![]() |
Uitverkocht!!!
Ging ik dus vandaag leuk naar de Haarlemse Honkbalweek. Echt altijd heel strak. Gingen we elk jaar heen.
Komen we daar nu aan, is het gewoon uitverkocht!!!! Echt kut, ik had er vette zin in! Hebben jullie wel eens gehad dat iets wat je wilde hebben, of iets waar je heen wilde uit was verkocht? |
Ja een paar weken geleden, de sneakpreview :D. Of tis ook lastig als ze nou net niet dat ene mooie kledingstuk in je maat hebben.
|
Als ik ergens heen wil ben ik er op tijd bij met kaartjes kopen :)
|
he? wat houdt het nou psies in :confused:
honkbalweek- kleding, sneakpreview??? :confused: :confused: |
de marine schepen (n)
|
Als ik kleren zie, dan koop ik ze meestal niet meteen. Ik ga eerst nog even verder kijken en een uur of 3 later koop ik ze dan uiteindelijk. Als je zo lang wacht en er hangt maar één kledingstuk in jouw maat, heb je dus grote kans dat dat ene kledingstuk weg is als je het wilt kopen.... :(
|
Ja, kheb het wel eens.. maar nu niet!! wiieh ik ga naar Alanis :D
Het is best heel erg vervelend idd als iets uitverkocht is als je het wil hebben, ik heb het te vaak, maar dat is mn eigen schuld. Dan zie ik iets en denk ik: Ja leuk, ik koop het later wel. En dan is het dus uitverkocht.. |
hmm kwilde eigenlijk morgen naar de honkbalweek gaan maar als het al uitverkocht... noujah kwoon er 2 minuten vanaf dus als er geen kaarten meer zijn is dat geen groot probleem ofzow
hmm kwilde kaarten voor16 horsepower maar was al uitverkocht :( |
zoiets had ik ook..
ik had gisteren mijn examen, gezakt.. dus ik vraag het opnieuw aan, mag ik 18-09 op.. maar eigenlijk baalde ik van de rijschool, dus ik zeg het af.. een beetje rondgeinformeerd, maar blijkt dat zij de enigen zijn die kunnen lessen op de tijden dat ik wil :mad: dus ik weer terug... :eek: weer een hoop geld betaald.. mag ik pas weer op 1 okt afrijden :( |
Citaat:
maar als je er elk jaar heengaat (volgens mij is het trouwens maar 1 keer in de 2 jaar, maar goed...) dan weet je toch dat je die kaarten van tevoren moet bestellen? (sorry, *is wijsneus*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is ook een echte sport. Veel minder saai dan tennis, badminton, volleybal, etc ...
|
Ik had wel eens hele leuke schoenen gezien maar ze waren 200 gulden. Niet gekocht. Toen ik thuis kwam kreeg ik m'n vader zo ver dat ie wel 100 gulden mee wilde betalen. Dus ik 2 dagen later naar die winkel, was 't uitverkoop en die schoenen waren nog maar 150 gulden. Ik hoefde dus zelf maar 50 gulden te betalen. Ik helemaal blij.... totdat een meisje voor me er met het allerlaatste paar in maat 36 vandoor ging :(
|
concerten (zoals kittie, alanis, en weet ik wat nog meer)
schoenen (in mijn maat, ALS ze ze al hebben in mijn maat) kleding enz enz :) |
Citaat:
Maargoed volgend jaar dus maar kaarten bestellen.. |
Citaat:
|
Ik kan het me niet herinneren. Met kaarten en kleding ben ik er gewoon snel bij en anders is het pech!
|
Hm. Niet echt vaak. Meestal koop ik ruim op tijd netjes mijn tickets hehe.
|
Hmmz, nog niet meegemaakt denk ik. Kan me toch geen enkel voorval herinneren. Als ik echt ergens naar toe wil, dan bestel ik ruim op tijd die kaartjes.
|
Ja heb ik wel met kleding.
Argh, ik zag zoo'n mooie beige broek met steekzakken en een heeele mooie band met een rood/blauw streepje, maar ze hadden hem niet meer in mijn maat. Is nu een half jaar geleden en ik voel me nog steeds kut als ik er aan denk :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |