![]() |
Geef jouw mening over de beweegredenen van andere forummers..
Vraag jij niet wel eens af hoe en waarom een bepaalde forummer op een bepaalde manier reageert.
Neem Buzzfuzz en Stipje. Mijn inziens KAN (of liever gezegd mag) niemand zo verschrikkelijk onder het gemiddelde I.Q.peil liggen, dus moeten het gewoon uitermate intelligente personen zijn die zo sluw zijn dat ze iedereen in de maling nemen :| |
Het laatste waar ik over ga filosoferen is wel het gemiddelde IQ peil van de forummer :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
triest
maar leuk dat er van me gehouden wordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
triest
|
stipje is nog steeds lief :o :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of alles dat tiept! |
is wel vaag dat jullie kunnen oordelen over mensen die jullie niet eens kennen is wel sneu eigenlijk
|
tja kneuzen heb je
|
hmm... 't wordt er niet gezelliger op, hè?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gooi het er maar uit
|
siNix is narcistisch, ook hersenspinsel van moi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wuk
|
iemand die msn en seks als een hobby beschouwt vind ik ook niet echt zwaar intiligent maar goed nu ter zake.. ik vind het nog steeds lachwekkend dat mijn oude nick nog steeds zoveel enge bibbers veroorzaakt als vroeger. whaha.. :) en dat ik kennelijk nog steeds zo populair ben, maar goedzz. en wat ik ook zo grappig vind is dat wat ik gisteren al vermoede dat als de topic waar weer eens zo oudewetse gesprek is geweest de volgende dag weer begint in andere topic.. maar goed ik ga niet meer reageren om deze domme topic want ik verpest nu al kostbare tijd aan je met deze bericht..
|
Jeetje.
|
Hey, issie weer terug?
Zonder 40.000 leger plaatjes dit keer?:D |
Toch handig zo'n iemand?
Die hebben het nooit door als ze in de zeik/maling worden genomen. De eeuwige pispaal (y) |
Citaat:
:/ |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |