![]() |
Wat zou je doen als....
je wakker werd in een vreemd land met allemaal vreemde mensen om je heen waarvan geen jouw taal spreekt, maar naast je ligt wel de man/vrouw van je dromen. (qua uiterlijk dan he)
|
Een krant zoeken om achter de datum te komen, een landkaart om uit te vinden waar ik ben e ndan wat geld van m'n toch slapende droomvrouw pakken (of d'r mobiel) en dan d.m.v. telefoonceltelefoon naar huis bellen en vragen of ze me even ophalen. :)
|
Citaat:
|
in vreemde landen kan je niet bellen :S
|
Citaat:
|
Me omdraaien en verder slapen :)
|
dr ff goed nemen.. straks is die droom namelijk over, en heb je er spijt van als je het niet gedaan hebt..
|
vrouw nemen, dan dr uit t raam gooien (tis waarschijnlijk een spion) een vliegtuig bouwen met de daar aanwezige meubels en dan weg vliegen en hooog in de lucht een jointje roken. en eenmaal aangekomen in londen word ik waarschijnlijk gekroond tot koning van de wereld en dan blaas ik voor de grap engeland op, hoezo ironie :D
|
Ik zou denk ik terug naar huis willen :D Hoe, mja denk toch ook geld meenemen van de 'man van mijn dromen' en op zoek gaan naar een vliegveld :)
|
Wegwezen daar :eek:
|
Ik zou dicht tegen hem aankruipen en verder gaan slapen. :o
|
Neuken
|
Citaat:
|
blij zijn. Inburgeren en houthakker worden daar. Wat ik met die chick zou doen; wat denk je?
Op me 40e zou ik een bootje maken en hem aftaaien |
ik zou gillend wegrennen... zo'n iemand interesseert me dan helemaal niets meer!!!
een vreemd land doet me er niet zo toe maar die taal!! dan word ik echt gestoord!!!! |
Me afvragen wanneer ik wakker zou worden
|
Citaat:
|
wow :eek: kan dat dan zomaar??!!!
|
Droomman even wakker maken..
Als daar ook geen communicatie mee mogelijk is.. Dan op weg naar NL :) |
spreken ze ook geen engels in dat vreemde land? :confused:
|
Dan moet ik wel heel erg dementeren, dus dan neem ik mijn pilletje van Drion (sinds 2027 in het ziekenfondspakket).
REIE |
Niks :cool:
|
Ik zou haar eerst flink pakken, en als ze un sigaret aan ut roken is ;) , haar geld en autosleutels jatten, om naar NL te karruh
|
zou me afvragen hoe ik haar het bed in heb weten te krijgen...
|
om mee heen kijken, een kreun van "heb ik dat" geven, weer in mijn bed storten en weer inslapen...
|
wachten tot droomman wakker word, aan hem vragen of hij weet waar ik ben, als-ie me niet verstaat, manier uitvinden om naar huis te gaan, want wat heb je nou aan iemand die je niet eens verstaat, als-ie me wel verstaat, vragen of-ie met me mee wil naar huis :)
|
dat heb ik 2 weken lang net gehad!
Maar jah toen was ik in Kreta :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |