![]() |
Ben jij meer een "lurker" of een poster?
Ik ben een echte lurker (= posts lezen).
|
muhahaha sinds wanneer heet dat lurker? kvin het een vrij ranzig woord als ik zo vrij mag zijn...
maar goed, ik ben een mengeling. op onzin post ik veel en op andere fora lees ik meer, denk ik... |
"lurker" grmpft nog nooit van gehoord :confused: :D
Ik zit hier eigenlijk op maar heel weinig fora en hier nog wel het meest en post hier ook wel aardig. Poster dus. |
Vreemd... volgens mij is lurker daarvoor een vrij normale term. Maar dat kan ook aan een overdadige blootstelling aan SA liggen.
|
ik ben een lurker
|
hier poster andere fora lurker
|
lurker
|
Citaat:
Anders had ik nu wel keiveel posts ofzo... :p |
lurker
bij vlagen poster |
lurker
|
Mjah, ligt helemaal aan het soort topics dat er staat... als het me aanspreekt reageer ik, andersniet
|
Citaat:
*is half-om-half* :confused: |
What evil lurks :cool:
|
Lurker? :eek: :confused: (n)
Mmh ik ben wel die andere :p :D (y) |
ben meer een poster dan een "lurker" :p
|
poster
|
lurken is toch ook een synoniem voor slurpen?
"Loop niet zo te lurken" |
Voornaamlijk lurker, af-en-toe wat posten uiteraard.
Jip, je zit er totaal naast :D lurker One of the `silent majority' in a electronic forum; one who posts occasionally or not at all but is known to read the group's postings regularly. This term is not pejorative and indeed is casually used reflexively: "Oh, I'm just lurking." Often used in `the lurkers', the hypothetical audience for the group's flamage-emitting regulars. When a lurker speaks up for the first time, this is called `delurking'. The creator of the popular science-fiction TV series "Babylon 5" has ties to SF fandom and the hacker culture. In that series, the use of the term `lurker' for a homeless or displaced person is a conscious reference to the jargon term. |
Lurker
|
stelletje hersenloze buitenland overkalkers:p; we hebben ook nog een eigen taal en de Van Dale laat zien dat ik gelijk heb..
Sjongejonge ;) |
Citaat:
lur·ken (onov.ww.) 1 hoorbaar zuigen => sabbelen 2 een pruttelend geluid geven ohhhhhh yeah :cool: |
Citaat:
|
Allebei :) ligt aan me bui + topic
|
Citaat:
|
Lurken doe ik wel ergens anders aan...
|
Citaat:
Ja, en in sommige groepen heb je ook nog taken als 'Barman', 'Uitsmijter' en 'Dorpsgek' natuurlijk :) |
lurker, maar ik heb ook wel eens post-dagen, soms
|
Verschillend, ligt ook aan de topics en dergelijk.
|
allebei wel. ik ga voor het evenwicht
|
op DK en Muziek poster, op andere fora (vooral A&N) lees ik bijna alleen.
|
ik ben postslet.. :p
|
hoe verzin je t
|
op LS poster, de rest meer lurker
|
Mengeling.. beetje lurker en een beetje poster!
|
Ik lees een stuk meer dan dat ik post...
Soms zit ik ook een hele reply te typen en als 'ie klaar is denk ik toch van "Neuh, laat ook maar.." en ga ik weer verder met lezen.. :D |
ik reageer nooit ;)
Lurker? |
Ligt aan m'n bui en aan het topic... en of ik tijd heb om een verhaal in elkaar te zetten :D
|
poster
|
lurker! :)
|
Citaat:
|
Ligt eraan welk forum onderdeel
Hmmz, ik had hier in toch al een reply gezet |
Ik was meer een lurker.
Vanaf nu word ik poster. :p |
verschilt per fora, lifestyle ben ik wel poster op muziek verschilt het per topic daar kun je soms gewoon niks op zeggen als je dr geen verstand van hebt... en verder ben ik half half denk ik...
|
poster
|
Citaat:
|
meer lurker dan poster
|
Ik heb buien.. Soms ben ik meer een poster en soms meer een lurker..
Maar uiteindelijk ben ik toch meer een lurker, ik heb tenslotte een jaar hier 'gelurkt' voordat ik de moeite nam om mezelf aan te melden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeer zeker Lurker
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |