![]() |
Eurokit
Is er iemand die weet wat de waarde van de Eurokit nu is?
|
moet je de waarde van de muntjes erin optellen
|
uhm...paar maandjes trug was dat iest van 25 euro maar zal nu nog wel stuk meer zijn! Heb jij hem nog helemaal dicht dan?! Dat vedient dan wel lekker hoor!
-x- Myrth |
Citaat:
|
dacht 8 55, maar als je hem nog in t plastic verpakt hebt, veel meer
|
kheb al die dichte pakketjes in tijd van geldnood geloof aangevallen :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wacht nog even met verkopen :p
Doe ik ook ;) |
Citaat:
Komt me ERG bekend voor, ik had er ook een paar, om te bewaren en dan later voor lekker veel geld te verkopen. Maar ja dan kwam ik net iets te kort, en zag ik in mn ooghoek nog zo'm dicht pakketje liggen..... :( De verleiding was te groot, dus geen eurokit meer voor mij :( |
Citaat:
|
mn moeder heeft er nog 1:D helemaal verpakt:D
overkopen!!! |
Ik heb hem wel uit het plastic gehaald, maar alles zit er nog in verder. (boeiende mededeling)
|
[Monica, uitloggen werkt niet echt]
Er zijn nu nog best veel mensen met een ongeopende eurokit. Als je er echt wat voor wi krijgen zul je nog wel even moeten wachten naar mijn idee.. |
Ik heb lekker ook nog een ongeopende eurokit :P
|
Citaat:
Wat maakt zo'n ongeopende eurokit nou zoveel meer waard eigenlijk? :confused: |
ik had er een in plastic en heb m aan me pa gegeven ; alleen ik hoorde laatst op me werk dat er al 500 euro voor is geboden enzo :(
|
Citaat:
het is zeldzaam, dus veel vraag naar bij verzamelaars, het aanbod is ERG klein, dus hoge prijs |
Citaat:
|
Hmm, ik heb 'm ook nog (even ontopic)
maar euhh, ik zag een bakje bij ons thuis met nog 500 gulden aan biljetten. Tja, 't is van m'n ouders, maar kun je dat nog steeds bij de normale plaatselijke bank inruilen?!?! En euhh, muntgeld ook nog, want daar zat ook nog aardig wat van in. |
Tragisch, dit.
|
Eurokit is toch dat mapje/boekje, toch? En niet dat zakje met 11euro/25 piek erin...?
|
Citaat:
Misschien (waarschijnlijk?) dat ze er wel kosten voor in rekening brengen etc. |
Gaaf ik heb de mijne nog, helemaal dicht :D
Ik wacht alleen nog een aantal jaar :) |
Citaat:
[Lucky Duck ;)] |
Citaat:
|
Citaat:
(hebben wij hier ook gedaan thuis) |
Citaat:
ik zou zeggen bewaar die kit totdat er een wereldmunt is, dan ga zwemme in doekoes |
ik heb vandaag een ongeopende eurokit van mn oma gekregen :)
heb er owk nog wel een waar alle muntjes nog inzitten maar had daar wel meteen ut plastic afgehaald toen.. maaruh, ik laat die ongeopende toch nog maar even dicht dan :) |
hmm, da's fijn :)
mn moeder: "mijn (ongeopende-in-plastic-verpakte) eurokit is voor mn eerste kleinkind" |
Citaat:
hoewel.. ja ook om 't te vergeten |
IKKUH HEB MUH EUROKIT NOG!!!! Whahaha.. zodra die 100euro oplevert verkoop ik m!
|
2, 1, 0,50, 0,20, 0,10, 0,02, 0,01 = 3,83 x 2,20371 = fl. 8,44
zijn die dingen nu echt meer waard?? |
Is dat nou echt waar dat die eurokut zoveel meer waard is als je hem dicht hebt gehouden :D ??? Ik bedoel, er zijn volgens mij miljoenen Nederlanders die da ding gewoon ongeopend in de kast hebben geflikkerd!
|
Citaat:
|
Zo te merken zijn er veel mensen die nog een ongeopende eurokit hebben.
En de "echte" verzamelfiguren zijn vast wel zo slim geweest om em bij te bank te gaan halen en niet te openen :D |
Citaat:
ach jah ik heb die van mij zo snel mogelijk uitgegeven ;) |
nou, ik heb īm ook nog, hoor! En ik denk dat verzamelaars er misschien niet zoveel voor geven, maar mensen die er eigenlijk geen verstand van hebben misschien wel. Omdat ze denken dattie ooit nog wat waard wordt! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |