![]() |
kuttmf
weet je wa he? nou wil ik helemaal niet beweren dat tmf van te voren al veel soeps was maar nou is het helemaal verschrikkelijk met die achterlijke verveelde kuttienerberichtjes door het beeld heen.
scheld hier op tmf en/of zeg dat je het me eens bent en dat ze die troep onmiddelijk uit beeld halen! |
Films en tv?
|
De berichtjes zijn anders leuker dan de clips die ze laten zien
kippuhh!!!! |
Stuur een brief ofzo naar TMF...
|
Ga dr heen met spandoeken, en ga tegen hun bestaan protesteren ! :mad:
|
Citaat:
|
Niet zo zeiken, zeikerd
|
ik stuur elke dag smsjes hoor! vet gaaf tmf
vooral s avonds als ik een breezah drink |
Niet zeiken of niet kijken,
das mijn motto in dit geval... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij gunt die BrEeZaH figuurtjes ook niks he?
Ik keek vroeger ook best vaak TMF en MTV .. vooral als ik helemaal niks te doen had en te lui was over iets na te denken :) daar zijn die zenders uitstekend voor geschikt (y) :d |
ja en? Ben het met je eens, wat doe je eraan, zo niks in ieder geval.
|
John, i luve ya 4-evah and i never want to let u go. Tongzoen Ilse12...... Ik wordt er indd ook wous van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, wie verplicht iemand om naar die goedkope zenders te kijken? |
TMF is net zo zielig als deze topic
|
jah.... als we nou es tmf boycotten!!
:o allemaal geen tmf meer kijken!! :D |
Citaat:
Bovendien draait TMF van die irri popu liejes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kom je tenminste ook in aanraking met andere muziekstijlen. Lekker serieus ineens :D |
Citaat:
|
We gaan allemaal naar The Box zitten kijken dan?
|
Citaat:
"Aha, seen one there besides the boat, comon go round 'm and then ill jump 'm and grab his mouth befor he try's to snap at me" "whoa this croc just bit me in the snazers, wraah im going round 'n catch the little critter, wrrr fiestie little beast, wraah got'm and now w'll messure 'm 'nd trow 'm back... here ja gow little friend" Steeeeeeeve :D whahaha die gast is zow kewl k bedoel als je dan toch zwaar aan de brezer zit zet dat iets echt spannents op zowals een blonde-gast-in-standaart-dezelfde-outfit-die-achter-rare-diertjes-aanzit-die-je-nog-nooit-gezien-hebt-en-die-m-telkens-willen-bijten :D |
Citaat:
Alleen jammer dat die niet altijd op TV is :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
slot?
|
Citaat:
|
simply said: tmf sucks
Maarja, dan moet ik ook maar geen tv kijken.. of onze krokodillenvriend natuurlijk!!! :D |
die berichtjes zijn lachen :D
'zijn hier nog vrijgezelle lekkere dames?' check m'n ID. X romeox' :rolleyes: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
mee eens.
stomme smsjes, klote muziek en ik erger me al helemaal scheel aan die stomme programma's die veronica nu uitzendt op tmf! maar ja, gelukkig hebben we mtv nog :D die vink meestal wel beter the box ken ik niet, hebben we nog nooit kunnen ontvangen :\ |
Citaat:
'this snake can't hear me...HEY SNAKE!!' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |