![]() |
wat vinden jullie van vrouwen die in het openbaar hun baby de borst geven?
ik zag vanmiddag in de stad weer een vrouw en zo`n kind een beetje aan der borst hangen.
ik vind het vrij apart omdat in het openbaar te doen, moet ik zeggen. normaliter gaan vrouwen toch ook niet overal hun shirt omhoog doen om hun borst aan de buitenwereld te tonen en nu zo`n kind er aanhangt wel? wat vinden jullie? |
Ik heb altijd zoiets van 'geef dat kind genoeg te eten voordat je van huis gaat'
|
puur functioneel
|
schijnt ook goed te zijn tegen borstkanker (was gister op 't nieuws)
|
Citaat:
misschien moet de horeca net zo`n gedeelte maken voor baby-voeders als ze voor rokers en niet-rokers hebben gedaan... |
Je hebt zelf 2 tieten (neem ik aan :confused: ) dus zo gek moet het niet zijn.. Ik vind het geen ramp..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe Lol hier, mjah kweeniej, ligt eraan hoe die moeder eruit ziet, als ze nou een jaar of 40 is hoeft het voor mij'n part niet op et teras, maar een moeder van een jaar of 18.... :o :p :D
|
Citaat:
|
Gewoon middenop een terras vind ik ook wat vreemd.. Ergens afgezonderd ok, maar in het zicht van iedereen? Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om zoiets te moeten zien als je wat zit te drinken.
|
Citaat:
damn mensen zijn te serieus (n) |
t is idd wel functioneel, maar zoals jullie zeggen, óf kolf t af óf doe t afgelegen
|
Kben wel blij dat vrouwen dat doen.
Anders krijg ik nooit tieten te zien :o |
Het is maar waar je je druk over maakt.
Stel je voor straks zie je een.... tepel :eek: |
Citaat:
|
Ik heb er geen problemen mee, maae een beetje discretie mag wel. Ik zit er absoluut niet op te wachten om iemand d'r uiers te bekijken.
|
Oke, zulke dingen moeten, maar dat kan (zoals ook wel gezegd) ook ergens waar niet iedereen hoeft mee te genieten....
|
Citaat:
sommige mensen willen zoiets per se showen, dat vind ik dus puur fout... |
Waarom niet? Als dat kindje honger heeft. Bij een wc is het soms lang aanschuiven, en hier en daar nogal onproper.
|
als je het niet vindt kunnen kijk je de andere kant op
boeie |
Ik vin het nix.. kzou diegene ook raar aankijken..
Maarja,.. |
Ik vind het niks.
Desnoods doe je het ergens op een wc maar niet in het openbaar |
Citaat:
|
zelfbeschikkingsrecht :)
|
Citaat:
|
ach ze moeten het zelf weten...wie weet wat jij allemaal doet als je een baby hebt :p
|
Citaat:
dan krijg je zo'n 'wie dit leest is gek'-idee' :rolleyes: |
Citaat:
|
wat is er nou mis met borstvoeding in t openbaar
De meeste vrouwen die het doen zijn toch in de 40 dus sexueel aangetrokken of aangevallen voel ik me dan toch niet ;) Maar ja het is wel hoogst onsmakelijk als je in een restaurant bent en er hangt een 60 jaar oude uitgelebberde tiet in je soep te dobberen Maarja borstvoeding is goed voor het kind zegge ze (y) |
Borstvoeding in het openbaar is prima. Geen band is intiemer tussen die van de moeder en de zogende baby. Het heeft niks seksueels, maar juist iets vertederends.
|
ik heb er geen problemen mee. Zoveel zie je toch niet als dat kind eenmaal aan het drinken is?!
Nou ja, misschien moet je eraan gewend zijn, maar ik heb zelf een stel kleine broertjes en zusjes, en als je het van je moeder gewend bent vind je het van anderen ook al gauw niet meer raar hoor. Ik kijk gewoon naar het kindje, verder zie je heus niet veel meestal volgens mij :confused: |
Citaat:
|
Nou ja, als iemand d'r shirt een stukje omhoog doet aan 1 kant en er verder geen heisa van maakt zal het mij een zorg zijn. Maar de paar keer dat ik het in het openbaar zag was het echt zo'n "kijk mij eens!" actie. Shirt helemaal omhoog, twee uitgelebberde uiers midden op een terras - nou nee dank je.
Een kind verschonen op een oppervlakte waar nota bene gegeten word (restaurant tafel!) vind ik buitegewoon ranzig en onhygienisch. Ik hoef geen babystront in m'n eten, dank je! |
maakt mij niks uit of ze dat doet, dat is toch vrij normaal dat je je kind te eten geeft en ja als t toevallig uit der tieten komt moet der maar bij nemen hoor.
|
Tsjah, altijd wanneer het gebeurt vind ik het toch wel raar. Ik bedoel, dat kan je ook thuis doen, voordat je weggaat. Zelf zou ik 't nooit zo in de openbaarheid doen.
Dat het op een terras gebeurt is niet zo netjes jah. Verschonen en zo vind ik niet kunnen trouwens hoor, niet fris. :eek: Ik liep es door A'dam (in een drukke winkelstraat) waar een moeder haar kind opgetild hield terwijl het kindje in de goot plaste.... Hmmz, dat vond ik nou niet echt een aangenaam gezicht. |
Van mij mogen ze hun baby de borst geven in het openbaar (y)
Als ik het toevallig eens een keer zie let ik er niet op ofzo Een kind zijn luier verschonen in het openbaar is wel goor ja! Gadverdamme dat hoef ik echt niet te zien!!!!! :D |
gaak me niet druk over maken
|
wat een gezeik over niks
|
moeten ze zelf weten, ik stoor me er niet aan, maar ik zou het niet doen..
|
Citaat:
|
wat heb je liever.... een baby die loopt te krijsen van de honger
of een moeder die zijn baby voedt voordat die begint te krijsen... nou ik zou het wel weten! |
Citaat:
|
wrom zou dat niej kunnen? dat kind moet toch eten hebben of niet dan?:confused:
|
uhm ik weet he tneit
vind het toch een beetje apart, idd, normaal laat toch ook niet iedereen hun borsten zien, maar aan de andere kant, ik stoor me er niet aan, vind het toch ook wel weer lief |
Citaat:
|
Citaat:
maar de opmerking dan geef je dat kind thuis toch te eten, dat gaat erg moeilijk als ie honger heb heb ie honger als ie dat niet heeft eet ie ook niets en je moet maar denken vroeger was je er maar al te blij mee dat als je honger had dat je moeder er geen problemen mee had om je ff aan te leggen :D |
Nou, wat een raar meisje die 'Luna Nova'!
Borstvoeding moet verboden worden! ;) _________________________________ People should do what they think is best! |
Citaat:
|
ik kan prima de andere kant op kijken dus kheb er geen problemen mee :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |