![]() |
vervelen vervelen vervelen
ik verveel me dood deze vakantie weten jullie iets tof te doen
|
ga een rondrit maken op de fiets... gewoon lekker ver... en dan via een andere route weer terug...
Of ga werken! |
Werken idd. Koekjes bakken
|
naar de videotheek, films huren, films kijken, films terugbrengen naar videotheek, napraten over films ---> kun je een hele dag mee vullen (y)
|
Online kopen via internet, heeeeeeeeeeel verslavend ! Believe Me !
|
Ik zou idd gaan werken, levert ook gelijk wat op ;)
|
werken idd....
|
en als je al werkt :confused:
en je nog kapot verveelt? |
Zoek een hobby... vliegeren ofzo :)
|
Citaat:
Meer werken... overwerken... nachtwerken... |
ga voetballen..
|
uit pure verveling ga ik zo maar naar de dokter toe.
en daarna nutteloze boodschappen doen en forummen duh :rolleyes: |
ben vandaag vrij.. had me motorexamen.. ben gezakt.. naar wat winkels geweest.. en nu verveel ik me :(
|
Er zijn hier al vele topics over geweest, maar tis al goed....
Zoals de meesten al zeiden, ga dan toch werken. Je kan dan bijv. fulltime gaan werken. Ik neem aan dat het geld ook altijd welkom is. Ga films huren en die bekijken Zoek een hobby en leef je helemaal uit Ga boeken lezen Lees elke morgen de krant Ga je broertje/zusje pesten ;) Ruim je kamer op Verdiep je in de lesstof van volgend jaar ;) :p Help een klasgenoot met zijn/haar taak ;) Surf uren over het internet (er valt veel te ontdekken) Blijf vooral forummen Ga naar het zwembad Bereid een driegangendiner en nodig je hele familie uit en vervolgens doe je de vaat (vast wel een berg) ;) Lees vijfenveertig Suske&Wiske-albums op één dag ;) Ga spelletje spelen enz.,enz. Maak er wat van! |
Euhhhhhh als je je verveelt, ga je spammen.. doe ik ook altijd :D
|
even condititraining met je rechthand gaan doen ofzo /
|
- ga iedreen bellen die je kent
- ga naar zwembad/pretpark/de stad - forummen - een eigen website maken - ga iets lekkers klaarmaken - schrijf op wat je allemaal kunt doen als je niks weet :p :rolleyes: - ga in bad zitten - ga een boek lezen (of ga naar de bibliotheek) - ga luieren in de tuin als ut mooi weer is - doe alle lampen in huis uit en ga met je zusje/broerte/vader/moeder/ofwiedanook spookje spelen (hebbik gisteruh avond nl ook gedaan :D - als je nog op school zit oid : schoolspullen kopen, agenda alvast inschrijven( adressen verjaardagen enzo) - ga iets creatiefs doen |
Ga je gewoon eens vervelen? En dus niet bedenken wat je zou kunnen doen ;)
Of zoek een vakantiebaan.. ;) |
werken :D
of ga eens onzinnen :p nouja, er staan hierboven nogal veel leuke dingen die je kan doen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |