![]() |
stel er is geen opener...
...hoe maak je dan je fles bier of je breezah open?
|
Hals kapot slaan op de vensterbank...
|
aansteker, krat, andere fles
|
Citaat:
|
Aansteker (y)
|
Of heb je een lekkere buurvrouw? :D (y)
|
Kan eigenlijk met alle hefboomachtige dingen die niet snel kapot gaan...aanstekers, markeerstiften, Prittstiften (gisteravond geprobeerd, gaat goed), mobiele telefoons (!), nietapparaten...maar het handigste is natuurlijk gewoon een kleine opener aan je sleutelbos te hebben
|
huissleutel
|
*aansteker
*schroevendraaier *stuk hout *kratje bier *ander bierflesje |
Citaat:
|
Deurschanier
|
Dan vraag ik het aan iemand anders
|
dan vraag ik aan iemand anders of ze 'm ff open willen maken met aansteker.. ikkan alleen maar met opener.. oja ooit een x met m'n tanden gedaan
|
Als 't niet met je duimen lukt heb je altijd nog twee glimmende voortanden.
Succes verzekerd. |
Wie gebruikt er tegfenwoordig nog openers?? Ik gebruik altijd ander flesje of een mes ofsow. Als dat niet voor handen is m'n kelnersmes (met de rand of met het opendingetje wat erop zit).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm... dan bestel ik een cola.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.daveclarke.com/images/dc_banner.gif |
uh
gewoon de rand van de tafel gebruiken ? en hopla.. open is het flesje normaalgezien toch :/ |
gewoon het flesje schuin op de (toch al helemaal versleten) voorkant van m'n kist openslaan, tenzij er betere mogelijkheden zijn :)
|
Citaat:
|
schoenzolen (doen ze op tv tog altijd!!)
|
Citaat:
|
als het maar een harde hoek heeft, aan alles...
|
fietsebel of is het fietsenbel
naaah... gewoon de bel op de fiets |
Citaat:
|
Autobumper :o
|
het hek van de lokale waterzuivering.
|
met dave...
|
op de rand van een tafel OID... mep -> hoppa!
|
wat je iedergeval niet moet doen:
:eek: :eek: :eek: heb ik een keer gehad...had geen opener en ik wou zuipen uit zo'n bier/bacardi achtig flesje maar dan anders :p Dus ik d8 met mijn lijpe domme bezopen kop ik sla de hals er vanaf via de lantaarn paal, dus ik smijt :confused: dat flesje keihard tegen de lantaarn paal. Mja overal dus drank ( op me kleren in me haar enzow) en nix meer in t flesje :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een opener lenen bij de buren.
|
ander flesje
aansteker den bak tanden (doet ikke ni hoor, maar sommige mensen kunne da) mes tafelrand ... openers zijn niet onvervangbaar hoor |
fiets
|
Bidden.
|
Citaat:
|
dan pak ik gewoon een cola fles.. of ik ga boven op me kamer zoeken naar me heineken opener. :)
|
Citaat:
|
een autodeur is ook geschikt (y)
|
Smijt het flesje kapot en ga het oplikken
|
als je een beetje kracht in je handen hebt kun je hem er ook met je handen afhalen, wel uitkijken dat je je hand niet verwond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan een flesje niet openen zonder opener :o
Maarem.. pas deed iemand het met zijn (trouw)ring :D |
toen ik hier overal 'aansteker' las, dacht ik dat jullie het bierdopje zouden branden en dat ie er dan vanzelf afsprong :D :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |