![]() |
Wat voor een gevoel heb je als je hier aan het forummen bent?
Of wat voor een gevoel heb je bij de meeste mensen die dit forum bezoeken? *vraagt zich af of dat dit wel gesnapt gaat worden* |
Ik voel eigenlijk niks over de mensen op het forum als ik aan het forummenen ben
|
hmm ligt eraan hoe sommige mensen reageren...soms kan ik me daar wel aan irriteren, maar dat zal andersom ook wel zo zijn:o:p
|
Sommigen irriteer ik me aan, sommigen haat ik uit de grond van mn hart.. maar dat komt door omstandigheden..
|
Meestal ben/voel ik me gewoon vrolijk. Soms kan ik me erg irriteren aan uitspraken van forummers, om andere moet ik weer erg lachen, het wisselt. Op dit moment zijn er geen forummers die ik haat en er zijn zat forummers die 'gewoon' voor me zijn, omdat ze me niet echt opvallen. En bij anderen voel ik me weer vrij snel 'goed' omdat ik meer met ze optrek :)
|
gaaf, drie keer "irriteren aan" achter elkaar. dit moet een nieuw record zijn (y)
|
mijn gevoel komt nooit tijdens forummen, dat heb ik van te voren wel...
|
Citaat:
|
soms kan ik me mateloos ergeren aan bepaalde opmerkingen van forummers, soms kan ik ook in een deuk liggen als ik een bepaalde reply lees. vooral bij forummers die meer op t forum posten en die ik irl ken is dat t geval
|
Soms erger ik me gigantisch aan iemand, soms lach ik steeds om iemand, soms leef ik met iemand mee... Etc... :rolleyes: :p
|
hangt van de persoon af :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |