![]() |
chillen
heej luitjes!
ik heb een vraag voor jullie.WAT VERSTAAN JULLIE ONDER CHILLEN?wat doen jullie als jullie aan het chillen zijn?beetje hangen,roken,slapen,met je vrienden zijn enz. groeten michel (y) |
Op een barkruk hangen.
Maar 't liefste een potje Rikken met wat mensen met en pilsje erbij. |
Lekker ergens zitten met ijn vriend of met vrienden. Liefst bij het water, beetje eendjes kijken, beetje liggen op een handdoekje, lezen soms, beetje praten.
Of gewoon op mijn kamer, muziekje aan, en beetje tutten met vriendinnen, lekker met mijn vriend op de bank zitten. Doe het regelmatig :) |
het doen,is wel een leuke bezigheid ja(als je een vriendin hebt) :)
|
meestal zit ik dan in ons bubbelbad.
|
Blowen bij mij dus :)
|
Ja zoiets? Met z'n allen bij iemand thuis filmpje kijken, drank, eventueel wiet.....das relaxt (y)
|
lekker schijten met iets leuks om te lezen erbij
|
op m'n bed hangen in een joggingbroek, vest en pantoffels en dan een goede film kijken met veeel chips erbij:)
|
Ergens zitten of liggen met vrienden, drankje + wat eten erbij..
|
ik geef aan het woord chillen geen invulling :rolleyes:
|
Ergens buiten danwel binnen met 1 of meer vriendjes film kijken met een hoop chips en gezellig heid of gewoon op een grasveldje picknicken.
Of bij een kamvuur is helemaal ideaal :) |
chillen kan in mijn ogen zijn: niks doen..relaxen..jointje roken..hangen..beetje drinken...muziek luisteren
|
met n vriend of vriendin ergens wat gaan drinken, in n cafeetje ofzo...
naar t vondelpark gaan met wat mensjes thuis film kijken (met n vriendin) een uur in bad zitten :p:) |
Chillen: Bij een strandtent van een vriend zitten die dan al gesloten is. Gewoon relaxt met een ondergaande zon, lekker muziekje op de achtergrond wat eten en nog een beetje bijpraten op van die relaxte ligstoelen :)
|
heel vroeg s'ochtends naar het bos gaan met een paar vrienden, en daar tot de volgende ochtend blijven.. met eten en eventueel drank en wiet mee, misschien een fototoestel, en dan de hele dag niets doen dan rondhangen, in de zon liggen en maffe foto's maken om s'avonds bij een kampvuurtje zitten en eventueel blowen/drinken/beide.
bij een goede vriendin gaan logeren terwijl haar moeder nachtdienst heeft en dan vergezeld met een hoop chips tot heel laat s'avonds oude video's kijken terwijl je je doodlacht en eigenlijk niet eens op de tv let. een dagje magiccen met joost :) (OOIT komt er een dag dat ik win :D) na een avond of nacht uitgaan/film kijken/rondhangen met vriendjes/meeten naar huis gaan, in je bed kruipen, en en de volste zon wakker worden terwijl je weet dat aangezien je de halve dag hebt doorgeslapen je er helemaal niet per se uithoeft en dus best nog een poos kan blijven liggen terugdenken aan de vorige avond of gewoon staren naar de zon die buiten schijnt. met een boek of een lief iemand aan de lijn (voor mensen rare ideeen gaan krijgen :| aan de telefoon dus :D) op het grasveldje voor het huis liggen. In de herfst op de bank hangen in je wegkruip-trui en met een hoop warme chocolademelk of koffie (of chocoladekoffie :)) een van je lievelingsfilms kijken, mogelijk met een vriendje of vriendinnetje. het uur na een goed concert waarbij je met je vrienden bij de concertzaal zit of ligt en napraat. festivals hebben altijd een geweldige sfeer :) [edit] ow, en naar aanleiding van nieuw lawaai zn post: Een dagje snessen of gamecuben (gamecubben? gamecube'en? spelen op de gamecube in elk geval) met een groepje vriendjes. (was het vergeten :o -- maar eigenlijk heb ik een hekel aan het woordje 'chillen'. |
in ieder geval niet blowen/zuipen voor mij....
dan speel ik liever een potje CS of UT :p |
Citaat:
|
bevriezen :]
|
hmm, met de hond naar de goffert (park hier vlakbij) en een boek/discman meenemen en dan gewoon een tijdje rondlopen en soms ergens gaan zitten en gaan lezen en af en toe een bekende tegenkomen of met andere mensen met honden gaan praten...
of idd een avondje films kijken evt met vriendinnen... of gewoon op je kamer zitten en het idee hebben dat je alles kunt gaan doen daar... (computeren, muziek luisteren, lezen, schrijven, film kijken, wat dan ook).. of gewoon een beetje met een vriendin door de stad heen slenteren en een swirlijsje kopen en die op een pleintje waar je veel kunt zien op gaan eten... enzenzenz... |
chillen is chill
word |
is dat niet waneer je stontbezopen op een stapel kussen zit met een voorraadje bier aan de rechterkant en een meisje aan de linkerkant ?? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lifestyle -> De Kantine
|
gewoon lekker chillen, loungen, relaxen ofso :p
|
Voor mij is 't uitslapen in de tuin, ín de zon.
|
in de hangmat in de tuin liggen.. hmmz dat noem ik chillen..
lekker glas te drinken er bij... lekker zonnetje... :cool: kweet niet vind verschillende dingen eigenlijk wel chillen iets waar ik me bij kan ontspannen... |
om een kampvuurtje zitten, biertje erbij. blowen, en stom ouwehoeren
|
Met vrienden op het terras zitten onder het genot van een biertje en een peukje en een goeie poepbeurt (y).
|
lekker met wat maten ergens rustig wat pilsjes en jointjes nuttigen
|
met gezellige mensen en goeie muziek een biertje drinken...
|
Chillen:
- Bier - Chips/nootjes - Muziek - Vrienden - Park/thuis - Lekker weer |
Citaat:
chillen bij mij = - onder de sterren hemel liggen muziek luisteren - naar de ondergaande zon kijken - met me vrienden een goed gesprek hebben (met een biertje erbij of course :) - bij de vijver liggen naar de vissen kijken - of een goed boek lezen |
Ergens s'avonds buiten zitten met mijn meest fijne vrienden..
|
klote woord vind ik ut
|
uhm.. chillen
Das een legaal piecje maken, Muziekje dr bij, btje blackbooks door kijken, wiet dr bij, komt wel goed (y) |
gewoon relaxt iets gaan doen met wat vrienden, beetje rondgaan hangen ergens, joint roken,muziekje aan, enz, geen zorgen aan je kop
|
knuffelen, zuipen, stappen en hangen, flirten, i-netten, mailen chatten, lopen, fietsen, sexen...
kortom alles op een midden-amerikaans tempo ;) |
Je weet toch. Basis.
|
eerst zo onwijs sportief bezig zijn.... echt onwijs veel uit jezelf halen....
en dan de benen omhoog met een koud biertje! SUPER!!!!! |
chillen kan ofwel bij de pc ofwel lekker onderuit gezakt met een koud pilsje :cool:
|
Citaat:
ddduuuiiiiiddddddellllliiiiijjjjjkkkkkkkkkkkk je weet die shit, btje van die 2pacthugshit niggaz 4 LIFFFFFEEEEEE ..:rolleyes: |
Citaat:
|
Rust
hehe ik zit terug op kot, om te leren voor mn herexamens (tjah :( )
maar hier is echt totale komplete rust. zalig gewoon. geen ouders die aan je kop zagen, geen mensen die vrolijk vakantie zitten te hebben (heel de straat hier zijn bejaarden dus die slomen altijd maar wat rond), niemand die je wat moet en toch mensen (vanaf volgende week toch) waar je op kan terugvallen als het ff niet gaat of gewoon om leute mee te hebben. voor de rest: Nix dat heb ik nodig denkik om tot rust te komen: nix-heid :confused: :D in welke omstandigheden kom jij totaal tot rust??? |
kom tot rust door te slapen... :p
|
Als ik dronken in slaap val. :D
|
slapuh, of gewoon in ut park ligge met vrienduh en niks doen! Of tv kijken soms!
|
Muziekje + Lekker op bed liggen. :)
Of ergens 's avonds na een warme :( dag in het gras liggen :) |
na een lange en vermoeiende dag lekker in slaap vallen. Niks beters. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |