![]() |
Lamlendigheid, lusteloosheid, totale geestelijke verlamming....
...bah dat vind ik zo erg aan vakanties, dat je soms geen barst te doen hebt zoals vandaag. Dat het te heet is om ook maar iets te doen naast bakken, braden zwemmen en slapen ( wat ook niet kan want je baad in het zweet)
nergens zin in hebben is hel, pijn valt nog wel mee, maar lusteloosheid, gewoon de puf niet hebben om ook maar een boek te pakken, om even naar iemand toe te gaan, of lekker actief een wandelingetje te maken. en dat te bedneken dat er mensen bestaan die dit hun hele leven voelen.... ook weleens last van? |
nee op een of andere manier heb ik sinds oud en nieuw nog niet 1 dag op mijn kont gezeten, heb het véél te druk maar wel heel erg leuk
|
Nee ook nooit last van. Af en toe is het niet erg om even niks anders te doen dan bakken, braden zwemmen en slapen. Voor de rest is er nog genoeg te doen. Ik snap niet waarom je je als t warm is nou juist moet vervelen. Er zijn genoeg koele plekken, er zijn vrienden, er zijn hobbies. Nee ik heb dr geen last van. Er is altijd wel wat te doen, en zelfs dan vind ik het lekker om af en toe helemaal niks te doen.
|
Citaat:
en btw, ik ben ook op zoek naar een kamer in Nijmegen :) samen flatje huren? |
Citaat:
maar het vonkje ontbreekt dat het licht doet branden, hoe vind je dat weer terug? |
Citaat:
|
Ja, ik ken het... zit hier al zo'n beetje de hele dag niks te doen, me een beetje te ergeren aan die mug die me op m'n ooglid heeft gestoken... :D
Maar wat je eraan doet weet ik dus ook niet... :p |
ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen... en als ik niets te doen heb zorg ik er wel voor dat ik iets te doen heb!
|
zoek een aanhangsel..... met z'n tweetjes heb je altijd wat te doen....
ik ben in een band gaan spelen; is altijd leuk.... hou je elkaar ook scherp en 'in flame'.... |
Citaat:
|
ik kan me wel zoiets van de vorige zomer herinneren, maar ik ben nu 5 dagen in de week aan het werk dus dan heb ik wel wat te doen en 2 dagen om uit te rusten/Tour de France te kijken
|
gemiddeld 45 uur per week werken... dat is de truc
|
Zijn dat juist niet heerlijke tijden, je roes uitslapend in een staat van totale lamlendigheid met de wetenschap dat je een nacht daarvoor heerlijk hebt gebierd met je beste vrienden? :)
|
Ga naar buiten, pak een boek. :) (okay, dat noemde je al)
Ga naar binnen, zet de airco aan. :) |
zie het positieve, welvaartszieke.
|
Citaat:
|
Ik heb deze verschijnselen te vaak hehe. Vooral na een avondje stappen :D. Maar normaal gesproken slaap ik eerst lekker lang uit, ga daarna borrelen aan het zwembad en 's avonds lekker bieren op een der terrassen van ons mooie Limburgse land :o.
Lamlendigheid is lekker (y). |
Werk teveel, ben blij met een luie dag, en er zijn zat dingen te verzinnen...dagje strand, dagje zwemmen, dagje niksdoen, dagje naar mensen toe..
|
Jaa heb ik wel eens ja..
Vandaag alleen niet :) |
Ik verveel me eigenlijk nooit. Met m'n boek Constitutioneel Recht onder de arm, wie doet me wat :cool:
|
Citaat:
Citaat:
overdag heb ik het afgelopen half jaar stage gelopen, en meteen daarna ben ik weer lange uren gaan maken bij de lokale supermarkt.. verdient goed, sociaal contact is gaaf, en het werk is stikleuk! ik werk misschien wel binnen, maar dan wel met n relaxte airco.. zo heb ik mijn zomer de afgelopen 4 jaar doorgebracht, en ik ga er nu niet mee ophouden (joepie mn eigen droomautootje komt eraan :D renault clio als eerste wagentje! :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zorg ervoor dat ik minimaal 1 keer per week mijn professionele lamheid kan beoefenen.
dat is nodig voor het op peil houden van mijn optimale geestelijke gezondheid :P |
ik verveel me thuis geregeld te pletter.. ach jah..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |