![]() |
als je een groot feest mocht geven...
met 40.000 man...
welke artietsen zou je uitnodigen en waar zou je het houden?? |
'k Zou zélf optreden met Bob Dylan en nog wat anderen.
|
Within Temptation
|
Ik zou zelf willen draaien
Geen 40.000 man btw, liever iets kleiner, zeg een 10.000 :) 40.000 moet haast wel in de Arena denk ik dan. |
waarom nou 40.000 man?
ik zou t liever in een gezelschap van mensen die ik ken houden, niet zo'n onmenselijk grote menigste. ik zou dan radiohead laten optreden en dan alleen de akoestische nummers ten gehore laten brengen [edit] waar? ehm, ik denk in de ruďne in Vollenhove, heeft wel sfeer en voor een 'selecte' groep past dat vast wel [/edit] |
Citaat:
|
Lenny Kravitz of Moby..:)
|
Guns n'roses...*zucht*
afz Secreet |
21.30 - 23.00 Band van Helden
als iedereen bezopen is Burnwood :) waar ik het zou houden? pffw goeie vraag... Het Dolhuys in Dordrecht ofzow (als ik niet van 40.000 mensen uit ga)? |
Taproot, Creed en Default
uhm..doe maar ergens in de buitenlucht in een park ofzo :) |
Hmm ik ken geen 40.000 mense :(
Dan maar gewoon met alle leuke mense die ik ken. En de iets minder leuke, lijkt et ook weer alsof ik kei veel mate heb;) K zou denk ik K'c Choise uitnodigen, ennum Billy Crawford. Whoehoe. Eeuh en waar, owja. In onze achtertuin. Past makkelijk... :D :o |
Niet voor zoveel mensen maar gewoon lekkere nederlandse meezing muziek is wel leuk :D
|
Citaat:
|
Muziek ?
|
Slash, Lemmy Kilmister, Angus Young, Axl Rose en ik...en zo'n gast die met artiesten rondhangt..ehm...drummer...
|
Citaat:
2. de groepen: Within Temptation, Less Than Jake, Reel Big Fish, Rancid, Catch 22, Tool, Orphanage, Slipknot, Machine head, Anouk, Alanis Morisette, Mad Caddies, Osdorp Posse, De Hardheid. 3. met als doel: Iedereen is anders, maar we zijn allemaal hetzelfde! :p |
Op een groot en mooi wit strand.
GEEN 40.000 man ; maar een heel selectieve gastenlijst en een dress-code. Het wordt een heel exclusief strandfeest met sjieke cocktails en sushi enzo En er zijn eigenlijk geen artiesten meer actief die daar tussenpassen; dus dan maar zonder livemuziek :( |
k3;)
ff serieus,euhm? shakira:p,dandy warhols, red hot chilli peppers,u2,gigi da gostino,usher,jennifer lopez,metallica, zoiets:p |
op een onbewoond eiland
en dan mensen overvliegen met een privejet..maar 40.000 zijn er te veel, alleen goeie vrienden en bekenden artiesten: incubus, jazzanova, sneaker pimps, thievery corporation, fun lovin criminals en de party animals :) zowiezo, de rest zou ik nog ff over na moeten denken |
zou eerst 38.000 mensen schrappen en voor de overige 200 in de paradiso een punk avondje maken, optredens van blink, nofx, en de gimme gimmes..en gratis bier
|
Citaat:
|
*helpt Wim Wok mee-organiseren en nodigt tevens Rancid uit*
|
Nirvana :( gaat alleen moeilijk..
verder... Tristania Lacuna COil Moonspell Anathema On Thorns I Lay Edenbridge etcetc |
IK zou een beachparty ofzo houden :D:P En de artiesten uhm.... ja iedreen houdt van iets anders dus gewoon maar vanalle mensjes...moet ik nog ff over nadenken :)
|
Sizzle Skid moet optreden! en K3!
|
Alle Jacksons die er zijn en dan in de Arena
|
Ik zou er geen 40.000 uitnodigen, veel te veel. Gewoon alle leuke mensen die ik ken + hun aanhang
|
Citaat:
|
RHCP, U2 en Sonata Arctica moeten komen optreden! :cool: (y)
En waar? Uuh... In Berlijn! :eek: :) |
Citaat:
ik denk niet dat je een zaal met 40.000 man vol krijgt als je replay laat optreden:p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou ook nooit een feest geven voor 40.000 man. Een feest is veel gezelliger met een select groepje vrienden, gezellig en knus een beetje hangen op de bank met een glaasje wijn... |
Citaat:
nee hoor, sorry schat...ik weet wel dat zulk soort feestjes leuk zijn...maar ik had het juist over iets als innercity-sensation, maar dan dus met hele andere muziek en een andere locatie...maja niemand wil...:p ennuh...zeg nix over replay anders ga ik dat ENE topic van jou ff uppen:p:p hihi kus |
Citaat:
|
Ik zou een extreme Earth party geven.
Veel extravagant geklede mensen, veel vuurwerk, onwijze show met dansers, top DJ's en muziek :) |
een feest met 80 % vrouwen :cool:
iedereen in het rood (L) locatie: een bounty island, met een dj toren op t strand, lasershow vanaf het water er zijn alleen cocktails te verkrijgen en er liggen overal matrassen om te relaksen.. :) |
Jack off Jill zou komen... als ze al niet uit mekaar waren :o :(
|
Within Temptation
HIM kelly family Silverchair After Forever Heather Nova |
Als ik een groot feest mocht geven, zou ik eerst maar even een kratje bier halen :D
|
Ik zou Live en Westlife uitnodigen
|
Metallica, Motorhead, RHCP, Joe Satriani, de Rolling Stones en Aerosmith op een klein eiland in de stille oceaan.
|
Moby, Red Hot Chili peppers , Goldfinger , Dropkick Murphy's , Wat punk zoals Sum en Blink misschien.., rancid , metallica .. Van alles wat en dan op een groot grasveld zoals Pinkpop ofzo.. :)
|
Ik zou t waarschijnlijk in de buitenlucht ergens doen. 40000 mensen is me teveel. En dan zou ik uitnodigen: mary g blige, alicia keys en een goeie dj.
|
Citaat:
|
uh ik zou het niet zo groot willen, maar met wel alle vrienden en bekenden, en die mogen ook wel weer wat bekenden meenemen, maar niet echt 'openbaar' zeg maar, uh en dan...
muse!!! moby alanis morissette lenny kravitz travis manu chao RHCP blink ofzo hmmmm verder uhhh iets van deze ofzo, of bandjes van mensen die ik ken |
Ik ken niet eens 40000 mensen :eek:
Maar oke, als we er vanuit zouden gaan, dan geef ik een groot feest voor 40.000 mensen, openlucht met optredens van Alanis Morissette (hoe kan het ook anders), Dido, Jewel, Live. Zoiets.. |
Ik denk dat ik er, in plaats van een groot rockfeest, een technoparty van zou maken. Chris Liebing, Dave Clarke, Umek, Miss Djax en Jeff Mills zouden sowieso aanwezig moeten zijn.
|
volgens mij kan je bij deze topic net zow goed vragen, wat is jullie favoriete muziek?????
<-------- <-------- <-------- |
Citaat:
* Richie Hawtin * Dave Clarke * Secret Cinema * Montana * Umek * Roog * Laidback Luke * Gaetano * Marco Bailey * Anthony Pappa * Michel de Hey * JP * Mistress Barbara * Carl Cox * Lacroix * Lucien Foort * Spider Willem * Capt'n Tinrib |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |