![]() |
Kunnen jullie Rikken? (Het kaart spel.)
|
Nee een jongen van de vakantie kende het ook, maar heeft het ons nie geleerd. Hij kende ook het spel Boerenbridge. Wij noemden dat Junglebridge, dat hebbe we gespeeld, kei lachuh alleen kennen het heel weinig mensen. Kzal us kijke of rikken een leuk spelletje is op die links.
|
Ik zal het denk ik wel es lezen, maar naar mijn idee blijft Blitsen bij me favoriet :)
|
Citaat:
rikken trouwens ook en klootzakken klaverjassen hartenjagen enz. Ik kan echt superveel kaartspelletjes.... ben ook onwijs blij dat ik ze ken... en kaarten is niet voor ouwe zakken!! btw aan rikken ben ik niet verslaafd heb het namelijk al een poos niet meer gedaan |
Sorry, ik associeer kaartspelen al gauw met een stel kneuzen in Dragon Ball Z t-shirts die Magic the Gathering spelen... :D
|
Citaat:
heb er wel eens van gehoord.. maar ken het niet... volgens mij is dat een spel wat heel lang duurd of zo :confused: maar als ik het fout heb ... vergeeft me hihi |
Citaat:
Tuurlijk is kaarten nie voor ouwe zakken, uitgaan op vakantie is kewl, maar een avondje bij iemand gezellig met zijn allen kaarten kan ook heeel leuk zijn :) (y) |
nee, een keer gedaan maar snapte er niks van.
Dat is toch dat spel met bijv. klaverentroef enzo?? |
Ik kan alleen memory :p
|
Jaaa!! Ik kan 't!! Is leuk!!! ;)
|
volgens mij heb ik dat wel eens een keertje gedaan...
ooit... lang geleden.... :s |
Citaat:
Kun je ook: "Nappen"? |
Amerikaans Rikken ken ik wel...
|
Noooit van gehoord! maar zal het wel ff een keer spelen :)
|
Nee, ik vind klootzakken een leuk spelletje. En zenuwen.
|
Citaat:
ik kan wel weer sjithead ofzoiets.... jij ook?? |
ik kan alleen pesten :p
onee, ook 21'en en 31'en en hartenjagen |
neen :(
Ik kan wel 'om het minst' :p |
in theorie ken ik et...maar ik heb er een hekel aan.
|
WIL ik wel kunnen rikken? Geef mij maar poker. Strippoker. Met Li :)
|
Citaat:
Maar Rikken blijft het beste spel. Als je het kan tenminste. En dan niet kunnen zo van ik ken de regels maar kunnen zo van ik snap taktieken. |
Citaat:
|
rikken kan k niet
ik beheers wel de: hartenjaag, klaverjas, joker, poker, 31, 21, kunst |
Citaat:
|
Rikken is relaxed ja en ik snap ook de tactieken enzo en dan is het helemaal leuk.
Maar ik wil ook leren pokeren das echt ook wel relaxed lijkt mij. Weet iemand daar een site voor??? |
ik heb ut van de vakantie geleerd, maar heb nog niet alle tactieken door..
en voor pokeren zul je wel gewoon ff moeten zoeken op www.google.com |
Rikken ken ik wel, toch vind ik zenuwen of klootzakken nog steeds het leukst om te spelen.
|
Da's zijn toch geen kaartspelen man! Je moet stiften!
Jack-in-the-box.. elleboog op tafel.. STIFT! :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan 't (y) |
Speelkaarten...instrument om het plebs tevreden te houden. Fantastische uitvinding. :D
|
Kan het niet :p Ben dus ook niet verslaafd :D
|
Citaat:
|
offtopic: plebs = gewone volk
ontopic: JA, ik kan t ook! Tis wel leuk kaartspel, ben er ook wel redelijk goed in. |
jazeker.....afgelope week op vakantie nog veel gespeeld
|
Nee
|
Wat is "Amerikaans Rikken" trouwens?
|
Citaat:
In de late uurtjes zegt Nare Man wat 'ie eigenlijk echt denkt. |
arbeiders zijn gaaf,. woe omet dan anders de dozen vulllen>?
|
Citaat:
Van te voren zeggen hoeveel slagen je gaat halen, als je dat aantal slagen haalt krijg je een punt per slag + 10 punten... Zit nog wel iets meer achter maar dat is de grote lijn zegmaar :) |
Dat is bij Rikken toch ook..?
Kun je dan ook nog Pieken enzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |