![]() |
(voor beginners)
http://www.transience.com.au/pearl.html (voor the masters) :evil: http://www.transience.com.au/pearl2.html als je gewonnen hebt draait die gast zich om post een screenie van dat plaatje, het enige bewijs [edit] zucht, voor mensen die geen engels kunne :P. De winnaar is diegene die het laatste bolletje niet hoeft te pakken. Je mag als je aan de beurt bent zoveel bolletjes weghalen die op 1 horizontale lijn liggen, als je klaar bent klik je go[/edit] |
ksnap het hele spel niet :confused:
|
Wat een verschrikkelijke lach, vooral als je het al meer dan drie keer aan moet horen :/
|
Die is vervelend :mad:
|
is gemakkelijk :p
deden wij vroeger voor geld, met nog meer rij'tjes. ;) http://www.scholieren.com/~tofkeh/bewijs2.jpg is screenshot van dat "moeilijke" versie, gemakkelijk was eveneens niets. |
Citaat:
die tweede is mij zelf ook nog niet gelukt |
Bij de makkelijke draaide 'ie zich net om bij mij
k snap alleen nog niet hoe ik het deed :confused: |
wat N irri spelletje!!!!
|
Als je op quit drukt, draait ie zich ook om...
|
Tuk spel tlukt me niet ik snap wel wat je moet doen maar het lukt me gewoon niet
|
ff vraagje...
KAN JE WEL WINNEN?????????? sorry, klein klein klééín beetje geirriteerd. nogmaals, sorry... |
Citaat:
|
Citaat:
|
spelletje doet gemeen tegen me :(
laat me nooit winnen :( |
Kutlachje.
|
Citaat:
er zit een tacktiek in dat spelletje ;) gemakkelijke manier om geld te winnen dus *jeugdherinneringen* |
kheb al gewonnen.. ik weet een truukje :o:p
|
dit is echt ongelooflijk irritant..en verslavend :eek: :mad:
|
ik wil het truukje weten :mad:
|
het zuigt
|
De makkelijke modus beheers ik nu eindelijk. Op naar de moeilijke!
|
kan iemand even uitleggen hoe het spel werkt?? :confused:
|
Je moet balletjes wegklikken en zorgen dat je niet degene bent die de laatste moet wegklikken..
|
Bwaaaaah k*tspelletje...en nu weg, anders kom ik te laat op mun werk :P :rolleyes: :o
|
Hij zorgt er al-tijd voor dat er drie voor hem overblijven.. En na-tuur-lijk haalt ie er twee weg. Grmbl..
|
whoa zo moeilijk...
|
Citaat:
|
oow ik vind t n irritant spel want ik kan t ook nooit :o :D
|
Ik heb ehm gewonnen, maar dat kwam omdat die dude een fout maakte.. als ie dat niet gedaan had, had ik evengoed nooit kunnen winnen volgens mij :p
|
Ik heb um! :D :D Duurde wel een tijdje, maar ok.
En ik heb geen zin om een plaatje te posten, jullie moeten me maar op m'n woord geloven. |
ik wist wel dat mensen er na twee dagen nog mee bezig zouden zijn ;)
hoeveel pcs zijn al door het raam gegaan lol |
Hehe ik heb m ook :) Er zit een patroon in zijn moves, als je die ziet kun je zn eigen truukje tegen hem gebruiken :D
Edit: en de moeilijke versie heb ik nu ook :D |
duivelse dude
|
Beetje wiskunde
|
Het heeft 3 dagen geduurd, maar ik ben er eindelijk uit.. :D nu de moeilijke versie nog :(
|
Hmm.. de moeilijke lukt in 5 min..
Als je eenmaal door hebt is het blijkbaar niet echt moeilijk :) |
Start gewoon het spel twee keer in twee verschillende vensters. Begin in het ene spel zelf en in het andere spel laat je hem beginnen (dit kan je kiezen in een nieuwere versie van het spel dacht ik) als je wilt winnen kopier je gewoon zijn moves et voila
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |