![]() |
Je ergste nachtmerrie......
Je hebt weleens van zo'n dromen dat je werkelijk huilend wakkeer wordt, of rechtovereind veert. Of het nu was toen je kind was, of nu....
mijn engste droom: dat ik alleen thuis was, pikdonker buiten, in het huis alle lichten aan en toen ineens...kwam er een gezicht voor het raam....bah... of dat ik op de trap liep en het achter me donker was, en er ineens uit de duisternis een of ander slijmerig monster te voorschijn kwam om me bij mijn enkels te pakkken... *huiver* |
dat was op vakantie... ik had mijn moeder al heel lang niet gezien want zij was naar australie en ik ging naar oostenrijk er gelijk achteraan...
Toen droomde ik dat zij werd doodgereden en ik niet in de kist mocht kijken... was heel erg naar :( |
ik droom eigenlijk nooit meer......... of liever gezegd; ik herinner het niet meer.......
*daydreamin'* |
De boel was hier in brand gevlogen en de brandweermannen hadden er hun plezier in om de rest van mn gezin niet te willen redden :(
|
ik droomde laatst dat er een olifant door het huis liep en dat was niet fijn, maar echt extreme nachtmerries heb ik eigenlijk nooit
|
Dat heb ik nog maar 1 keer gehad, en toen was ik 8 ofsow...
|
Ik heb een paar keer gedroomd dat een van men ouders dood was, en toen k wakker werd dacht ik echt dat et werkelijkheid was....vreselijk :(
|
Als kind had ik heel vaak dezelfde droom. Dan stond ik voor ons huis (flat, 4 hoog) over de reling heen te kijken. Dan kwam de buurman eraan, erg groot en dreigde me eraf te zullen gooien als ik er nog eens zou staan. Dat gebeurde, toen hij me over de rand heen gooide werd ik wakker. Je schrikt dan wel.
Ook heb ik meerdere keren gedroomd op een spoorwegovergang te staan en dat er een trein aankwam. En ik had dan zo ontzettend lood in mijn voeten dat ik geen stap kon verzetten en alleen naar de trein kon staren.. Of met mn familie in een enorm hoge toren gaan slapen die middenin de nacht in brand vloog.. De laatste heel vreemde droom was dat ik met vriendinnen ergens gefietst had waar het niet mocht. Achtervolgd door politie enzo.. Uiteindelijk opgepakt door de M.E. Toen werd ik ook wat vreemd wakker, maar nu kan ik erom lachen :) |
ik heb zo'n droom doe af en toe terugkeert.
ik ben aan de zee in ons appartement. er komt een nieuwsbericht op de radio da iedereen alle deuren en ramen moe vergrendelen, afsluiten omdat er wilde overvallen zijn. Dus ik begin alle deuren vast te doen, de ramen te sluiten, kasten voor de deur te slepen, ..., en de rolluiken naar beneden te doen. Maar mijn ouders en mijn zus werken mij tegen, ze doen alles ongedaan, en laten de overvallers binnen. |
ik was vroeger altijd bang voor waterspuwers.. :) ik weet alleen niet meer hoe de droom ging maar elke keer als ik een waterspuwer in me droom zie dan schrik wakker. :D
|
Ik droomde dat ik met m'n vrouw en twee kinderen in een vinex-locatie woonde.
AAARGGGHHHHH!! |
Dat ik in één of ander vaag Arabisch land werd opgepakt i.v.m. drugssmokkel :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vannacht had ik echt een klote droom.
Ik droomde dat ik gruwelijk vreemdging met een geweldig leuke jongen en dat mijn vader helemaal niet boos was dat ik mijn fietssleutel kwijt was, maar toen we aankwamen om mijn fiets op te halen bleek hij weg te zijn en zei hij dat hij nooit meer met me wilde praten:( (dit berust voor de helft op de waarheid:() Mijn ergste nachtmerrie was toen ik 5 was. Ik had een droom die steeds terugkeerde. Mijn vader (jaah alweer) werd steeds achtervolgd door allemaal criminelen en moest in bomen klimmen, lag onder bedden enz.. Toen ze hem op een gegeven moment snapten werd hij doodgeschoten:( De droom ging altijd verder dat we daarna naar zijn begrafenis gingen en wanneer we met de auto naar huis wilde rijden, stond er een heks op de hoek van de straat en die nam dan een foto van ons:confused: béétje jammer:rolleyes: |
dat ik de hele vakantie naar school moest :(
|
Citaat:
|
Ik heb een week lang elke nacht gedroomd dat mijn vriend met een vriendin van me vreemdging. Elke nacht had ie in mijn droom weer een andere vriendin van me. En elke keer trof ik ze in mijn bed aan terwijl ze 'het' aan het doen waren. :eek: :( Dat was gewoon echt niet leuk! Ik heb die hele week echt een gigantisch rot gevoel gehad ook! :o Ik werd er zo gek van, omdat ik het 8 nachten achter elkaar gedroomd heb, dat ik serieus twijfels kreeg.
|
jij.... :rolleyes:
|
* de eerst droom die me te binnen schiet *:
wolven op het schoolplein, heeel veel wolfen die achter iedreen aan rennen :D :eek: (n) zal wel lachwekkend klinken nu, maar ik werd er toch wakker van ! |
ik droomde dat ik zwanger was aaahhh :eek:
hihi was gelukkig maar een droom!! (y) |
dat internet er uit lag :eek:
|
Op een boot ergens op de Amazone zitten en gestalkt worden door een hélé grote slang... :rolleyes:
|
laatst nog. Zat met 2 anderen aan n tafel. Opeens werd het gezicht van die anderen superlelijk, ineens allemaal krassen en plekken waar bloed uitkwam en t werd steeds erger. Opeens zegt iemand, er zijn toch n paar gasten hierboven glaasje aan t draaien(ja t was n droom he :o :D)merkt die andere op: maar dat betekent dat wij die geest krijgen(ofzoiets :p)en toen werd k ineens heeeeeel paniekerig en werd ik wakker :D
klinkt zo fucking lomp eigelijk als k t lees :D :D :D |
Ik was geloof ik ergens met mijn vader en mijn oma. En toen kwamen er allemaal tijgers en leeuwen, en we renden heel hard weg, maar toen greep eentje mijn oma in zijn bed, en rende daarmee weg, die heeft hij opgegeten, en daarna pakten ze mijn vader en die aten ze ook op. Ik stond op een of andere wildkijktoren, zo'n houtending waar je alles kunt zien. Was niet leuk, ik was doodsbang opgeten te worden en helemaal verdrietig omdat oma en vader waren opgeten...
|
Citaat:
|
Ik had als kind een aantal keer per nacht vreselijk nachtmerries.
Zo er dat ik niet meer durfde te gaan slapen. Mn moeder moest me elke dag voor dat ze nar bed ging wakker maken en iets laten drinken, zo bang was ik :( Herinneren doe ik ze (gelukkig) niet echt meer. Nu valt het wel mee, al droom ik soms nog wel iets doodengs.. |
Ik heb nooit dat ik huilend wakker word ofzo, maar ik heb wel eens nare dromen.
Laatst droomde ik dat ik met mijn zusje alleen thuis was, en het was donker. Toen kwam er een man aan de deur met een bijl in zijn hand, mijn zusje en ik gingen ons dus verstoppen in een kamer, maar die man bleef maar kloppen, en steeds harder. Toen ging ie rond het huis lopen, en maar bonken op de ramen, heel eng. |
Hmm... ik heb 1 keer gedroomd dat mn vader me ging vermoorden in het zwembad. Daar was namelijk 1 bad met geelachtig water, en als je daar eenmaal in terecht kwam bleef je daar dobberen totdat je langzaam doodging :D. Heel vaag was dat. Hij wilde me steeds in zo'n glijbaan duwen die in dat water uitmondde, en toen het hem eenmaal gelukt was, kon ik nog net eruit kruipen, ging ik hem nog een keer voordoen dat ik er lekker toch wel uitkwam, maar toen lukte het niet meer :( :D Toen best creepy maar kan er nu wel om lachen..
Heb ook nog 1 keer gedroomd dattik met mn broer en mn vader ging wandelen toen mn broer en ik nog klein waren. Er was toen ergens een dal met heeel veel glijbanen naast en achter elkaar. Mn broer en ik gingen daar steeds vanaf, maar ongeveer op de helft bleek dat die glijbanen gescheiden werden: eerst het trapje, en daarna moest je met een stok zeg maar naar het glijgedeelte zweven :D Mn broer ging het proberen, maar hij viel en brak zijn been, ging ik heel hard mn vader roepen maar die deed net alsof hij ons niet hoorde en liep gewoon door :D. Bah.. nu ik dit zo typ realiseer ik me dat dit allebei dromen zijn waarin mn vader me kwaad wilde doen, maar zoek er nix achter want in het echt is dit niet zo :D |
Vooral beelden uit het verleden maken me huilen wakker (n)
|
Ik had eens gedroomd dat ik op de computer achter flightsimulator zat. Op een gegeven moment kreeg ik bericht dat op een andere hoogte moest vliegen.
Toen hoorde ik een zacht gerommel. Dat werd harder en harder. De rode lettertjes die de coordinaten aangaven werden met zwart omrand. Toen werd het gerommel heel hard, keihard en een hele hele hoge bas. Ik draaide als een gek aan de volume en powerknop maar dat hielp niet. Toen hield ik mijn oren dicht en dat hielp ook niet. Toen werd rechtopzittend wakker. Heel wazig maar ja... |
pff kheb best vaak superenge dromen (gehad)..
kben nog nooit huilend wakker geworden maar wel dat ik zowat uit mn bed viel of 'opsprong' enge droom: ik liep tussen door een doolhof van huizen en achter me aan renden een aantal mannen met geweren. ik moest naar huis rennen om mijn moeder te waarschuwen dat die mannen dus er aan zouden komen en dat ze dus het huis uit moest. maar ik kwam niet thuis maar terecht maar bij mijn opa. ik dacht dat de mannen weg waren en rende naar ons eigen huis en daar zag ik de mannen naar binnen rennen. ik rende weer trug naar mijn opa's huis. een paar mannen kwamen daarheen en renden de huiskamer in waar ik was (mijn opa was er niet meer) en ze begonnen te schieten, maar ik was zow sterk om een bank op te tillen en die voor me te houden zodat ik niet geraakt werd. :confused: daarna gingen de mannen weg en ik rende naar huis. mijn moeder was oowk weg. toen werd ik wakker... zoiets ging ie heb altijd dromen over mannen die me achtervolgen met geweren en de omgeving klopt altijd met de straat waarin ik woon en omgeving |
Mijn ergste nachtmerrie zou zijn als ik m'n beste vriendin zou kwijtraken.
|
Mijn ergste nachtmerrie zou zan als nare man mij piemel aan het zuigen is.
:( |
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb een keer gedroomd dat ik naar een musical zat te kijken. maar ipv in gewone stoelen, zat ik in zo'n rijdend karretje als die je hebt in een spookhuis. Achter mij waren nog veel meer van die karretjes, maar voor mij reed een vrachtwagen. Op een gegeven moment stopt die vrachtwagen met rijden (ja, we bewogen blijkbaar) en mijn karretje reed door. Het gevolg was dat ik langzaam geplet werd tussen het karretje en de vrachtwagen, aangezien het karretje wél door de vrachtwagen heen kon, maar ik niet :confused:
het volgende ogenblik ging ik een paar seconden terug en leefde ik nog wel. Op het laatste moment kon ik uit het karretje springen en ging ik naar de mensen achter mij om te vertellen dat ze uit de karretjes moesten gaan. Maar de band ging sneller lopen en ik kon niet iedereen op tijd bereiken. Ik schreeuwen naar de acteurs en actrices maar die wilde de musical niet stop zetten... toen werd ik gelukkig wakker :) ook een keer had m'n moeder me verteld dat ik over een week dood zou gaan, dus ik ging van iedereen afscheid nemen en vertellen hoeveel ik van ze hield enzo. maar de tijd leek supersnel tegaan, behalve de laatste dag. toen, op het allerlaatste moment, vertelde m'n moeder dat het helemaal niet waar was en dat het maar een geintje was. ik was superkwaad, jankte aan één stuk door en m'n moeder maar lachen en vertellen dat het eigenlijk wel moest, want het was handig voor één of andere deal ofzo? toch begon m'n begrafenis en ik zag iedereen dus rouwen enzo terwijl ik zo iets had van 'maar 't is m'n moeder d'r schuld! ik ben heel niet dood'. maar op één of andere manier kon ik dat niet vertellen :mad: vervolgens leek het of m'n moeder was overleden en ik was waanzinnig verdrietig. :( maar again: toen werd ik gelukkig wakker en bleek het niet waar te zijn :) |
dat mister burns ( die van de simpsons) mij achtervolgde in het donker en dat ik niet vooruit geraakt maar hij wel *brrr* en ook nog dat er allemaal spinnen in mun kamer waren !
|
Citaat:
|
dat ik viel in een zwarte diepe diepe put, ik ontwaakte dan plots en had het gevoel dat ik nog aan het vallen was.. :eek:
|
mn begrafenis en niemand was aanwezig :(
|
hm dat is lang geleden toen was ik een jaar of 6 denk ik
ik droomde dat ik in de tuin was, samen met mijn zusje en mijn oma, mijn zusje was nog een baby(hoewel ze toen in t echt ook al 4 was ofso). dan komen er opeens allemaal gemene ooievaren/ooievaars en die nemen mijn zusje mee :confused: nou dat was het, maar die droom heb ik ongeveer 4 nachten achter elkaar gedroomd, en het is de ergste droom die ik me kan herinneren, echt heel erg vaag... |
Wakker worden vond ik al nachtmerrie genoeg :o
|
Ergste is altijd als je 's ochtends wakker wordt met het idee dat iemand uit je omgeving is overleden, puur en alleen omdat je dat 3 uur eerder hebt gedroomd.
Hmm ook leuk is om 's ochtends wakker te worden met het idee dat je de dag ervoor uit India terug bent gekomen van een zoektocht naar je vader die het nodig vond van geaardheid te swappen en met zijn vriend onder te duiken in Bombay (y):rolleyes: |
kheb een keer gedroomt dat ik mijn ouders en broer en zus ging opzoeken in de gevangenis.. en dat ik daarna ook maar meteen onthoofd werd..
mwah.. von ik niet zo cool :) |
mn engste droom;
ik liep de school binnen!!!!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh :eek: |
Ik droom wel eens dat mijn zus van de trap af valt :eek: Of dat mn vriend het uit maakt ofzo.
|
Als ik nachtmerries krijg, gaat het vaak over enge beestjes, torren en spinnen enzo. Meestal met veel bloed erbij :eek::(
|
ik droomde heel vaak dat m'n vader doodging... :( (en dan denk je dat dat toch nooit gebeurt! :()
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |