![]() |
Breinbrekers
1. Als je met 1 lucifer een kamer inloopt en er was alleen een kerosinelamp, een olilamp en een open haard, welke zou je het eerste aansteken?
2. een huis heeft 4 muren, allen gericht op het zuiden. Een beer loopt weg van het huis, welke kleur heeft de beer 3. Hebben ze 5 mei in Engeland? 4. Hoe ver kan een hond het bos in lopen? 5. Is het hier in Nederland legaal voor een man om te trouwens met de zus van zijn weduwe? 6. Een boer heeft 5 hooibergen op het ene veld en 4 op het andere, hoeveel heeft hij er als hij ze samen op het middelste veld legt? 7. Wat gaat op en neer, maar beweegt niet? 8. Ik heb 2 euromunten, samen 1 euro 20. Een is niet een euro, welke munten heb ik? 9. Deel 30 door 1/2 en doe er 10 bij. Hoeveel is dat? |
Citaat:
|
6. 1
|
Citaat:
|
2. ijsbeer wit dus.
|
1. Als je met 1 lucifer een kamer inloopt en er was alleen een kerosinelamp, een olilamp en een open haard, welke zou je het eerste aansteken?
Open haard denk dan maar.. Pak je stukje hout eruit en dan kan je daarmee de rest aan steken.. 2. een huis heeft 4 muren, allen gericht op het zuiden. Een beer loopt weg van het huis, welke kleur heeft de beer Bruin? Dees vat ik niet :) 3. Hebben ze 5 mei in Engeland? Denk niet dat ze die dag over slaan.. 4. Hoe ver kan een hond het bos in lopen? Verder als ik in iig.. 5. Is het hier in Nederland legaal voor een man om te trouwens met de zus van zijn weduwe? Waarom niet? 6. Een boer heeft 5 hooibergen op het ene veld en 4 op het andere, hoeveel heeft hij er als hij ze samen op het middelste veld legt? Ja tis maar net hoe je ze neer legt.. Je zou 1 kunnen zeggen.. Je zou 2 kunnen zeggen.. Je zou ook 9 kunnen zeggen? 7. Wat gaat op en neer, maar beweegt niet? Niks.. Zou gauw iets op en neer gaat zou je toch kunnen spreken van 'n beweging.. 8. Ik heb 2 euromunten, samen 1 euro 20. Een is niet een euro, welke munten heb ik? euh dan is de andere munt een euro? en 'n 20 cent munt erbij. 9. Deel 30 door 1/2 en doe er 10 bij. Hoeveel is dat? 70 |
Citaat:
fout Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ff kijke: 1, 4 en 7 nog
|
Citaat:
|
Citaat:
ps, 9 hooibergen samen is 1 |
1= de lucifer natuurlijk :rolleyes: :D
|
Is mijn antw. goed op vraag 1 ?
|
Citaat:
nee....... |
9. Deel 30 door 1/2 en doe er 10 bij. Hoeveel is dat?
70!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
2: IJsbeer ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p 1. Als je met 1 lucifer een kamer inloopt en er was alleen een kerosinelamp, een olilamp en een open haard, welke zou je het eerste aansteken?
Haha flauw hoor e lucifer natuurlijk (wat anders) heb je ook maar van mij.... tssss sjikkel! :rolleyes: |
1: duh, lucifer
2: huis staat precies op de noordpool 3: hebben ze daar ook ja, duh 4: (niet goed beantwoord) 5: die man is dood 6: 5+4 hooibergen is 1 hooiberg 7: (niet goed beantwoord) en als jij op en neer op je vriendje gaat beweeg je niet? :confused: Kom es uitleggen. 8: 1 + .20 = 1.20 9: 30*2+10 = 70 |
Citaat:
|
Citaat:
ps: ja uuuuuuuuuh, wat is "samen"; als je ze appart op het land legt liggen ze toch niet samen? |
7 de prijs van iets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. geen van allen. Je kan beter proberen een brandstof als kerosine, olie of hout aan te steken ip. de lamp of de haard (?)
|
Citaat:
Had ik die fout? |
Citaat:
Goh, die hooibergenvraag had je ook fout. 1 Hoe ik dat noem? "Relax" want dan is het weer aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige kende ik al :) |
de lucifer 2. een huis heeft 4 muren, allen gericht op het zuiden. Een beer loopt weg van het huis, welke kleur heeft de beer wit t is ijsbeer :D) 3. Hebben ze 5 mei in Engeland? ja :rolleyes: 4. Hoe ver kan een hond het bos in lopen? zo ver als het ½ bos groot is 5. Is het hier in Nederland legaal voor een man om te trouwens met de zus van zijn weduwe? why not?, omdat de man dood is :o 6. Een boer heeft 5 hooibergen op het ene veld en 4 op het andere, hoeveel heeft hij er als hij ze samen op het middelste veld legt? 9 :confused:, als er een middelste veld bestaat, óf je gooit ze dus op één hoop, of 2 hopen, of 2, leuk, laten we er 99 van maken :rolleyes: 7. Wat gaat op en neer, maar beweegt niet? le temperatuur 8. Ik heb 2 euromunten, samen 1 euro 20. Een is niet een euro, welke munten heb ik? de een is een munt van 20 eurocent en de andere is er één van een euro 9. Deel 30 door 1/2 en doe er 10 bij. Hoeveel is dat? 30/1/2 + 10 =30x2 + 10 = 60 + 10 = 70 ff chekken [edit]ff quete enzo verwijderd[/edit] |
is mijn antwoord op vraag 1 nou goed?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1: duh, lucifer
2: huis staat precies op de noordpool, dus ijsbeer, dus wit. 3: 05/05 (dag/maand) of 05/05 (maand/dag) 4: zolang de leiband is. 5: een dode kan wettelijk niet trouwen want die man is dood 6: 5+4 hooibergen is 1 hooiberg ofwel er bestaat geen middelste veld 7: temperatuur 8: 1 + .20 = 1.20 (ander munt is 1 euro, niet het ene) 9: 30*2+10 = 70 |
waarom is 30 gedeeld door 1/2 = 0 nou 70?? want / is op je rekenmachien toch ook delen ?? en toch niet verminigvuldigen? dus 30 gedeeld door 1/2(=half) = 15 + 10 = 25 toch?? of 30 gedeeld door 1 = 30 gedeeld door 2 = 15+10 = 25 dus :)
|
Citaat:
En ik heb gelijk samen met bLuB K=ViS Overigens is een ijsbeer geel :) |
Citaat:
delen is vermenigvuldigen met het omgekeerde deel je iets door 2, dan vermenigvuldig je het met 1/2 deel je iets door 1/2, dan vermenigvuldig je het met 2 |
Citaat:
+10 = 70 |
Citaat:
|
niks geen halsband, leiband of 'tot hij moe is': tot het midden vh bos. Da;s het goede antwoord.
|
Citaat:
30 stukjes taart, en je deelt al die stukje in 2.. dan heb je toch 60 stukjes? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel simpel:
Als 30 gedeeld door 1/2 nu 15 is, wat is 30 gedeeld door 2 dan? |
Citaat:
|
Krik22 ik heb er ook wel een paar voor u. En natuurlijk voor de rest ook.
1. Wat gaat steeds meer omhoog en komt nooit meer naar beneden? 2. Hoe noem je een gesprek van minder dan 100 gram? 3. Waarom zijn vrouwen zo gelukkig? |
1. Wat gaat steeds meer omhoog en komt nooit meer naar beneden?
Een luchtballon gevuld met gas? 2. Hoe noem je een gesprek van minder dan 100 gram? Err .. een slordige deal :p 3. Waarom zijn vrouwen zo gelukkig? Die dildo's van vandaag zijn echt enorm :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |