![]() |
Tmf sms
Welke kansloze idioten sturen die berichtjes? Dat zijn toch niet echt Nederlandse jongeren die dat doen? Vertel me alsjeblieft dat het niet zo is.
Oftewel: geef je mening. |
Citaat:
kost je jatten met geld ook lijkt me :o |
ik stuur ze niet, ik kan m'n beltegoed wel aan betere dingen besteden. Maar wat je ziet aan die onzin berichtjes op TMF. dan lig ik helemaal dubbel om die rare onzin.
|
ik heb eens een kwartiertje voor de gein mee zitten lezen... je lacht je krom als je sommige berichten ziet :D:D:D
|
Citaat:
maar soms word ik echt ziek van die smsjes met i love die en die vreeselijk! |
Mjah, het is gelukkig niet 24 uur per dag :)
|
Dat tmf ID ook.. Je leest echt ontzettend veel op tv dat het er druk is en dat ze er dus niet doorkomen, al die smsjes dus helemaal voor niets.. En als je er eenmaal bent, dan is het van "ik krijg geen aandacht" of alleen maar de vraag of je uit die-en-die plaats komt.
Nooit dat ik aan dat soort sms-dingen mee zal doen.. |
Citaat:
|
TMF (of MTV? :confused: ) is gewoon slim bezig. D'r zijn zóveel mensen die luisteren naar Britney Spears, Boyzone en Shakira, die al hun clips willen kijken en die Renée, Jeroen en Isabelle als hun idolen zien. Daarbij opgeteld de gsm-hysterie die iedereen tussen de tien en twintig jaar heeft tegenwoordig, dan krijg je vanzelf de bakken met geld binnengerold als je zo'n systeem met 'sms nu, want dan ben je koel'-programma's. :)
Veronica was ze overigens al een paar jaar voor met hun Call TV. Zelfde soort mensen, alleen leeftijd wat anders. :) |
Vanmiddag ook mee zitten lezen.
Die operator (Solo) vind ik wel grappig..Zet gewoon zijn eigen berichten er tussen terwijl er duizenden sms'sjes in de wacht staan.. :D Ach, wat kan je er over zeggen. Het is best leuk vermaak, maar ik zou zelf nooit een sms sturen.. |
Ik vind het echt heel kansloos als je gaat smsen naar TMF... het kost ten eerste heel veel geld en je bericht is maar 10 seconden in beeld... ik vind het af en toe wel grappig om die kansloze berichtjes te lezen, maar ik kan er echt geen uren naar kijken hoor!! Ik vraag me ook af wie die berichtjes sturen aangezien er zo'n 15000 smsjes per dag binnenkomen bij TMF.. achja voor hun is het business, voor mij is het geldklopperij!
|
k was laatst een x een half uur druk met ald ie dingen aan t lezen.
en er stond een keertje iets van ik doe de groeten aan iedereen uit Ulft Ik woon in ulft en het is niet erg groot... dus volgensmij zijn er indd mensen die zo dom zijn om daar een sms naar toe te sturen. |
Het is ook triest, de hele middag naar je TV zitte te loeren en SMS'jes versturen, dat je ook nog eens massa's geld kost, stelletje pauperds, alsof ze nix beters te doen hebben. :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik zou het in elk geval nooit doen want ik heb geen zin om geld te verknoeien aan zoiets doms.. en aan wie moet ik iets sturen.. al me vrienden werken wanneer die tmf sms komt dus dan kan ik net zo goed een smsjuh naar me eigen sturen :p
|
Citaat:
|
- De kans dat je bericht geplaatst wordt is niet 100%.
- Het is in het beste geval 10 seconden te zien. - Het kost iets van € 0,50 bovenop je standaard SMS-tarief. - Niemand met een IQ van boven de 70 zal erop reageren. Conclusie: weggegooid geld. |
Citaat:
ik snap wel waarom iedereen het doet: wie wil nou niet even 5 sec. "bekendheid" (als je 14 bent) |
Citaat:
oooo nu kun je er ook nog foto`s bij zetten... ben het de laaste tijd wel eens een beetje aan het lezen... je ziet echt vaker de zelfde voorbij komen denk je echt van heb je geen vrienden of zo... of ligt dat aan mij?? :confused: |
Ik vind het echt helemaal geweldig om al die smsjes te lezen, echt te stom voor woorden!
Al die jongens staan op zo'n tmf id foto met een ontbloot bovenlijf en al die meisjes showen hun borstpartij:D |
Citaat:
|
Citaat:
Zei ik dat ze het niet mochten? Ik vind het alleen van een bedenkelijk niveau, ik had de gemiddelde tmf-smsser hoger ingeschat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en het is goed voor de economie (y)
|
Citaat:
Ten tweede: TMF is niet bepaald 'n zender die 'n hoog-intelligent publiek aantrekt. Had je kunnen weten. |
waar kun je die ID's eigenlijk bekijken? Ben wel benieuwd naar wat voor mensen eraan meedoen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 2e zin was ook meer van "kunnen mensen echt zo dom zijn". Maar dat was misschien niet heeel erg duidelijk. ik lig er niet wakker van |
Citaat:
|
slim gedaan van TMF.. zeker met die koppeling van TMF ID.. dat volk trapt er toch mooi allemaal in om hun complete adresgegevens met gsmnr en foto aan TMF te geven..
|
Ksnap niet dat iemand €0.70 wil betalen om te zeggen ZIJN ER NOG LEKKERE WIJVUHHHHHH SMS ME -XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX- of iets in die richting.. :rolleyes:
|
:eek: :eek: :eek: Ik heb net ff gekeken naar die ID dingen en op apeldoorn gezocht, er waren meer dan 400 mensen uit Apeldoorn (mijn woonplaatsje) met zo'n dom ID. ben ze allemaal ( met foto!) afgelopen mja ik kende er 5 van :o Gelukkig niemand van hun waren vrienden van mij :o :p
best wel grappig om te lezen, hoe som sommige mensen waren, een ID aanmaken kostte ook nog eens 1,10 pfff :) |
Citaat:
|
'k snap niet dat mensen daar iets heen willen sturen, zeker niet voor dat geld, maar dat moeten ze zelf maar weten.. nutteloos allemaal idd
en als ik me verveel lees ik ze wel eens hoor, zeker als ik de afstandsbediening niet in handen heb.. |
verstand komt met de jaren
|
Ik stuur ze niet maar lees ze meestal wel :)
|
vind het een beetje onzin. Net zoals op de box... het gaat allemaal langs elkaar heen!
|
Ik ben er zo een die er juist niet naar smst.
|
Is toch gaaf, vooral de tekst check mijn id. :D
|
Citaat:
Indd kutsmsmjes I LUVE YAH 4-SURE 4-LIFE, ron i nevah want to let U go. Tongzoen Esther13....uit krimpen aan de tatstats |
het zijn oook heletijd dezelfde personen die sturen het het kos tegenwoordig 70 cent per sms ik denk niet dat er duizenden smsjes staan te wachten want je ziet heletijd dezlefde mensen weer een smsje sturen als er wat gezegd wordt overhun
|
het is geldklopperij maar ja als mensen hun zuurverdiende geld er aan uit willen geven van mij mogen ze. alleen is het jammer dat je niet als vroeger lekker video's kunt opnemen omdat het halve beeld door al die shit in beslag word genomen.
en dat TMF id klopt volgens mij ook geen reet van ze zeggen wel dat ze meer dan 40.000 leden hebben maar volgens mij zitten ze vast op 10.000 |
als er zoveel mensen in schijnen te trappen, waarom is er dan niemand van al die mensen een scholieren.com-forummer? :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heej zijn er nog lekkere chicks? Check m'n ID en een dikke tzXXX aan alle lekkere meiden:rolleyes: |
Triest
Kansloos nie cool |
muwhahaha ik vind het lachen om er naar te kijken
en inderdaad kansloos is het juiste woord ik kan me niet voorstellen hoe je je NOG belachelijker kan maken op nationale televisie naast de Jerry Springer show dan he :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |