![]() |
Blauwe pringles
Hallo!
Nieuwe smaak pringles! Ik werk bij de Appie en zag ze gisteren. Zijn alleen NIET te eten, soort azijnsmaak:S Iemand die ze wel lekker vindt? |
Nah die had je in de rest van de wereld wel al en ik vin ze best te eten :D
|
Salt & Vinegar????
|
Ik hou het mooi bij deze:
http://picserver.student.utwente.nl/...re.php?id=1387 :D :D :D die is LEKKKER :D :D :D |
in Mallorca hadden ze iets van 12 smaken :cool:
|
Hot&Spicy... dát is pas goor :p
Geef mij maar die groene... :D |
of gewoon een goedkope zak naturel chips (y) :cool:
|
Citaat:
|
pringles
blah |
:eek: iieuw dies vies, die hadden ze bij ons op vakantie ook al!
ik vind de gele/oranje? t lekkerst? das paprika geloof ik? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken tot nu toe alleen nog maar Paprika en Original.
|
Ik ken alleen groen rood en hot en spicy en paprika :)
kweet de namen er niet zo goed bij :o |
Citaat:
|
had ze gegeten in spanje, zijn wel ok, nie echt geslaagd om veel van te eten..
|
hebben jullie trouwes al het nieuwe pringles logo gezien? die's echt gaar, die ouwe was veel vetter
|
Doritos roelzzzzz :)(y)(y)
|
Ik vreet alleen die rode :D
|
Rooie Rulen!!!!
|
die witte bus is we lekker volgens mij is dat pizza of zoiets
|
nog nooit gehad.. alleen maar de rooie.
maar ik vin pringles lekker omdat het hele chips is.. en ik eet nou eenmaal graag hele chips |
één keer gegeten (de gewone) maar vond toen erg tegenvallen. het eigen merk (dat ik al kende) van de duitse aldi is namelijk véééééél lekkerder! :)
|
PRINGLES de gele paprika verpakking a.u.b
|
Citaat:
Ik vind ze wel te eten, maar wat Wim Wok al zei, je kan dr niet te veel in een keer eten nee. :) Mjah Pringles zijn lekker :) |
Citaat:
|
:o vinegar is juist SUPER lekker (alleen die van M&S ken ik maar nog nie ven pringles)
|
Kvind de rooie lekkerder.
|
Albert Heijn? Ik heb ooit eens chips van Albert Heijn huismerk, vetarm, goedkoopste zakje gehad. Heb geloof ik een kleine 10 minuten staan kotsen. :D
|
Citaat:
en dan die sour cream and onion dat nieuwe logo is idd niet heftig.. |
Citaat:
|
'Blauw eten' vind ik sowieso niet zo smakelijk klinken.
|
ik vind alleen die uiensmaakt lekker
|
Gelukkig heb ik ook nog een tattoo van het oude logo!
Ik snap de nieuwe smakenmarkt ook nog niet echt helemaal. Het wachten is nog op Crocky Boswortel smaak en Paarse Lays; perzik met stokvis-smaak. Eén keer tijdens een EK wedstrijd van het Nederlands elftal in Amsterdam (mede mogelijk gemaakt door UNOX) een 14 dozijn zakjes nieuwe Smiths (toen nog Smiths) gekregen van iemand die deze nieuwe smaak moest promoten en van de zakjes af moest. Roze zakjes en als ik me niet vergis was het de smaak Zalm. Welke ziek geest verzint die smaken? De zakjes hebben uiteindelijk een andere bestemming gekregen. Krijg je bij aanschaf van Dorito’s Ooievaarvlees een mooi fluorescerende keykord cadeau? |
:eek: Ik werk bij de C1000 en ik heb ze daar nog niet gezien.. laat staan geproefd :mad:
|
Gatver die zijn super vies! Ik ben 2 jaar geleden in Ierland geweest en daar waren ze toen al maar ik was blij dat ik ze niet gekocht had (had van iemand anders geproefd)
Als je mijn mening vraagt (doet niemand maar geef 'm toch): grote fout van de hoge pieten van Pringles! |
Ik hou het maar lekker bij de naturel Pringles (ROOD!)
Die paprika en die Hot&Spicy vind ik egt niet te vreten! |
Pringles zijn te duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb überhaupt nooit zo begrepen wat er zo speciaal is aan die dingen. :confused:
|
die blauwe zijn vies! maar die groene en die paarse zijn lekker! :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |