![]() |
LEUKE boeken om te lezen
Wie weet er leuke boeken om te lezen?
Eigenlijk doel ik niet op die verhaaltjes, maar meer op 'leuke' boeken :rolleyes: Ik ben nou bezig het boek "Wat is tijd?" aan het lezen. Het is een zogenaamd populair wetenschappelijk boek. woe heeft er suggesties (voor mij?) |
Het dagboek van Bridget Jones :rolleyes:
|
Citaat:
REIE |
Internet & e-mail voor Dummies. :rolleyes:
|
Onmibus van Dik Trom. Ben al op bladzijde 445 (y)
Nee, een écht heel mooi (serieuzer) boek vind ik Een vlucht regenwulpen van Maarten 't Hart :) |
De ruimte van Sokolov..
Gifsla... Die is echt geweldig, van Jan wolkers |
De kellner en de levenden van Simon Vestdijk.
|
Als je een roman zoekt dan is ' Publieke werken' aan te raden, terwijl ' Gewassen Vlees' big nono is. En de Ruimte van Sokolov vond ik ook tegenvallen.
|
ik heb je nooit een rozentuin beloofd... is al een oud boek
eigeluk is ut in het engels.. dat klink ook mooer: i never promised you a rose garten owjah... bdw: het is van hannah green |
Ook een heel leuk populair-wetenschappelijk boekje ... 'Wat was er voor de oerknal' van Govert Schilling
|
Citaat:
|
De ondragelijke lichtheid van het bestaan-Milan Kundera
|
diekerelhoeheetie stephen hawkings had ook van die populairwetenschappelijke boeken geschreven
niet dat ik het verschil tussen volt en watt weet |
Citaat:
Moet ik dan maar eens gaan lezen. :) |
kan het niet zo zijn dat er meerdere oerknallen achter elkaar waren?
|
Bezeten Brein van John Saul
Elfensprook van Feist |
Citaat:
|
Magiër van Raymond E. Feist
|
als je van techno-thrillers, internationale politiek, undercover werk of gewoon grove oorlog houd, moet je maar ns een paar boeken van Tom Clancy lezen :)
|
the science of discworld van terry pratchett?
|
harry potter en al zijn boeken.. geloof me ik heb een afschuwelijke hekel aan harriej(voordak zijn boeken las :p).. maar zijn boeken zij ech kewl!
|
Citaat:
|
ik ben nu melody aan het lezen, is een boek met 5 delen, van virginia andrews, supergoede schrijfster en heeeeeeeele mooie boeken!
|
Citaat:
Citaat:
en voor populair wetenschappelijk boeken hoe je niet (perse) het verschil tussen volt en wat te weten :D:P Deze boeken zijn doorgaans zo opgesteld dat ook leken het kunnen begrijpen. Citaat:
Reactie op andere mensen: Ik had het over populair wetenschappelijke boeken, niet over de verhaaltes. Daar heb ik echt een beetje een afschuw aan gekregen door de middelbare school. Best wel jammer, want vroeger vond ik het wel leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis geen literatuur boek, maar een boek waarin je WO1 vanuit het oog van een paard ziet.
Oorlogspaard van M. Morpurgo Heel moeilijk te verkrijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond de Donkere kamer van Damokles en Siegfried fascinerend. Verder vind ik De wereld van Sopfie goed. Citaat:
REIE |
Citaat:
Ik moest daarna gewoon ook de volgende (14) delen lezen... :o |
Citaat:
|
Een hart van steen - Renate Dorrestein
Een verhaal over een moeder die bezeten door de duivel is en haar kindreren vermoord. De enigste die het overleefd heeft, een dochter van haar, verteld het verhaal. Het is niet hekserig of geheimzinnig en leest vrij vlot door. |
ik snap zelfs populairwetenschappelijke boeken niet :(
Trouwens, lees boeken van Poe (die schrijver, niet die beer). als je van verhaaltjes houd :) |
Wat volgens mij goede boeken zijn:
De kronieken van de krijgsheren: - Excalibur - De Winterkoning - De Vijand van God In de ban van de ring: - De Reisgenoten - De Twee Torens - De Terugkeer van de Koning Ook een boekenreeks: - Het Huis in het Woud - Vrouwe van Avalon - Nevelen van Avalon |
dan vind je Tad williams en Weiis & Hickmann vast ook wel goed :). En oja, lees de Silmarillion van tolkien en zn andere verhalen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mama heeft een minnaar
ISBN 90 284 1866 o :confused: Calixthe Beyala |
van nicci french
- onderhuids -de rode kamer anna, hanna en johanna geen idee wie de schrijver is. de passievrucht- schrijver weet ik ook niet errug mooi (y) |
Auriane dochter van het licht (kweet alleen de schrijfster niet meer)
alles van Torey L hayden maar vooral Jadie |
Citaat:
|
'Phileine zegt sorry' is eg heel kewl. Phileine = wereldhaatster, supersarcastisch, supercynisch. Je ligt echt in een deuk als je dat leest. :D Verder natuurlijk 'In de ban van de ring' en 'Harry Potter' :)
|
correctie: alle romans van Giphart zijn geweldig :D I is Giph fan :D
|
Citaat:
|
Joep Schrijvers - Hoe word ik een rat
over hoe je je collega's en je irritante baas onderuit kunt halen :D |
Citaat:
|
De Wereld van Sofie vond ik wel leuk :)
Ben momenteel een ingekorte versie van De Paardenfluisteraar (The Horse Whisperer) van N. Evans aan het lezen (in zo'n pocket van Het Beste). |
De Vanger in het graan - J.D Salinger Dat heb ik deze vakantie gelezen en ik vond het echt een super boek!!
|
Citaat:
(Joep is een vriend van m'n vader, vandaar) Helaas heb ik mijn uitgave uitgeleend aan een vriend van mij, dus je kunt 'm niet lenen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |