![]() |
Je profiel...
wat doe je daar aan? Lees je die van anderen? enz enz...
Ik verander af en toe (zelden) mijn sig, heb laatst dat plaatje bij me naam gezet en heb hem 1x ingevuld, kijk em nooit van anderen. |
Lees soms die van anderen. soms hoeveel posts ze hebben, of ff kijken of het bekende van me is als ik bijv de naam ergens in herken....
|
doe er niks aan..
|
heeeeeel af en toe kijk ik bij die van anderen
en eens in de zoveel tijd als ik me weer eens verveel bekijk ik die van mezelf en verander ik wat er veranderd moet worden... |
Citaat:
|
Ik kijk regelmatig in die van anderen, gewoon nieuwsgierigheid. Ook wel es bij bepaalde mensen om te zien waar ze voor het laatst gepost hebben (kan heel handig zijn :o :p)
Mijn eigen profiel pas ik niet echt aan. Vind mn avatar en sig prima en mn info verandert toch niet snel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk vrij vaak in andermans profiellen. Aantal posts, woonplaatsen (in hoeverre die zijn ingevuld), e.d, vind ik altijd wel grappig :D
|
och is soms wel leuk om te bekijken maar niet iets om dagenlang mee bezig te zijn.
|
Ik kijk eigenlijk nooit naar het profiel van iemand anders.
En bij mezelf verander ik alleen soms de sig, meer niet. |
Als ik zin heb, lees ik die van anderen.
|
Ik heb het 1 keer ingevuld en daarna nix meer aan gedaan..
Soms kijk ik die van andere.. als ik het denk diegene denk te herkennen of als ik nix te doen heb :) |
Als ik zin heb of als het 'nodig' is lees ik die van anderen. Pas soms die van mezelf aan; vandaag plaatje nog aangepast. :)
|
ik laat m af en toe bannen
8-) |
Citaat:
|
Gaat toch maar weer is kijken (is geloof ik alweer een jaar geleden dattik um voor het laatst gewijzigd heb)
|
haha ff avatar aangemaakt, die gozer in het midden ben ik dus.
|
Ik lees vrij vaak andere mensen hun profiel, puur uit intresse.
Mijn eigen profiel verander ik zelde tot nooit. Ik zie niet in dat er elke maand ofzo iets enorms gebeurt dat ik opeens een nieuwe hobby heb, of ergens anders woon. |
ik kijk weleens in de profielen van andere gewoon uit nieuwschierigheid, zelf heb ik al een hele tijd niets aan me eigen profiel veranderd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best vaak,uit intressen.
en ook als ik denk:ken ik jou?? |
soms verander ik hem,ik lees soms die van anderen
|
Ik update hem zow eens in de zoveel tijd.. en mn sig verander ik als mn mood veranderd(drastisch)
|
Ik verander hem regelmatig, omdat er soms nuttige info in moet voor mensen die mij willen mailen oid. Zoals nu. Ook lees ik soms de info van mensen die me opvallen, zo van "hee, wie is die <nickname> eigenlijk"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb paar dagen terug m'n avatar verandert, voor de rest verander ik der niet zo echt veel aan :)
|
Citaat:
|
Ik lees andermans profiel eigenlijk nooit, en ik het mijne staat ook alleen onzin. Heel af en toe kom ik er eens om m'n sig of avatar te veranderen.
|
Ik lees ze wel eens als ik iemand een idioote vraag zit stellen en meestal is het wel een nieuwe dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verander soms m'n sig
|
Ik heb me sig net nog veranderd... (y)
|
heel soms verander ik mijn sig....
maar verder doe ik eigenlijk niets.... |
Citaat:
|
ik verander m'n eigen heel af en toe en ik bekijk de profielen van anderen regelmatig op oa aantal posts en woonplaats
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik check nooit die van anderen eigenlijk, ben ik te lui voor;) Nouja, soms als ik een berichtje lees ofzo ga ik wel eens kijken of ik die persoon niet toevallig ken ofzo en kijk ik naar de plaats.. that's it..
|
Heel soms kijk ik bij m'n info om te zien of alles nog 'klopt.'
Ook bij anderen kijk ik wel eens in de info als de post van diegene mij aanspreekt ofzo. |
Ik kijk weleens bij andere
|
soms een keertje koekeloeren als k vind dat iemand leuke reacties geeft :)
x |
Citaat:
|
doe er bijna nix aan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |