![]() |
Stel je word op een dag wakker...
En het blijkt dat je je hee leven hebt gedroomd, dat je een jaartje of 10 bent en het pas begint voor je eigenlijk...
Hoe gaat jouw leven er dan vanaf dat moment uitzien? en wat doe je met de kennis die je hebt? |
beter leren en meer voor mezelf opkomen (y) :)
|
Vanilla Sky gezien ofzo? ;)
Een aantal dingen zou ik wel anders doen. Zou wel handig zijn :) |
Citaat:
|
een aantal dingetjes anders doen, maar veel hetzelfde! (y) (maar gaat je leven er hetzelfde uitzien, als in je droom?)
|
Citaat:
Nouja, een paar dingen: - Voorkomen weer die lange ruzie met mn beste vriendin te krijgen (tis nu al een jaar weer goed na 2 jaar, maar zoiets gewoon niet nog eens) - Niet meer extreem heilig in de verliefdheid van mijn vriend geloven, dus eigenlijk niet nog eens zo'n harde val omdat het anders liep dan ik dacht. - Eerder bij mijn ouders om ADSL of kabel gaan zeuren :D - Op atheneum proberen te blijven (maar dat was dus meer leren en niet een periode zo in mezelf keren) |
Maar wie zegt dat wat jij gedroomd heb realistisch is?
En dat alles wat je overkwam je alsnog gaat overkomen...? Wat ik zou doen... ff kijken of ik wat klassen kan skippen met de eventuele kennis die ik op heb gedaan... en een boek schrijven ofzo... want als ik dit alles zou hebben gedroomd dan zit er dus iig genoeg stof voor een boek in (Ga na hoeveel Hollywood-films ik bijv. heb bedacht in me dromen... :p ) |
wie zegt dat ik niet GEDROOMD heb dat ik een mens ben. Misschien ben ik in werkelijkheid weleen heel anderw ezen, of sterker nog: ik ben geen wezen, maar een soort andere kracht.
Maar stel dat ik een mens ben... Dan zal ik indien deze droom een vooruitzicht op mijn lezen was, zoals zoveel mensen beweren meegemaakt te hebben, ongeveer hetzelfde gaan leven als in deze droom. Indien het geen vooruitzicht op mijn leven was, een verzinsel of anders logisch uit voortvloeiende gedachte vanuit mijzelf of getransporteerd vanuit iets of iemand anders, dan zal ik geen benul hebben hoe ik mijn leven verder zal gaan leiden, omdat ik niet in de toekomst kan kijken, heh! :) [edit] Wie zegt dat ik deze droom me herinner? [/edit] Es, ga je oma eens helpen met verhuizen! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat ik mijn leven dan precies hetzelfde zou doen. Hoewel ik sommige dingen toch achterwege hoop te laten dan.
|
Citaat:
|
ik zou niks veranderen, ergens wil ik wel dat jeroen niet meer was geworden dan een vaag gastje van de chat, maar door hem heb ik een betere band met christ gekregen en dat had ik nooit willen missen
|
:) ik ga ff testen of al die stijgende aandelen ook in het echt zo hard stijgen.
|
tis een droom geweest, dus je weet totaal niet hoe het leven écht gaat zijn...
ik zou die kennis naast me neerleggen. |
ik zou meteen eindexamen doen, dan heb ik dat alvast gehad :) maar het lijkt me helemaal niet leuk om 10 te zijn, want dan moet ik allemaal vriendjes maken met 10-jarigen, ik zou gek worden...
|
aandelen kopen :D me zelf dwingen naar amerika te verhuizen en zorgen dat ik wordt geaccepteerd door de familie SPEARS:D
|
pff zou k nog n keer examen moeten doen :rolleyes: :D
|
Alles zo goed mogelijk proberen te kopiëren :D (y).
|
zorgen dat ik mezelf minder snel voor de gek laat houden (mijn grote fout de afgelopen 5 jaar), me minder van anderen aantrekken en ietsie meer m'n mond opendoen
|
Citaat:
|
Enkele dingen zou ik willen veranderen, hoofdlijnen wil ik houden, zeker nu. Ik denk dat ik het punt waar ik nu sta wel goed vind om naar terug te leven, alleen het verleden mag wat anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga proberen om niet eerst meer de kat uit de boom te kijken....
want als ik dat niet had gedaan was mijn leven heel anders gelopen en ik denk ook fijner.... maar dat merk ik dan pas he ;) |
Citaat:
(Is een film met Tom Cruise, hij valt op een gegeven moment op straat in slaap en alles wat 'ie daarna in de film beleeft maakt ie niet echt mee maar is een soort virtueel leven omdat 'ie zich heeft laten invriezen, want eigenlijk heeft 'ie zelfmoord gepleegd... en op het eind is het ineens 150 jaar later en kunnen ze hem weer tot leven wekken en dat doet ie dan.. maar dan hoort ie op het eind dus dat alles wat ie heeft meegemaakt, niet echt was en dat deed me hieraan denken) |
Koel...die film wil ik zien :D
|
jaa ligt eraan.. heb ik dan wel mijn eigen leeftijd?
Ik zou de dingen anders doen waar ik van heb geleerd.. ennem.. kweet eigenlijk niet :) |
Citaat:
Mja dat begrijp ik... maar zoals meestal zijn dromen slechts fantasie... hoe jij reageert in die dromen is 't enige wat realistisch is (mits je niet te vaag droomt :p) dus stel je beleefd 10 jaar in je dromen houdt dat dus niet in dat die zelfde dingen gaan gebeuren in die tien jaar als je weer wakker bent... Dus 't is niet alsof je iets over doet, omdat de kans niet bestaat dat je precies hebt gedroomt wat er in de komende 10 jaar gaat gebeuren... het enige waar je kan van teren zijn jou ervaringen met gebeurtenissen die je hebt gedroomd... en het is dus niet zo dat je een nieuwe kans krijgt... ofzo... (zoals ik lees in veel reacties van mensen) 't is gewoon je eerste kans... |
op bepaalde momenten wél m'n mond houden en op bepaalde momenten níet... hopelijk heb ik een beetje geleerd van m'n droom wanneer welk moment is :)
verder (mocht de eerste tijd het zelfde blijken te zijn als in m'n droom) wat mensen waarschuwen voor dingen die gaan gebeuren. blijkt de droom werkelijkheid te worden zullen ze me dankbaar zijn en ik blij, want ik heb mensen gered blijkt het anders te lopen, dan ben ik slechts een 10-jarig meisje met een te grote fantasie :D |
op tijd professionele hulp accepteren...
mensen uit de weggaan die een gevaar zijn gebleken het VWO doen ipv de HAVO meer geld sparen |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |