![]() |
Het zou je maar gebeuren :D
Ik zou mezelf van kant maken als ik in deze situatie zou zitten:
Citaat:
|
Ik zou gek worden. Maar waar heb je deze situatie vandaan?
|
:cool:
|
Citaat:
|
:D
Mjah... dit is wel een beetje vervelend en ingewikkeld allemaal! Ik zou gillend gek worden! :p :o |
:D kzou nooit een oud wijf trouwen :p
|
Kijk, die man die doet nou nog eens wat met zn leven
|
Het zou je maar gebeuren :D kan er nix aan doen.. wakker met een wijsjeeeeee en je dag kan niet meer stuk!! stuk stuk yeaheah
Maar dat terzijde.. ff ontopic.. poeheej das best lastig :) moet je toch ff over nadenken :) |
Citaat:
wel leuk verhaaltje, kzou dr alleen nie aan moeten denk dat t mij zou overkomen! het is trouwens: het zal je maar gebeuren je kan dr nix aan doen, dat je wordt geboren als STUNTELKAMPIOEN!! hihi:) |
ehm, nee, liever niet, heb liever andere dingen om me over druk te maken dan dit, ik zou t zo iig niet lang vol kunnen houden. het simpelste zou zijn in zon situatie dat je pa en/of jij niet trouwt, gewoon samen, zou heel veel moeite met het nadenken schelen
|
Haha, hij is leuk :D
Liedje uit de film 'The Stupids', waarin Tom Arnold dit liedje voor de televisie zingt in een programma over familieproblemen. Grtz, F |
Whaha, errug grappig. Maar als het mezelf overkwam... Eh... ik zou mezelf niet van kant maken, iig.
M'n pappie zou wel een enórme schop voor z'n kont krijgen! |
Die kende ik al ja.
'k Heb een keer net zolang dat uitgepluist tot ik 't snapte, maar het klopt inderdaad echt. Rare situatie, maar het kan dus ja:D Ik zou me er echt niet om van kant maken hoor:D:D |
Wat ik zou doen als de dochter van mijn vrouw mijn moeder zou worden.
Ik zou dan jaloers op me pa worden... Hoe krijgt ie het toch voor elkaar. |
:D:D
hij is echt leuk! (ahum, niet om mee te maken of course!) |
Ik vraag me eigenlijk af hoe oud die dochter en de moeder van die dochter is toen ze trouwden...
Of hoe oud ze was wanneer ze der dochter kreeg. |
Ik heb het even vertaald in een Nederlands verhaaltje, is misschien wel zo handig voor sneller begrijpen en voor doorsturen ofzo :D
Hoe je je eigen opa wordt ;-) Toen ik 23 jaar oud was trouwde ik met een weduwe. Ze was knap en lief dus het zat me mee. Deze weduwe (mijn vrouw dus, iets ouder dan ik), had een dochter van mijn leeftijd. Mijn vader, die inmiddels was gescheiden van mijn moeder, werd verliefd op de dochter van mijn vrouw en trouwde met haar. Mijn vader was dus nu opeens mijn schoonzoon, mijn stiefdochter was nu dus mijn moeder geworden. Om het verhaal nog ingewikkelder te maken (niet dat het erg was) werd ik vader van een lief jongetje. Mijn zoontje was nu dus de zwager van mijn vader en mijn zoon werd zodoende mijn eigen oom. Naast mijn oom was mijn eigen zoontje nu dus ook de broer van mijn stiefdochter (die ook mijn stiefmoeder was). De vrouw van mijn vader (mijn stiefdochter) kreeg ook een zoontje, die dus mijn stief-kleinzoon was. Mijn vrouw is de moeder van mijn stiefmoeder en dat maakt mijn vrouw ook mijn oma. Als mijn vrouw mijn oma is, dan ben ik dus de kleinzoon van mijn eigen vrouw. En omdat ik dan ook de man ben van mijn oma, ben ik dus mijn eigen opa :P |
Citaat:
Nu heb je 80% van de forumbezoekers wel een heel groot plezier gedaan :D ;) |
En 90 % leest het niet eens http://forum.scholieren.com/images/smilies/thumbup.gif
|
Er zit wel degelijk een fout in. De vrouw van je vader is namelijk niet noodzakelijk je moeder.
|
Citaat:
En het is maar hoe je het bekijkt. Stiefmoeder kun je hetzelfde bekijken als moeder. Maar het wil ook niet zeggen dat een moeder de biologische moeder is. En zo blijven we natuurlijk bezig. |
Ik had deze hier pas ook al gelezen :confused:
|
Citaat:
|
Go jerry
|
dan weet je op het laatst toch ook niet meer wie of wat je nou eigenlijk bent :D
|
Ik kende deze tekst al. Waah :D Best wel eng! :D
|
tjah ingewikkeld, maar wat doe je eraan?
|
Citaat:
2. Je maakt alle overige personen in het verhaal van kant. |
Citaat:
|
Kon m al.. hijs oud.. en hijs gewoon verzonnen.. met logisch denken kom je ver
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |