![]() |
puinruimen
vandaag heb ik mijn kamer wel heel goed opgeruimd.... er is gewoon 1,5 vuilcontainer troep uitgekomen. En daarna nog 2,5 vuilniszak met oude kleren.
Het was wel echt nodig dus dat mijn kamer werd uitgemest.. en nu ik klaar ben en mijn hok door kijk is het ook wel heel erg netjes en geeft het wel superveel voldoening! Waar krijg jij altijd superveel voldoening van?? |
ook opruimen :D
Gister 2 kasten uitgespit, zijn 2 vuilniszakken kleren uitgekomen. En vandaag dan de rest van de kamer. Het ging niet echt om het weggooien van dingen, maar gewoon even een kwestie van al het stof weghalen en de indeling van de spullen wat praktischer maken. En ja, ook wel wat overbodige rommel weggooien :). |
als je kookt en het valt positief (lees: eetbaar) uit dan geeft dat wel voldoening :)
|
uitrusten :o
|
Bij mij was het ook opruimen/schoonmaken.
Ik houd er niet van, maar het moest omdat ik wat vrienden voor de nacht had uitgenodigd, Ik heb heel het huis schoongemaakt, kostte me 8 uur, maar ik was wel trots op mezelf toen de vloer .. glom :) |
- M'n kamer (met name m'n bureau en m'n hoekje met al m'n geluidsapparatuur) opruimen
- Iemand ergens mee helpen met als gevolg een dankbaar gebaar - De hele keuken glad maken (afwassen enzow) |
Hmm.. lastig :)
Me kamer opruimen denk ook wel.. maar dan wel alstie echt goed opgeruimd is enzo.. En voorderest ook wel als je een opmerking maakt en mensen zijn daardoor van een probleem af.. dus als je een oplossing biedt.. |
mijn kamer is meestal ' sorteren' nooit echt dingen weggooien, als aankomend student is alles dat nog geen bartsen vertoond van zeer hoge waarde ( om ooit in hoge nood te verpatsen)
bij mijn vriend echter...durf ik er niet aan te beginnen...:D |
winkelen, nauturlijk :D
|
Ben bij Jamie thuis aan het opruimen. Voelt goed nu ik weer normaal kan lopen.
|
hehe: rommel=(Y)
|
Als iets gewaardeerd wordt waar je heel lang mee bezig bent geweest....
|
oooo echt hou op schei uit.. ik heb nog een kast en die staat er met het doel... deur open rotzooi in zetten en deuren weer heel snel dichtmaken anders komt je wat tegenmoed... als je begrijpt wat ik bedoel :D :D :D
stel het nog het liefst zo lang mogelijk uit :( |
OOk als ik mijn kamer heb opgeruimd.
|
Als ik 's ochtends uitgeslapen een wandeling maak als het lekker weer is :) al tijden niet meer gedaan, kijken of het morgen lukt (y)
's Ochtends is altijd cool als het een mooie dag wordt; de zon schijnt dan al volop, maar 't is niet zo verdomd warm :d |
Slapen, Alcohol en Nicotine (y):o
|
als mijn huisdieren het allemaal goed doen! dat geeft mij het meeste voldoening!
|
'n Goede cd beluisteren op mijn volledig nieuwe hifi-componenten met 5.1 dolby surround speakers-set geeft mij superveel voldoening :cool:
|
als ik heel veel gewerkt heb. het vooruitzicht op al dat geld en de wetenschap dat je het toch wel voor elkaar heb gekregen het vol te houden :D (y)
|
Dat puinruimen heb ik óók gedaan, 1 dag na mijn laatste examen.. gewéldig! heb alle troep weggegooid!
en ik heb in mijn uppie een kamer geregeld en een rotswand 3x beklommen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |