![]() |
iets CONTROVERSIEELS
houdt iemand er hier nog een controversieel standpunt opna?
nee? verzin er dan eentje, fleurt de kanine weer een beetje op :D |
Ben jij niet zelf al controversieel genoeg?
|
Jazeker, lees maar: Optima heeft een soepel karakter.
|
belgen zijn niet dom!!! :p
|
Citaat:
|
Bwaah, controversiëel gaan is zo makkelijk...zeg gewoon iets waar niemand het hier mee eens is, en het heet ineens een controversiële stelling. Een stelling te bedenken waar niemand het mee eens is maar die wél goed te verdedigen is, dát is veel moeilijker. Maar vooruit.
- Volkert van der G. heeft de Nederlandse democratie gered. - De democratie moet afgeschaft worden: de wil des volks moet niet gevolgd worden. Het volk is namelijk dom en weet niet wat goed voor haar is. - IBM Deskstars zijn goede, betrouwbare schijven. - Wat alle meisjes ook zeggen, ze willen toch liever een brutale klootzak dan een aardige kerel. Ze zullen het zelf altijd ontkennen, maar ondertussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier is vies (y)
|
uitgaan is saai :D
|
Vrouwen zijn simpel :D:o
|
waar zit het controversiele..? :confused:
:D :D |
Mensen worden verliefd op een ander omdat ze eigenschappen die ze zelf niet hebben of kunnen krijgen proberen over te nemen door een paar te vormen.
Hier is over nagedacht tijdens een helder moment op de snelweg tussen Antwerpen en de Nederlandse grens :D REIE Is dit filosofie? |
melk is niet goed voor elk
in plaats van meer en mee rte investeren in ziekenhuizen en dergelijke, zullen we moeten investeren in het beeindigen van de massapsychose dat iedereen alles in de hand heeft en dat dood te vermijden is. |
niet controversieel, makkelijk te verdedigen en veel tegenstand oproepend (dus eigenlijk wél controversdieel):
Het forum is een grote last voor scholieren.com en moet derhalve zo snel mogelijk worden opgedoekt verder heb ik even geen inspiratie... eerst maar even mijn CD-recensie schrijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb er nog eentje:
Koen is capabel als forumbaas + :D |
Sjeej, met de meeste uitspraken ben ik het eens. :)
Inderdaad: -Mensen zijn dom en de democratie om die reden niet ideaal -Vrouwen zitten niet te wachten op een 'nice guy' -Melk is flínk ongezond -Uitgaan sux -Bier ook Controversiële uitspraak... Ewww...de mens moet terug de bossen in. |
Citaat:
:rolleyes: |
4-jarige jongetjes in de kont neuken is lekker. woo hoo, controversy
|
De kleur geel is eigenlijk rood.
Zoiets? |
Citaat:
Ik zou je hiervoor het land uitschoppen :p |
Een peer is geen banaan.
|
iedereen is aardig tot het tegendeel bewezen is
|
Citaat:
volgensmij klopt het niet helemaal majah. |
Citaat:
|
Stop Maxima het AZC in!
Stop alle AZC'ers in het koningshuis! |
Citaat:
u rule ;) |
Citaat:
koeien zijn nooit geen boeren :p |
ik vergeet wat;
kennen jullie de '(cubaans) communistische en/of sozialistische shirts'.... gaaf dat die voor zoveel geld de winkels uitgaan... als je zo'n shirt met trots wil dragen moet je er niet meer dan 50eurocent voor geven?!?!?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we moeten de realiteit onder ogen kunnen zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nouja...ik heb dat boek niet goed gelezen, maar het lijkt me sterk dat hij dat vindt of het daar mee eens is. Iemand als Pim Fortuyn zou namelijk niet aan de macht kunnen komen als we de democratie afschaffen en een kiesstelsel naar opleiding ofzo zouden invoeren. :D
|
Citaat:
behalve die van die IBM. :D :D |
"Jong spul zit strak om de lul."
"Stop je leuter in een kleuter." Controversieel? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |