![]() |
stemming
in wat voor stemming ben jij nu??
mijn stemming is helemaal toppie! ben nog aan het nagenieten van de vakantie en morgen zie ik mijn vriendje weer.... nog mooi weer ook... dus kan het beter?? |
ik voel me wel redelijk
|
ik voel me als een matroos op de wal
|
perfect vooral de metallica cd die ik op hebt maakt mijn stemming helemaal goed
|
Ik voel me zoals normaal.
Normaal dus... |
Best wel vrolijk eigenlijk...(hhmmz...kom ik ook ff achter :D )
|
Ik voel me klote. Kreeg net een telefoontje van een vriendin dat één van mijn beste vriendinnen vlak voor de vakantie besloten heeft van school te gaan.. :(
|
ik voel me uhh vaag? kweenie wazug? weet ik feel gewoon blegh nie goed maar ook niet heel slecht ofso, gewoon beetje bah ofso :)
|
Ik ben moe, kheb de hele dag moeten werken...
|
Citaat:
|
Gewoon goed? Niet echt spetterend vrolijk, maar ook niet blah ofzo
|
Voldaan en teleurgesteld
Voldaan omdat ik nu eindelijk die ontslagbrief geschreven heb en dat kl*teklusje ff geklaard heb (schoorsteenpijpje vervangen) Teleurgesteld om iets persoonlijks |
Moe.. lusteloos.. saai..
|
mijn neus zit dicht duz moet door mijn mond ademen ... super ieuw :o maar het gaat wel goed he
|
ademt altijd door haar mond.. :p weet niet waarom :p maar goedz.. :) ok. :p
ik voel me als ik of iemand vermoorden kan op dit moment alleen weet ik niet wie ik voel me gewoon zo.. :rolleyes: |
heel erg teleurgesteld, en balend
|
Ik voel me heppie! Omdat mn werk zo leuk was :)
|
gewoon goed
maar niet superbijzonder vrolijk ofzo |
bagger :S ik dacht dat ik om 9 uur moest beginnen met werken en moet pas om 1 uur beginnen :S had dus nog in m'n bed kunnen liggen :(((
|
Ik ook om 1u Dirk :)
Uhm. hoe ik me voel.. Dunno :confused:, Ik voel me Roy.. |
Nou ik voel me niet echt happy want mn (ex) vriendje gaat 3 weken weg en daarna gaat ik precies die dag dat hij terug komt weg dus kan ik hum een hele maand niet zien..... zielig he??? Maar uhhhhmmm hij had het wel uitgemaakt omdat tie dan met iemand anders kon zoenen op vakantie..... dat vink wel weer dom hoor..... :mad:
xxxies Mij kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n plaatje bij mn profiel krijg :confused: |
voel me wel goed :)
|
Ik voel me Kut! :mad:
|
Mijn stemming is wel ok! Baal er alleen van dat mijn OV niet geldig is in juli en augustus... moet ik weer betalen om naar Utrecht te gaan.
|
Citaat:
2) Voor een avatar: ga naar 'mijn profiel' (=helemaal bovenaan), daarna naar wijzig opties.. en dan zie je onderaan 'Avatar' staan.. + uitleg als je op de link klikt.. :) |
Citaat:
|
't gaat...
|
voel me zwaar klote heb aan allebei me oren een gehoorganontsteking. doet zo een pijn dat ik zelfs me aardsvijand het niet toewens :(
|
Citaat:
|
Ik heb hoofdpijn, verveel me een beetje en zit op een smsje van iemand te wachten. Mwah.. Niet optimaal dus! :p ;)
|
Citaat:
ik zeik niet heb ik JOU wat gevraagd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |