![]() |
Wie mis je vandaag het meest ?
Wie mis je vandaag het meest en waarom ? Ik m'n vriendin...ze is 16 dagen op vakantie en er zijn er al 3 voorbij. We hebben pas twee weken iets met elkaar dus ze gaat net zo lang weg als dat onze relatie al duurt :P.
|
Dan denk ik toch wel een van mn beste vriendinnen. Tja, daar is het vakantie voor..
|
Dezelfde als de afgelopen 4 weken, layla :(
|
Dwayne! en ik ga dalijk 4 dagen weg en dan moet ik hem nog meer missen! :( én ik mis Esgo... en Plien!
|
Mijn vriendin. Ik had haar 10 dagen niet gezien wegens vakantie toen 2 dagen wel nu 16 dagen niet (zij is op vakantie) en dan zie ik haar 1 dag en dan ga ik 10 dagen op vakantie. :(
|
Me vriendin... omdat ik niet bij d'r ben...
|
m´n vader. Maar dat is standaard sinds 3 weken, ofzow... :( :( :(
|
m'n vriendje, die komt 3 september pas weer terug van vakantie (en is al 1,5 week weg:()
verder een ander goed vriendje van me die ik al een aantal maanden niet gezien heb |
Een hele goede vriend :) , hij is net op vakantie gegaan.
|
ik begin mn zus nu toch wel te missen.
|
mijn vriend
maar gelukkig is hij over een anderhalve week weer beschikbaar :) |
Ik mis een bepaalde jongen.
|
Citaat:
Sigo pensando en ti.. |
mijn vriend.... :(
|
mijn vriend.. hijs eergister vertrokke voor 3 weke.. :(
|
Een vriend van mij....
|
Dochtertje van mn zus :(
|
Citaat:
|
Tot nu toe, niemand.. :D
Nou ja, misschien een hele goeie vriendin van me wel een beetje... :) |
En nu mn collega :( Laten ze me hier helemaal alleen in een groot kantoor zitten :(
|
de zon :mad: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n 2 beste vriendinnetjes, zijn allebei op vakantie en als zij terugkomen ben ik weg, dus ik zie ze een maand niet meer ofzo :(
|
mijn vriendje
|
Citaat:
lekker forummen :) :D hehe :p ene collega is ontslagen... :o :D de andere is eerder weg vandaag :D (y) |
:( Mijn vriend, en ik mis hem niet een klein beetje maar echt onwijs erg, hij is nu al 16 dagen weg en ik moet nog 9 dagen wachten voordat het terug is :(
|
Citaat:
gaat kijken of msn het hier doet |
m'n vriend, hij is nu 3 weken weg, en komt zaterdag weer thuis, maar ik mis 'm heeel erg
|
mn vriendinnetje..
|
momenteel mis ik eigenlijk geen persoon... Mis een pony en een kat waarvan ik net weer foto's zag.. :(
|
Monica :o
|
cliché... m'n vriendin die ik niet heb :(
|
Marlies!!!!!!!!! M'n beste vriendin! Ze is voor 6 weken (JA 6 weken!) naar Kenia :(
|
Mijn bed :(
|
Citaat:
ikzelf m'n beste vriendinnetje en vriendje (die zie ik vrijdag al :) ) |
mijn vrijheid, mijn vriendje, mijn rust...
|
Drinks@myplace (die nu lekkah in USA zit, en ik niet, snik...) en Floris... zucht *denkt terug aan laatste ontmoeting* :o :D
|
ik mis m'n vriend (maja die zie ik morge weer) en m'n ouders :(
|
toch wel een beetje mn papa mama en zussie die op vakansie zijn en over 2 weken pas weer terug komen en dan bennik 3 weken alleen thuis :( :D
|
Check m'n sig en je weet genoeg... ondanks dat ik haar vandaag nog heb gezien mis ik haar weer eens ontzettend :(
|
mn vriendju :(
|
Citaat:
ja zoiets had ik vorige week.. ga ik dus naar huis, zet ik het alarm weer aan. bleek dat de schoonmaaksters nog moesten komen.. toen kwam er dus een inbraakalarm, bewaking enzo erbij, hehe :D jammer dat ik er niet bij was :( |
mika mn kat
|
Karen, 'n vriendin van me, véél te lang geleden da'k haar nog gesproken heb :(
|
mn beste vriend, en mn overleden vriendin:(
|
Robert, omdat ik 'm vrij lang niet heb gezien.
Sandra, omdat ik 2 weken met haar op vakantie ben geweest en we nu ineens veel minder contact hebben. |
veel vrienden die op vakantie zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |