![]() |
Ola,wat gaan jullie doen op deze regen-dag?
Vandaag ga ik lekker naar mijn vriend die gisternacht terug is gekomen van zijn vakantie :):):).
|
Heb jij ff geluk :)
Ik ga, ehh.. niks doen. Iedereen is op vakantie... |
Hier regent het lekker niet. :cool:
|
Kep net een stoel geverfd voor in mn nieuwe kamer woeiii.. en kga afspreken met 2 vriendinnen.. en werken.. en misschien nog even naar de stad vanavond als het niet regent tenminste.
|
Ook naar mijn vriend
|
Economie leren.
|
mijn ouders zijn vanmorgen naar frankrijk vertrokken en mijn zus en ik gaan lekkere dingen inslaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fft, waarom herkansing pas ná de vakantie?
er gaat over 20 minuten mij beste vriendin bij me zijn, en dan zien we nog wel wat we gaan doen |
Nix :confused:
|
ehm..autorijles nemen en daarna naar de verjaardag van mijn oppas baby die 1 word,
LEUK HOOR! |
Me kamer beetje opruimen.. zo ff naar het dorp.. shampoo halen :)
ennem.. vanavond misschien naar de film.... |
Kom net uit werk, heb nu bezoek, ga zo ff douchen en dan een motorritje maken :o en vanavond richting bios en uit eten...
|
Ik ga iig nu ff naar de bakker om een ontbijtje te halen...
voor de rest staat niks vast... maar ik hoop op iets leuks ;) |
iets kopen en daarna door de stromende regen terug fietsen is het geworden.
voor vanavond staat een barbecue gepland, maar ik denk dat daar niet al te veel van terecht komt |
Mijn oplader voor de telefoon vinden en dan ff naar iemand toe, kweet nog niet naar wie....
|
k heb vandaag gewerkt
|
Forummen, heel veel soaps/series kijken en vanavond rond half 12 komt mijn vriend nog ff een kusje halen! :D :o
|
Forummen, studeren, bier drinken, TV kijken en neuspeuteren.
|
Straks effe borrelen op het terrasje (y)
|
werken
|
Ik heb gewerkt.
|
forumme, msne, tv kijke, muziek luistere, wachte totdat Vork weerkomt van ze werk :o :p
|
het regent hier niet :o
|
ben de stad in geweest met mijn zus; voor de rest niks..
Broodje gegeten bij Deli France |
cadeautje kopen voor vriendin, werken, eten, forummen, tv kijken, en naar bed! :p
|
Citaat:
|
ik ben naar de stad geweest :)
*ja het regende hier wel* |
naar werk gefietst
gewerkt van 9 tot 18:00 en toen weer naar huis gefietst gegeten kamer opgeruimd tv gekeken met mijn vriend gebeld tv gekeken inet en nu op bed dus welterusten! |
Op 1 augustus vierde ik de verjaardag van m'n moeder. Was gezellig trouwens. :)
|
Straks eerst aankleden (dit is eigenlijk geen tijd voor op zondag, maar ik ben nu toch wakker)
soldeerbout opzoeken, ff nog wat aan m'n installatie doen werkbank opruimen (moest van m'n ouders, anders zouden ze weer terug gaan haar hun vakantie adresje :)) verder euhm.... tv kijken? forummen? geen id eigenlijk :) |
nou... m'n broertje is jarig, dus straks komt de hele familie op bezoek. Jeej... :rolleyes: (nou ja, is wel oké, vooral omdat m'n vriend er ook is, en m'n beste vriendin ook komt)
|
gezellig met m'n ouders acht kilometer op het strand lopen door de regen en onweer :rolleyes:
|
Achter de pc hangen, voornamelijk.
Vanmiddag komen mn oom+tante+neefje. |
Beetje computeren, beetje tv kijken, veeeel op bed liggen (ik ben ziek...)
|
Het regent niet :p
|
het regent niet :D
maar als het zou regenen: tv kijken, internetten, koken, eten, beetje maskertjes opdoen enzo |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga zow koken, afwassen en brood voor morgen klaarmaken daarna nog ff m'n kamer verder opruimen en ondertussen een paar ceedeetjes maken, verder zie ik wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |