :)
|
Citaat:
*heeft op de havo 3 jaar tussen dat soort figuren gelopen met de Iron Maiden en ac/dc in z'n walkman* |
Citaat:
Maar om nou METEEN een gitaar te kopen voordat je nog begonnen bent met spelen is gewoon geen goed id! Misschien ben je het na 2 maanden zat, vind je er niets aan. Ja, heb je wel mooi ff 600 euro uitgegeven aan een gitaar k'zou er maar eerst over nadenken... |
Citaat:
|
Citaat:
btw, zo duur zijn die dingen niet hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ouders: begin er nooit aan
|
je bent 20!
ga dan op jezelf wonen! (y) |
Citaat:
|
naja ze vergeten wel eens dak geen 12 meer ben en dat levert soms irritante situaties op
mjah het lot van het jongste kind, geloof ik... |
Citaat:
Mijn ouders zeggen vaak: Daar ben jij nog veel te jong voor Kan dat echt niet uitstaan en dat weten ze... maar och, mijn ouders zijn wel heel lief hoor :D |
als ik ga werken veel suc6 en als ik naar school ga doe je voorzichtig? Ja tuuuurlijk Mam :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom wil jij nu opeens een gitaar? ik wil er ook al een! Een electrische dat wel! En dan ga ik nog lessen ook :D |
Citaat:
hm wat zeggen mn ouders ook nog heel vaak? zinloze opmerkingen als 'veel plezier op school' :confused: en 'was het leuk op school' :rolleyes: hehe 'vergeet niet het konijn eten te geven' *terwijl ik dat standaar doe al weet ik hoeveel jaar* enzz |
ik leg de sleutel op de vaste plaats
volgensmij vergeet m'n moeder altijd dat ik een eigen huissleutel heb.. majah.... ze is wel liev hoor |
Citaat:
ik kan dr wel op gaan tokkelen maar dat verveelt na 3 minuten en goed klinkt het ook niet als je geen akkoorden kunt |
Citaat:
|
Het gaat om de ouders niet om die gitaar !!!!!!
|
Citaat:
best wel vaag eigenlijk! of al de telefoon gaat zegt ze ... telefoonl!... hol hol hol naar dat ding toe... :rolleyes: dat hoor ik toch ook dat dan de telefoon gaat hoef je dat toch niet nog effe te roepen... :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |