![]() |
wie ligt er onder je bed?
Ja als we toch bezig zijn..
|
|
kleding
zooi die ik waarschijnlijk nooit meer gebruik stof |
niets, want er bestaat geen 'onder mijn bed' mn bed staat gwoon op de grond /-.\\
|
de groenteboer die al 5 weken vermist is... *oeps*
:rolleyes: |
Een dekbed :)
|
Citaat:
|
zie andere topic :o :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meneer de dikke vieze vette spin :(
|
Boeken, papier, Cd's, gereedschapskist, diskette, doos, pennenzak, teddybeer (die ik dus kwijt was, maar nu heb terug gevonden) , en heel veel stof.
|
een matras
|
stof en wat de rest was weet ik niet
|
nu helemaal niks*heeft net opgeruimd*
|
'n Matras en 'n slaapzak.
|
schoenen en stof
|
Pakje Marlboro, BG Magazine en condooms :o :D.
|
Dozen waarvan ik niet weet wat erin zit en heb geen zin om erin te kijken... papiertjes en afval... stof... best wel ranzig daar eigenlijk. :D
|
-de halve wereld(echt heeeeeel veel rommel)
-lege waterflessen -tijdschriften en boeken -massa's kleren waar ik me altijd suf achter zoek om ze dan maanden later onder m'n bed te vinden -plastiek zakken en rugzakken -knuffelberen van vroeger -een leeg blikje red bull dat er al 9 maand ligt -verpakkingen van koekjes enzo -pot vaseline tegen gebarsten lippen die ik deze winter had -een paar lege glazen -pakje aspro bruis -stof -een deken -ik denk dat er inmiddels al kabouters wonen ook -... |
eng onster.
|
stof...en zeil
|
Weet niet. :confused:
|
Niks.
|
Niemand en een hoop troep.. dozen met oude spullen erin enzo..
verder stof :) |
Mijn wannabe houten lichtblauwe vloer :)
|
Posters die ik nog op moet hangen...
|
stof en niets dan stof (en misschien een paar sokken) :D
|
Helemaal niks, niet eens een beetje stof :)
|
stof ... en myn discman
|
troep
te veel troep een la oude speakers tabs nog meer troep een bol wol (vraag mij niet waarom) ...ja dat was het dan wel weer.. |
een leeg luchtbed........
|
Grijze Gijs, klinker Ed, de rellennegers, Witte, Rooie, Gele, Paarse en alle andere gevaarlijke figuren uit Paul van Gageldonk's reeks griezelboeken.
En onder de verwarming slaapt een tandenborstelkevertje. |
gewoon de vloer :/
|
Stof, haren en zand! :D :o
|
kleren...(kheb laden onder mn bed, vandaar :))
|
2 verhuisdozen waarvan 1 met schoenen en 1 met tassen, de afstandsbediening vand e video een plastic zak en de gids
|
-Stukje vloerkleed
-reistas -luchtbed -3V AC-MZR55 adapter |
stof, vuiligheid, lege dingen, vanalles :o
|
lijkkie, een bokshandschoen en stof...
|
Citaat:
|
Veel zooi. Schoenendozen met alles er in. Een tas vol kinderboeken, een weekendtas, veel stof, een verlengsnoer, veel stof, een kaartje. Dat was het wel, denk ik.
|
Citaat:
meer perversiteiten...je moest eens weten wat ik allemaal met lijkkie en de handschoen doe...:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel schoenen en een plank met wielen die is gemaakt om zware voorwerpen te vervoeren(verhuisplank)
|
spulletjes die het daglicht niet kunnen verdragen
|
In ieder geval veel zooi;
stof oude boeken stof een kaartje stof mijn weekendtas stof een verlengsnoer stof snoeren en draden stof schoendozen vol met spullen en nogmaals stof Ja veel stof!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |