![]() |
Als jullie ''kut-zin'' hebben.. wat doe je..
wat doe je als je je kut voelt...
neem aan dat iedreen dat wel eens heeft... :( ga je het dan op iemand afreageren... of ga je muziek luisteren... what ever .. vertel.. ben ik wel nieuwsgierig naar... :p |
Als ik me klote voel ga ik op me kamer zitten muziek maken of luisteren en schrijven, meestal lucht dat wel op.
|
muziek luisteren, relativeren, huilen, leuke dingen doen met vriendinnen
|
Platen draaien! Dat is echt de remedie als je je kut voelt! Ook als ik me blij voel.. Als ik een set draai dan zit daar echt al mn emotie in.. :D
|
Citaat:
|
k heb dan zo iets van ... moet effe stukje gaan rennen... joggen weet je wel... even mijn verdriet of agressie hoe zeg je dat er uit dingesen...
maar jah ga dan ook wel eens achter pc zitten spelletje doen waar je niet bij na hoeft te denken kazaa op achtergrond aan... och jah je kent het wel... hihihi :p mensen hier die nog andere dingen doen? |
Citaat:
Lekkere knaller van Satoshi Tomiie op de draaitafel en ik voel me weer helemaal perfect (y) |
Als ik me kut voel........luister ik vaak naar nirvana....en dan ga ik nadenken over het leven......daarna ga ik meestal slapen......en de volgende dag is het alweer over het kutgevoel
|
Citaat:
|
afreageren, Meeschreeuwen met muziek houwdt dat in :D:p
|
Citaat:
|
vreten......
|
ofwel mogen de deuren eraan geloven
ofwel ga ik heel stilletjes wezen.. |
Citaat:
|
huilen op me bed:((niet altijd,alleen als ik ruzie heb gehad)
en na een tijdje denk ik hmzz ik moet het gevoel er maar uitzingen. dan zing ik mee met anouk of krezip:D |
Zoveel mogelijk calorierijke dingen naar binnen proppen lijkt het wel :D
En ik huil dan heel snel in ben heeeeel geirriteerd :eek: |
Ruzie hebben met anderen, want als ik mij kut voel dan ben ik nogal snel geirriteerd.
|
De Dijk opzetten :D
|
lezen.
|
heel veel sporten
|
Citaat:
heb me zusje naar de videotheek gestuurd en die haalt zo dus een film voor me en dan ga ik relax in bed liggen en film kijken.. En als mijn zusje niet aanwezig is ga ik i-netten of lezen of waanzinnig mijn fam irriteren. |
Meestal in mn dagboek schrijven, zielige liedjes luisteren en huilen. :s
|
"kut"-zin... hmm dan denk ik meteen aan iets anders maar goed...
eeuh in jullie betekenis ga ik foute liedjes draaien/zingen |
Meestal reageer ik af.. andere keren ga ik gewoon sago zitten doen.. Meestal op mijn kamer
|
eerst ga ik zielig op mijn bed zitten, dan ga ik nadenken over waarom ik me nou precies kut voel, dan ga ik janken, dan ga ik tijdens die jankbui keihard muziek aanzetten (genre ligt aan stemming..dus aggressief of zielig, etc), dan ga ik weer op mn bed zitten en in mn dagboek schrijven.
Niet echt iets nieuws dus als ik dat hierzo lees :) |
computeren :D
|
muziek en schrijven, dan komen de beste dingen eruit!
|
als ik zo'n bui heb reageer ik ut vooral op me ouders en op de pc af... op MSN vooral :D
|
ligt eraan wat de reden is.. meestal reageer ik flink op de veroorzaker af, als er geen duidelijk aanwijsbare oorzaak is ga ik gewoon msn-en of mensjes bellen/sms-en in de hoop dat ik weer wat vrolijker word...
|
Ga ik naar de sporthal ; kickboksen! Dat werkt echt superrr goed! Kan ik me lekker af reageren! Anders doe ik dat op mensjus (n) Of ik ga muziek luistere ofzoiets en iets lekkers eten!
|
yoga mijn lieve mensen
|
frituren (y)
|
Masturberen
(Iemand moest het toch zeggen?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slapen
|
Hmmm stout...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Word je zo weer vrolijk van. TIP! :D :D :D |
meestal nix en dan houd ik ook dat humeur
maar beetje muziek luisteren ofzo en als ik weer iets ga ondernemen (wat dan ook, vriedinnen/school/sport/etc) wordt het meestal weer beter |
ik ga schrijven, over hippies, en liefde
|
Citaat:
ik: muziek opzetten, sms sturen naar goede vriend of vriendin, praten met iemand, ff alleen zijn, uiteenlopende dingen eigenlijk... |
Citaat:
lang in mn nest liggen..eindeloos mahjonggen |
Kut-zin?
Nou, zeker niet masturberen, dat is dan wel het laatste waar ik zin in heb. Meestal denk ik aan degene op wie ik verliefd ben, of zet een vrolijk/liefdesplaatje op. En ik zoek in m'n sociale leven mensen die m'n geklaag nog kunnen dragen. |
dat ligt er enorm aan, wat de reden is van die kut-zin. De muziek hard zetten is een mogelijkheid.
|
Vooral muziek luisteren en trainen .. soms ook met iemand praten, irl of op msn.
|
Iedereen gaat dingen doen? Ik word chagrijnig, dan moet je niet in mijn buurt komen. Uiteindelijk gaat het vanzelf weer over :)
|
Nou, dan pak ik mn Ernie popje en dan ga ik in een hoekje zitten huilen en dan zet ik Within Temptation op...of Chad Kroeger, hihi...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |