![]() |
kweet niet of deze topic al geweest is en kheb geen zin om nu te zoeken maar van waar halen jullie je avatars? Van een site ofzo?
|
Er is iemand onder de naam Kabouter Hopsasa die in internetland rondloopt en die dingen maakt. Je kan ze via e-mail bij hem aanvragen waarop hij een mailtje met de avatar terug stuurt. Het enige wat hij hier voor vraagt is beleefdheid.
Zo zijn de meeste hier aan hun avatar gekomen. :) Ohja zijn mail adres is: kabouterhopsasa@hotmail.com Veel succes! |
en bestaan er geen sites ofzo waar je er kunt vinden?
|
wees creatief, zoek een leuk plaatje, verklein hem en daar heb je je avatar
|
Ik zoek naar gewone plaatjes op sites en verklein ze zelf tot de grootte van een avatar. Voor zover ik weet bestaat er geen speciale 'avatar-site.'
|
eum daar dacht ik ook aan maar hoe moet je afbeeldingen verkleinen? (met Microsoft photo editor)
|
|
Citaat:
|
ok dan maar als niemand een site kent met avatars, wet er dan iemand een site met leuke prentjes van beertjes enzo
|
5 pagina's met beertjes:
http://www.americangreetings.com/kws...strSearch=bear |
ga naar www.google.nl
en dan kan je afbeeldingen zoeken |
Citaat:
niet dat ik er zelf een heb, maar goed :p |
Citaat:
|
|
www.otep.com :D
|
Ik heb die van mij op Google gezocht, onder de naam "Calvin Hobbes"
Vrij snel vond ik deze.. :) Gister las ik nog wat van www.gifplaatjes.nl |
Ja khad gewoon naar een foto van Flat Eric / Mr.Oizo gezocht, die foto op de harde schijf opgeslagen en toen de foto gewijzigd door alleen het gezichtje te krijgen (via Paint je weet wel hoe :D) en dan hopen dattie klein genoeg is :D zo niet dan mot ik het natuurlijk ff aanpassen, maar hij was klein genoeg. Eerst had ik mijn eigen kop als avatar, maar ik vond dit koppie eigenlijk beterz :D:)
|
[off]Je hebt dezelfde avatar als -Meisje- volgens mij.. of nie?!
(Je=vosje16)[/off] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |