![]() |
Hoe ga je je kinderen noemen?
Hebben jullie al een id hoe je je toekomstige kinderen gaat noemen? En welke namen kunnen echt niet?
|
Dan heb ik waarschijnlijk ook wel een vriend/man, die zal ook wel meebeslissen en andere namen mooi vinden, maar goed, wat ik mooi vind :) :
Meisje: Iris, Noa, Monica (:o), Chris, Nynke Jongen: Tim, Jonathan :) Engelse namen vind ik niet echt mooi, dus dat gewoon liever niet. ik heb het even geordend en een naam toegevoegd.. |
Ik zou ze zelf Engelse namen geven (met jou ga ik dus geen kinderen maken Es :p)
Die namen zoals Piet, Klaas, Jan etc. of dubbele namen (Robbert-Jan bijvoorbeeld) zou ik niemand aan willen doen... |
Citaat:
|
Guus en Vicky hoop / denk ik. Als ik kinderen ga krijgen dan.
|
Citaat:
|
Ik wil ook Engelse namen geven, maar ik wil ook in Engeland gaan wonen, dus misschien is dat handig?
Ik vind namen als Katie, Noëlle, Zoë, Marlayne (of gewoon Marleen) mooi voor meisjes. Sam(antha) vind ik ook heel leuk trouwens. Voor jongens vind ik Joshua, Jonathan (ook al :p), William (alleen denk je dan meteen aan Prince William) mooie namen. Tja, ik weet het eignelijk nog helemaal niet :D |
Tem! voor een jongen dan :) Of Sem Bas Tim zoiets
en voor een meisje Lisa of Sarah of Tessa zoiets :) |
Jongen: Mees, Jantje, Karel
Meisje: Merel, Lotte/ Lotje, Lieke |
Meisje: Lore, Ariadne...
Jongen: Kobe, Wannes, Jarne, Joran... :D |
noa en sterre vind ik een hele mooie namen, maar ik denk dat het toch iets wordt als lotte, sam, koen, lisa enz. gewoon een beetje simpele namen.
het mogen iig geen namen zijn met meer dan 2 lettergrepen, dat vind ik echt niet mooi. |
Citaat:
maar als ik die meisjesnamen zie toch weer niet :D :mad: ikzelf: meisje anna jongen lucas of niels ofzo maar deze topic is niet lang geleden nog geweest |
= dol op kinderen. Naam pffff....Dat bedenk ik dan wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht
|
Ashley vind ik wel een mooie naam
|
grim,ot, ies, fay,jip,sam,fien
|
-Sev
-Michiel -Stijn -Karlijn -Sophie -Charlotte -Ines -Lonneke -Jasmijn |
Niet weer zo'n topic :(
Niemand die hier rekening houdt met de toekomstige moeder/vader? Die heeft er zeker niks over te zeggen ofzo.. |
meisje: Beau, Sofia, Roosje, Claartje
jongen: Beer, Just, Harm, Daan, Bram, Ralf (Mees, Jantje, Lotte/ Lotje, Lieke zijn ook leuk) ;) |
Citaat:
|
jongens: ivar, marijn, jorrit, sem
meisjes: isis, robin, sam, marit |
Citaat:
Sam komt van Samuël, een godsdienstig figuur. Doe het je dochter niet aan |
Meisjes:Isabeau,zoë,isis,isa
Jongentjes:Seth,ilija |
Meisjes
---------------- Mayke Selma Jongens ---------------- geen idee :p |
meisje : Alex Isabella en.. Sarah Noa
jongen: Noah en... ? geen idee |
dit is toch ook al duizend keer geweest? Maargoed,
Meisje: Joëlle, Margriet, Jasmijn Jongen: Sem, |
Citaat:
|
Citaat:
ikke: meisje: lotte, sanne, sophie, joyce, lisa jongen: lucas, kevin, nick, koen, mark |
meisje: Alicia, Danielle, Melanie
jongen: Arthur, Thomas, Jasper |
Blind en Doof
Hallo, ik ben Blind :rolleyes: :p Meisje= Dara Jongen= Darius |
Ik wil geen kinderen. Dus namen hoef ik niet te bedenken. Ik wil in ieder een beetje orginele namen. Maar ik vrees niet dat ik namen hoef te bedenken, anders zie ik het te zijner tijd wel.
|
Nooit echt over nagedacht...Hoewel ik Marieke wel een mooie naam vind. Voor een jongen, Richard denk ik...
|
Citaat:
|
Als ik al ooit kinderen neem (betwijfel het nog steeds), zal het toch op engelse namen vooral neerkomen, weet niet waarom:
meisje: noa, nova, luna, emaleth, ophelia jongen: kaia, brian, joshua, david, en ha, misschien neo door de matrix maar dat zal ik em maar niet aandoen he? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, mijn vrouw zou anders ook alles mogen bepalen.. |
Jip en Janneke :rolleyes:
|
Meisje: Claire, Lotte, Sophie, Elisabeth Of Combinaties van deze namen met Anne/Anna (Annelotte, Anne-Sophie, Annelise, Annelotte, Anne Claire)
Jongens: Floris, Phillip, Arthur Zulke namen zijn wel leuk :) |
Meisje: Jehanne/Joanne:), Anne, Joelle, uhm...verder nog geen idee.....
Jongen: Wouter, Tim, Bas, Johan, Mark en uhm... verder ook nog geen idee...... |
Wat wil iedereen toch veel kinderen!
|
Citaat:
|
Ik heb alleen naam voor 1ste meisje.. dus het kind moet es wagen een jongetje te worden :|
Sterre Sophi(a) Maria Pauline S.S.M.P. Montnor *steekt duim omhoog* Roepnaam Sophie |
jongen: Christiaan, Alexander, Hugo, Frederick
meisje : Emma, Sophie, Fleur |
Mooi
Vreselijk
|
Meisje: Morgan, Janneke
Jongens: Damon, Rob(bie), Morgan |
Walfred
|
Rocky Junior
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |