![]() |
Smilies...
Sinds het nieuwe forum staat er zo'n leuk dingetje naast je bericht met Smilies... Gebruiken jullie die nu? Ik merk dat ik nog steeds de Smilies type ook de langere als: confused en rolleyes...
En gebruiken jullie de icoontjes voor naast de topictitel? |
Nee, dat gebruik ik echt nooit... gewoon typen gaat sneller, vind ik...
En die icoontjes gebruik ik ook al zelden. |
Ik heb de optie om dat "menu'tje" te laten zien, uitgeschakeld, dus ik kan dat niet gebruiken.
|
Citaat:
|
ik typ meestal ook alles ja :confused: gaat sneller ofso?
en die icoontjes gebruik ik al helemaal nooit eigluk |
ik gebruik het wel
|
Ik gebruik het ook! :)
|
Ik gebruik alleen degene met een naam.. die confused enzo..
gewone smilies typ ik wel :) <-- zoals die dus |
ik gebruik ze niet...ik vind typen denk ik ook sneller, en die icoontjes gebruik ik ook nooit....! Ik kijk er ook niet naar bij andere mensen eigenlijk dus..
|
Ik gebruik ze geen van tweeën..
|
Citaat:
|
SomS!
|
Ik gebruik het wel vind ik handiger :)
|
ik doe soms :) en deze :( :p en deze :o gewoon uit mezelf maar als ik confused ofzo wil doen pak die weer :confused: :eek: :mad: :cool: (y) (n)
|
Ik moet toegeven, ook ik ben een gebruiker.. :o :p
|
tsja, soms 'add' het iets aan je zin. dit ook
|
Citaat:
|
Nee, ik typ ze nog altijd zelf. Ben ik gewend en gaat volgensmij ook sneller.
|
als k alleen een smiley post als antwoord (op onzin dan :p) klik ik die ff aan.. maar zoals nu als k een stukje typ dan typ ik ze.
|
heel af en toe als ik er aan denk
toch tiep ik liever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Dan bedoel ik de 'tekstsmileys') 2. Nee volgens mij nooit. |
Smilies tiep ik allemaal zelf. Maar die tags gebruik ik soms wel. Soms ook weer niet ;)
|
Ik typ ze meestal nog in jah :D
En icoontjes gebruikte ik vroeger altijd, nu vergeet ik dat altijd :D |
1 :D
2 :p 3 ;) 4 :rolleyes: 5 (y) (n) Mijn top 5 Die smilies kunnen soms meer zeggen dan woorden, en goed de sfeer van je bericht tonen. daarvoor gebruik ik ze dus. REIE |
Citaat:
|
ik typ ze allemaal, alleen die duimpjes (y) (n) <----- die dus
niet. Die zijn nieuw, en ik onthoud steeds maar niet, welke tekentjes dat zijn... |
Ik typ ze ook altijd inderdaad.. ik vergeet sowieso altijd dat je ze ook kan aanklikken.. maar daz zooo onhandig.. ben je aan het typen.. moet je de muis pakken, op dat ding klikken.. dan weer de cursor goedzetten en verdertypen :| :D *lui*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |