![]() |
ik wil een beroep gaan uitoefenen, maar
ik ben bang dat jullie me uitlachen,
ik heb altijd al conducteur willen worden.. Ik schaam me hier nogal voor, maar wat vinden jullie van conducteur zijn? |
lekker de hele dag reizen, fluiten en knippen... en je lief aan laten kijken door meisjes die geen kaartje hebben gekocht... wat wil je nog meer :D :D
|
*gaat gelijk niet meer met de trein dan:P*
t lijkt mij op zich ook een leuk beroep, ware t niet dat er wisseldiensten zijn en ik ben nogal gesteld op mn weekenden en avonden vrij :) dus voor mij valt t af |
Citaat:
|
Citaat:
en voor respect koop je niks... gewoon voor de meisjes gaan ;) |
jullie nemen met gewoon niet serieus :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen profvoetballer meer?
|
ach, iemand die medeforummers kan matsen in de trein is nooit weg he :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me echt geweldiggggg, serieus
ik vraag standaard in treinen aan conducteurs of het een leuk beroep is, en ze zeggen allemaal ja : het enige wat je hoeft te doen is een beetje zitten, als je wilt kun je even kaartjes knippen en bij elke halte moet je een sleutel omdraaien, en daar krijg je allemaal voor betaald ! |
:d
|
Citaat:
|
Je hebt je nick niet gestolen.. ;)
|
lijkt me wel okay als bijbaantje maar meer ook niej :p
|
Citaat:
Nadeel is alleen dat je zelf de kosten van het ziekenhuis moet betalen als je weer s de tering in geslagen bent... |
conducteur.. moet je 18 zijn, tussen de 1.60 en 1.95 lang, goed kleuren kunnen onderscheiden, representatief zijn etc..
*shame* ik heb de formulieren aangevraagt, wil het namelijk ook........... :cool: |
Citaat:
die snap ik niet, ik snap dat als je blind bent geen conducteur kan worden maar 't verschil tussen paars met bruingroene stippels en knalrood zie je toch wel? :rolleyes: |
Citaat:
|
ik zou wel voor iets gaan studeren, conducteur kun je ook nog wel als bijbaan doen zo af en toe
|
conducteur.. zou ik nu echt niet willen worden..
|
als jij conducteur wil worden dan word je toch ook lekker conducteur, je moet gewoon niet letten op degene die je uitlachen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word altijd vrolijk van lieve conducteurs, dat geeft me een heel gevoel van tevredenheid over de mensheid :D
als ie onvriendelijk is heb je dan het tegenovergestelde :/ |
NS No Service
NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service NS No Service :) |
[QUOTE]R schreef:
[B]] *onzin* vind je jezelf nou echt grappig? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Afgelopen maandagavond moest ik met de trein naar huis. Ik had met mezelf afgesproken een kaartje te vragen al kwam ik een conducteur voor de trein tegen (had namelijk al met de bus gereisd en de overstaptijd was te klein om een kaartje te kopen). En die kwam ik tegen. Om vervolgens te horen dat ik zonder ook wel mee mocht.
Mja, toen was ik weer positief ingesteld :) :p Lijkt me niet een al te vervelende baan, al heb je soms wel vervelende passagiers en rottige werktijden.. |
Conducteurs zijn :cool: :D (y).
|
lijkt me ontzettend saai, maar als jij t leuk lijkt moet je vooral doen toch?>
|
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B] Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B] Citaat:
|
als je dat wilt worden moet je dat gewoon doen...
|
Citaat:
ligtt eraan,sommige momenten,, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je mij en mijn mede-gedupeerde kan helpen ga je gang :)
|
ik zou dat niet kunnen, je hebt helemaal geen respect en mensen kijken je met een lange nek aan....daarbij komt dat t verschrikkelijk werk is, maar jah iedereen zijn eigen ding
{jellerd} |
Als jij conducteur wilt worden, moet je dat doen. Het zou nuttig zijn. Er zijn er immers veel te weinig.
En ik word echt strontziek van alle mensen hier die neerkijken op conducteurs. Je zou juist bewondering voor die mensen moeten hebben, zij houden het dagelijks leven (vervoer) draaiende. Als er alleen maar zwartrijdende aso's in de trein zouden zitten zou het feest snel over zijn. |
't lijkt wel alsof wij toestemming moeten geven om iemand conducteur te laten worden...:o
|
Waarom zou iemand je uitlachen? En wat dan nog. Trek het je niet aan. Als jij wilt, moet je het zeker doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |