![]() |
Hoelang hebben jullie al msn.????
Hoelang hebben jullie al msn.?
deze vraag zal wel weer eerder geweest enzo.. en dan gaan er weer mensen op zeiken enzo maar als je het weer gaat zoeken er er op gaat reageren gaan ze weer zeggen je moet geen oude topics naar boven halen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: (mensen soms begrijp ik ze niet.. :p :p :p ) maar goed nogmaals hoelang hebben jullie al msn.? ik heb het ongeveer al meer dan drie jaar.. :p met dezelfde email |
Stipje,ben jij dat?
|
Ik heb denk ik nu zo'n 2 jaar msn..eerst gebruikte ik het alleen voor mensen die ik op de chat had leren kenne en zat ik er maar heel af en toe achter maar nu ben ik bijna dag en nacht online *internetverslaafd!!*
|
Citaat:
|
Uhm, ik denk iets van anderhalf jaar.
Daarvoor gebruikte ik het internet niet eens. |
|
hmmmmmm nog niet zo heel lang. jaartje ofzo
|
Citaat:
|
20 januari, dit jaar. *Heiligt die datum.* Da's errug laat, maar ik wilde het niet eerder omdat ik een jaar daarvoor ver-schrik-ke-lijk verslaafd was geweest aan ICQ. Damn, ik ben nu 10x zo verslaafd aan MSN als toen aan ICQ, maar goed...
*Mist het contact met A.* |
Nu iets meer dan twee jaar. In de lente van 2000 nam ik het :)
|
Citaat:
|
Iets van 2 jaar ofzo
vriendin kwam ermee. ik wilde icq downloaden maar zij zei dat msn veel beter was. het was ongeveer het stomste wat ik ooit had kunnen doen.. |
vanaf september 2000 ofzow?
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer precies weet ik ook niet meer (wie onthoudt dat nou precies?) |
Citaat:
|
2 jaar ofzo
|
Citaat:
|
Vanaf augustus 2000 dacht ik..
|
geen id... k had eerst alleen ICQ (sinds 1998 zoiets) en daarna kwam er iemand met msn aanzetten.
|
sep 1999
|
mnwa, in 1999 heel even (daarna werkt het internet stekkertje eruitgerukt telefoon rekeining was iets te hoog)
en sinds 2000 en adsl intensief :) |
sinds we internet hebben, dat is nu zo'n 4 a 5 jaar.
pas kabel sinds vorig jaar juni (= vrijwel elke dag op msn:D) |
2.5 jaar ofzo
|
6 maanden
|
Ongeveer 2 jaar.
|
Geen idee...sinds ik geen ICQ meer heb...
|
Ik had het toen de eerste versie uitkwam (beta?), maar toen had ik maar twee mensen op m'n lijst, die ik ook op ICQ had, dus na een paar weken het er weer afgegooid. Sinds een jaar of anderhalf heb ik het weer. :confused:
|
sins januari 2001 ofso
|
te lang...
|
vanaf januari 2001 dacht ik
dus één jaar en 7 maanden en nog wat |
geeen idee
|
Citaat:
|
hmm, Is dr eentje veranderd zeg.. anyways, Ik weet weer waarik me op moet afreageren :)
|
Citaat:
|
Een jaar of 3
|
Citaat:
|
Een jaar of 4!
|
Sinds maart vorig jaar om precies te zijn ;)
|
augustus of september 2000 dus bijna 2 jaar.
|
2 jaar volgens mij,misschien wel 3
|
Msn heb ik al een behoorl;ijke tijd.. kweneie exact hoe lang, maar moest wel steeds van email changen... :(
|
Anderhalf jaar.
|
Best lang...
eerst ook tijd icq gehad ... vanaf 1997 ofzo ...mjah toen we internet kregen meteen iig ;) |
iets meer dan een jaar
|
langer als 2 jaar :)
|
Lang, dat is het enige wat ik weet. Iig al een paar jaar denk ik.
|
3 jaar, 2 maanden, 3 weken, 5 dagen, 10 uur en 24 minuten.
|
Citaat:
zielig :rolleyes: |
HAHAHAH!!!!! 2½ jaar ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |