![]() |
als je alleen bent thuis...
... wat doe je dan?
|
Forummen, film huren, veel eten, uit gaan, mijn vriend hier laten komen...
|
Studeren en lezen.
|
snaaien en internetten..
|
Gewoon wat ik altijd doe... alleen het verschil is dat er dan niemand is die zegt dat ik het níet moet doen. :D :D
|
dvd's kijken, op de bank hang, computteren, playstationen, lezen, slapen
|
Meestal alles wat ik ook zou doen als ik niet alleen thuis zou zijn. Maar vaak komen er dan meer vrienden en vloeit er meer bier. :) (y)
|
Hetzelfde als anders.
Hangen, puteren, roken, tv kijken, muziek luisteren etc. |
Niet veel verschil, alleen kan ik echt ongestoord computeren. En verder praat ik dan hardop tegen mezelf :o
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nee, er zit er echt maar eentje in dit lijf :) |
internetten, pizza bestellen, elke avond feest:D
als m'n ouders dus op vakantie zijn ofzo |
het zelfde als altijd eigenlijk, ik merk ook nooit dat mijn ouders thuis zijn omdat ze me eigenlijk nooit echt storen
|
Eten (boterham met mayo, marmite en mosterd) snaaien, forummen, lang in bed blijven liggen, tv kijken, krijsen, zoemen en andere geluiden produceren, een paar oefeningen, krantje lezen, bad nemen, konijntjes aanhalen, tekenen, plannen maken (om mensen te manipuleren), (over)denken en tot de conclusie komen dat je de verrotste eikel bent, hinkelen, en andere bijzaken.
REIE |
niks. Maar dat kan juist alleen als ik alleen ben...
|
Een beetje tv kijken, lezen, vrienden uitnodigen of gewoon slapen :o
|
veel slapie doen
|
vanalles!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe alles wat ik nu ook doe.....
|
internetten, feestje houden, dvdtjes kijken, pizza bestellen ofzo
|
mensjes uitnodigen (als ik echt zeker weet dat m'n ouders niet thuiskomen, anders ben ik zwaar de pineut)
uitgenodigd worden veel pjoeteren of bellen zonder dat er aan m'n hoofd gezeurd wordt harde muziek aanzetten/spelen |
Biertje pakken...
Proberen mensen uit te nodigen... als ik zin heb... Onzettend ongezond eten :s (mee)zingen |
niets, helemaal niets..
[SIZE=0,1]ik doe dus vaak niets ja.. :S[/SIZE] |
mn verjaardag dan maar alleen vieren :(
(neehoor, straks ga ik naaar zee :D (y) ) |
Volgende week een weekje heerlijk alleen thuis :D
Heb vrij gevraagd, geef een feestje en uhm...verders zie ik nog wel...? |
Utzelfde aks normaal, alleen nu es geen broertje die over me schouders staat te loeren... :D :D :D
|
keihard muziek aan zodat ik het waar ik ook ben in het huis de muziek kan luisteren, en lekker een beetje doen waar ik zin in heb zonder dat iemand erover gaat zeiken
|
niksen, op de bank hangen, tv kijken (film kijken), internetten, zonnen (als er zon is), uitgebreid mezelf verzorgen, vriendin uitnodigen enz.
|
ehh dingen die ik normaal ook doe.. eten computeren film kijken..
eh weggaan? |
ik ben alleen thuis
|
Er is geen verschil in de dingen die ik doe als ik alleen thuis ben of niet.
|
slecht eten, teveel feestjes, vriendin hier laten komen, veel meer sex hebben....
|
Citaat:
|
Dit weekend ben ik ook alleen thuis. :)
Opzich doe ik niet veel andere dingen dan gewoonlijk, maar ik voel me vrijer en relaxeter. Wel blijf ik tot later achter internet zitten en lig de dag erna dus tot later in bed. Ook gaat de muziek soms even erg hard aan. |
keihard muziek opzetten, jointje opsteken [vroeger], meeswingen, in me ondergoed lopen, veel msnen, veel eten, heel veel tv kijken en op t dak zitten sterren kijken. :D
|
lekker laat opstaan, vooral overal naar toe gaan, je hoeft toch geen verantwoording af te leggen (belangrijk), vriendinnen uitnodigen, tv kijken en als ik een vriendje had die in mijn bed laten slapen, en natuurlijk lekker hard meebleren met de muziek terwijl ik magnum doubles eet die ik uit de vriezer heb gehaald :)
|
niet echt heel veel anders al normaal, misschien wat hardere muziek en iets laten slapen, meer niet
|
Puteren meestal.
|
het valt me op dat er veel mensen hier ene pizza bestellen of iets anders ongezonds eten.. :S ik vind het juist leuk om uitgebreid, gezond te koken als ik alleen thuis ben :)
|
dan ga ik meestal ook weg...
of ga wat zitten pc-en... weet niet gewoon.. wat ik normaal ook doe... |
Iedereen LIEGT :o ! Is er dan helemaal niemand die niet van zichzelf kan afblijven :D (jup, allemaal betraaaaapt - oeps, ik nu ook? :eek: ).
|
Citaat:
|
hetzelfde als wanneer er wel iemand thuis is alleen meer in m'n eigen tempo
|
Citaat:
|
extra veel op de piano raggen, want eindelijk ergert eens niemand zich eraan (naja, behalve de buren, maar die hebben pech)
verder niks bijzonders... lekker relaxen enzo, alles achter me opruimen omdat ik weet dat het dan niet meer rommelig wordt, heerlijk |
ja
- internet (= forum en msn)
- tv kijken (mag normaal meestal niet overdag) - lezen - niks doen - eitje voor mezelf bakken - cd opzetten en hard meezingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |