![]() |
klokje schiet een uur terug
Regelmatig springt het klokje dat zich in de taakbalk van windows bevind een uurtje terug. Ik heb het idee dat dit elke keer ergens in de avond gebeurd (computer staat ook overdag aan, maar volgens mij gebeurd het dan niet :S)
Ik weet niet of dit ook in het bios gebeurd. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Aangezien het mijns inziens zowel hard als software betreft, post ik het maar lekker hier :D:P |
Citaat:
|
gewoon een uur minder slapen :/
|
waarom zo gefocussed op de klok?
het geeft alleen aan hoevel tijd je NIET meer hebt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die plus is zeer belangrijk |
Citaat:
|
chat = dicht :p
(ik zou 'n véél betere forumbaas zijn! :p) |
misschien moet je die zomertijd aanpas-optie uitzetten... dat ding denkt veel te vaak dat het wintertijd wordt hoor ik wel eens :\
|
zolang je het door hebt is er toch niks aan de hand :D
|
Alle stekkers uit je PC trekken, op een rustige manier wellus waar. Dan je PC-bak oppakken, je beeldscherm, muis, toetsenbord en alle andere randapparaten laten staan. Dan via een der welke manier het dak opklimmen, naar het hoogste punt. En dan via een worp naar keuze, die PC-bak laten vallen.
Als hij onder is zal het klokje nooit meer opeens een uur naar achterspringen. Ik ben niet verantwoordelijk voor een der welk gevolg. |
Citaat:
die is 80 meter hoog :cool: (ofzoiets) als ik daarmee dreigde ging mijn oude computer altijd trillen van angst. |
Citaat:
Jij kijk vast nooit op je horloge. |
hehe... ik had het laatst 1998, 21 december 14.51
:) |
dat lijkt me echt kut man
Ik leef met je mee |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het zal minder effectief zijn dan jij denkt. Ik woon in een villa, waarin we geen verdiepingen hebben, alles is gelijksvloers. (kuch :D:P) |
Batterijtje is op.
|
Citaat:
|
ik denk dat dr nu wel genoeg gechat is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |